223 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Djmll
Wat een sterk ventje, wat leuk om te zien dat hij vol bewondering zit te ki ...
Jaa dat boekje is echt geweldig! Kan ik iedereen aanraden.
Bekijk Baby ziet... - kijkboek met spiegeltje 0-6 maanden op: https://www.bol.com/nl/p/baby-ziet-kijkboek-met-spiegeltje-0-6-maanden/9200000022206033?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Is €9,99 maar zo ontzettend handig.
één jaar geleden
Reactie op Jamie0407
Jaa dat boekje is echt geweldig! Kan ik iedereen aanraden.
Bekijk Baby zi ...
Hier ook echt een hit! Ze kijkt vol verwondering naar de plaatjes, lacht om sommige plaatjes echt heel hard en als ze zichzelf in het spiegeltje ziet gaat ze zo lief zitten flirten, het is ontzettend aandoenlijk.
één jaar geleden
Ik vind deze losse kaarten ook wel een aanrader. Artikel bestaat uit 4 sets kaarten, apart verpakt. Voor verschillende leeftijden 🙂 en per kaart is de voor- en achterkant bedrukt, lekker veel afwisseling mogelijk dus 👌🏻
https://www.bol.com/nl/p/bc-babycare-baby-flash-cards-0-6-12-18maanden-visuele-stimulatie-kleuren-leren-activiteit-grote-kaarten-80pcs-160-pagina-s-contrast-kaarten-voor-baby/9300000148984016?referrer=socialshare_pdp_androidapp
één jaar geleden
Nog merr kleintjes in een sprongetje? Ik ben op 🤨 meneertje wil alleen maar boven op me liggen en drinken en dingen pakken. Hij kan dit sinds van de week, maar vandaag heeft hij het ook door dat hij het toch echt zelf doet.
Deze afbeelding is i.v.m. copyright verwijderd.
Plaats alleen zelfgemaakte afbeeldingen en content.
één jaar geleden
Reactie op CheesyFries
Nog merr kleintjes in een sprongetje? Ik ben op 🤨 meneertje wil alleen maa ...
Deze afbeelding is i.v.m. copyright verwijderd.
Plaats alleen zelfgemaakte afbeeldingen en content.
Ik houd de sprongetjes niet bij, maar mevrouw (9+1) is de laatste dagen wel heel hangerig en pakt idd veel vast en smijt er soms ook mee 🤣 Ik was vooral gisteren weer even levende speen... Dan wordt letterlijk je energie wel even eruit gezogen ja. Maar goed, 1 zo'n lief lachje en alles is weer goed 🥰
één jaar geleden
Vanaf wanneer tel je? De uitgerekende datum of bevaldatum?
Kleine meid is morgen 10 weken (geboren met 41+3).
Pfff ze is de afgelopen twee dagen zooo onrustig, mopperig, ontevreden, huilerig, hangerig.. Ik word er echt even helemaal kriebelig van😔.
Geen idee of dit het moment is van een sprongetje?
één jaar geleden
Hij is nu 9 weken, geboren met 41 weken.
Hier gaan tot nu toe de nachten ook goed. Dat het zo mag blijven!
Door het vele drinken kramp en als dat weg is wil hij spelen 😅 succes ladies 😘
één jaar geleden
Oh ja volgens mij rond 8-10 weken is sprong 2. Deze vriend is wakker geweest vanaf vanochtend tot 12 uur vannacht. Welgeteld 2 hazeslaapjes van een half uurtje?! Hey verbaasd me dat hij nog ging slapen 😅🫣
één jaar geleden
Kijk hem nou lekker liggen. Zeker na gister en vannacht erg fijn! Hebben jullie ook van die heerlijke slaapkop foto's?
één jaar geleden
Reactie op Aliciiaa
Met 7 weken is sprong 2 , & met week 11 sprong 3 🥰
Ah dan zal hij tegen sprong 3 aanhikken, hij is biiijjjna 11 weken hahaha
één jaar geleden
Reactie op CheesyFries
Hey dames! Hoe gaat het met jullie en de kleine schatjes?
Hai ! Oef nou afgelopen dagen zijn niet de makkelijkste geweest. Goeie momenten hoor maar Thijs is nogal uit z’n doen. Drinkt (als hij niet weigert) slecht aan m’n borst en pakt de fles dan wel. Dat breekt echt mn hart. Hij kan er niks aan doen maar als hij mij zo weigert doet dat pijn. Vind het zo ontzettend fijn BV geven.
Hij huilt veel meer en kan echt krijsen maar hij kan ook weer meer.
Kan goed dingen vastpakken en bekijkt alles en iedereen in de ruimte.
Gisteren heb ik voor het eerst weer gewerkt en m’n moeder heeft toen opgepast. Dit ging mega goed en hij was heel lief. Hij is wel veel moe ook merk ik en ‘s avonds sneller oververmoeid en hij lijkt weer een groeispurt te hebben gehad kort geleden. Sommige kleding van maat 62 begint hij alweer uit te groeien en is pas 3 maanden oud 😢
Maar kijk dan hoe wijs hij kan kijken haha
één jaar geleden
Vandaag voor de eerste keer gaan oefenen bij het kdv, want ik mag maandag weer beginnen: he-le-maal geen zin in maarja...
Overdag slaapt hij sinds 2 dagen helaas nog maar 45 minuten maximaal... terwijl hij eerst altijd wel minimaal 1 langer slaapje deed van 2/2.5 uur. We zijn dus weer terug bij 5 slaapjes op een dag pff.. herkenbaar voor anderen? Wellicht met die 4 maanden slaap regressie te maken. Nachten gaan nog redelijk goed. Tussen 7 en 7 wordt hij ongeveer 3/4 keer wakker waarvan 1 keer voor de fles. Hoe is dit bij jullie?
één jaar geleden
Reactie op P.
Oh wat een cutie!!!! 🥰🥰🥰
Zou hij niet in een sprongetje zitten?
Jaa denk het wel. Hij heeft zowat allemaal symptomen ervan. Vandaag ook sinds 08:45 tot nu 15u maar 1 uur en 15 minuten geslapen. 30 minuten vanmorgen en net nog eens 45 minuten. Wilt vermaakt worden en verveelt zich snel. Wilt alles zien en overal bij zijn haha. Snel gefrustreerd als iets hem niet lukt maar hij begint ook nog meer geluidjes te maken dus dat is heel schattig haha
En vannacht heeft hij de nacht doorgeslapen dus ik heb sinds maanden 8 uur geslapen en 1x wakker geweest tussendoor en dat zonder door te lekken🤣🫣 winst
één jaar geleden
Reactie op Baby8986
Vandaag voor de eerste keer gaan oefenen bij het kdv, want ik mag maandag w ...
Pff ja hier ook weinig slaap overdag. ‘s nachts gaat nog maar wel nu pas later naar bed ineens. Voorheen lag hij tussen 19:00 en 20;00u lekker te slapen waarbij dat nu ineens tegen 21:30/22:00u aan is.
En veel weerstand als je weet dat hij moe is om per se wakker te blijven. Wilt alles zien.