30 Reacties

één jaar geleden

Ik zou voor de zekerheid wel beide maten klaar hebben liggen / meenemen in de ziekenhuistas ☺️

één jaar geleden

Mijn baby is ook rond die kilo geboren en is echt een maatje 44! Maat 50 zwemt hij in..

één jaar geleden

Hier een mannetje van 3484 en hij heeft bijna 3 weken maat 50 gepast. In 56 verzoop hij echt dus ik raad als geboorte pakje maat 50 aan 😇

één jaar geleden

Ik heb bijde in de tas gedaan. Had ik bij de eerste ook gedaan. En toen bleek 50 nog te groot🫢 Dus vandaar nu bijde weer in de tas. de kans is bij ons groot dat het weer een klein kindje is.

één jaar geleden

En dan nog een vraag dames, kan een overslagshirt met een legging? Of moet het personeel een boxpakje zijn vanwege haar buik...

één jaar geleden

ik zou maar 44 en 50 meenemen, 50 is sowieso prima maar mijn kindje werd ook 3kg geschat en zwemt ook in maat 50

één jaar geleden

Hier een kindje van bijna 4.5 kilo maar past ook sommige dingen gewoon in maat 50. Dus grote kans dat je maat 50 zult gebruiken (sluit mooier aan etc) maar je kan 56 meenemen voor de zekerheid

één jaar geleden

Ik denk dat gewicht niet zo heel veel uitmaakt. Onze zoon is afgelopen zondag geboren, woog 4440 kg maar hij paste maat 50 niet vanwege zijn lengte (55cm). Alles was te kort. Terwijl bij z'n omvang wel alles paste. Ik zou 50 en 56 meenemen. Pakjes passen sneller niet als een losse romper/shirt en broek

één jaar geleden

Ik heb beide klaar liggen. Zowel thuis als in de vluchttas. Zoon was 3.4 kilo en begon op maatje 50. Onze dame wordt wat groter geschat dus just in case maatje 56 ook erbij.

één jaar geleden

Ons dochtertje werd heel groot geschat en kreeg de hele zwangerschap te horen dat ik niks moest kopen in 50 want dat zou ze toch niet passen. Ze is geboren met 54 cm en 3695, niet klein inderdaad maar is nu 3 weken oud en zit nog steeds in maat 50, maar goed dat ik me gevoel heb gevolgd en dus wel kleren in maat 50 heb gekocht🫣 Haar geboortepakje was dus ook maat 50😇

één jaar geleden

Ik heb hetzelfde , en heb pakjes mee 50/52/56 gewoon voor de zekerheid 😘

één jaar geleden

48 cm, 3100gr.. maat 50 en soms maat 44 aan 😁

één jaar geleden

Onze dochter was 3165 gram bij de geboorte en droeg maatje 50. Niet elk maatje 50 is ook maatje 50 zijn wij achter gekomen door de kraamhulp. Het merk noppies valt net als z8 kleiner uit dan maat 50, terwijl prenatal groter uitvalt.

één jaar geleden

Mijn zoontje was 3370 en 49 cm hij past maat 50. 44 heeft ie nu een romper van aan. Maar 56 is wel echt te groot nog. Het kan wel met omgeslagen mouwen en pijpen maar een trui is dan wel bijna een jurk. 😬

één jaar geleden

Beide een setje in een ikea zak gedaan met maat op de zak. Zodat je het bij elkaar heb en van allebei een maat heb 😊 Andere extra ikea zak met rompertje lange / korte mouw en mutsjes.

één jaar geleden

Geboorte pakje 50 (2e hands van Prenatal) pastte nèt niet, maat 56 (nieuw van Zeeman) dan weer net te groot. Inderdaad zoals hier genoemd beide maar doen en dan maar zien wat past!

één jaar geleden

Ik had beide maten meegenomen. Ons kleintje is geboren met een gewicht rond de 3.5kg en maat 50 was nog redelijk groot. Heb de mouwen enz nog om mogen slaan.

één jaar geleden

Mijn dochter was 2900 gr en heeft vervolgens 2 maanden lang 50 gedragen. Zwom er in in het begin. Nu ook wat wollen rompers in 44 gekocht.

één jaar geleden

Ons eerste kindje was 52 cm en 3665 gram, hij droeg ook gewoon maatje 50. Zeker wel 1.5 maand en zat echt niet te strak!

één jaar geleden

Haha bij mij zijden ze dat hij bijna 4 zou worden hij is 3344gr bij geboorte. Dus ik had alleenmaar groote dingen en echt weinig klein.. voor de zekeheid echt dubbel, zo'n machine heeft het vaak fout met metingen enzo