30 Reacties

één jaar geleden

Ik had beide maten meegenomen. Baby werd geschat op 3300 gram bij de groei echo 1 week voor de geboorte. Baby bleek 3106gr en ongeveer 49cm te zijn. Hiermee paste hij nog prima in maat 50. Dat was zelfs nog wat te groot. Ik zou van allebei gewoon een setje meenemen

één jaar geleden

Mijn baby was 3740 gram en 49 cm bij de geboorte, nu 9 dagen oud en hij past nog steeds maat 50. Word nu wel een stuk strakker dan in t begin maar hij past ze nog wel :)

één jaar geleden

Ik had alleen 56 gekocht, met het idee om het om te slaan indien nodig. Oma had wel een maatje 50 gekocht maar dit was eigenlijk meteen al te krap. Nu was hij wel groot met een geboortegewicht van 4350 gram (met 20 weken echo was hij nog gemiddeld) Mijn eerste was een halve kilo lichter.

één jaar geleden

Ons zoontje was 4080 gram en 53 cm. Heeft na de geboorte maat 50 aan gehad, zat prima.

één jaar geleden

Onze dochter was 49cm en 3,2 kilo bij de geboorte en maat 50 was nog te groot eigenlijk😅 ze is nu precies 1 maand oud en past nog steeds maat 50😇

één jaar geleden

Mijn zoontje was 4020gr en 54cm bij de geboorte, past maat 50 prima en nog steeds (9 dagen oud).

19 dagen geleden

-edit mod Eliza- reactie weggehaald, reclame

18 dagen geleden

Hi, Even een kleine reminder dat het maken van reclame niet is toegestaan op het forum. Ik zal om deze reden wat reacties aanpassen. Liefs, Eliza

18 dagen geleden

Ik zou eerst eens een paar kledingstukken van maat 50 halen. Niet te veel. Mocht je meer nodig hebben dan kun je altijd nog bij halen.

17 dagen geleden

Mijn dochter werd geboren met 3450 gram en paste maar 50 prima. 56 was echt te groot