57 Reacties

één jaar geleden

Shein!🤭. Mijn favoriete zwangerschapskleren komen daar weg, net zoals in de vorige zwangerschap.

één jaar geleden

Als je een heerlijk zittende broek zoekt, studio Anneloes heeft nu ook zwangerschapskleding. Heerlijke broeken van travelstof. Echt een aanrader.

één jaar geleden

H&M!

één jaar geleden

Ik heb net een broek gekocht bij c&a en die zit heerlijk!

één jaar geleden

Ik heb een jeans van supermom gekocht. Zit heerlijk met veel stretch. Tevens zitten er aan de zijkant elastieken aan de binnenkant die je kan aantrekken naarmate je buik groeit. Ik heb er €60 voor betaald.

één jaar geleden

Ik heb een zwangerschapsjeans van about you. Lekker stretch

één jaar geleden

Ik heb bij Babypark in Drachten een fijne Noppies jeans gekocht! Best grote collectie om te passen daar 😊

één jaar geleden

Reactie op 3despruitje

Shein!🤭. Mijn favoriete zwangerschapskleren komen daar weg, net zoals in d ...
Je weet dat ze daar aan uitbuiting doen?

één jaar geleden

Je weet dat ze daar aan uitbuiting doen?
Volgens mij is die opmerking niet nodig…

één jaar geleden

Je weet dat ze daar aan uitbuiting doen?
Niet iedereen heeft ook het budget om dure zwangerschapskleding te kopen.. Wij hebben echt niks te klagen en kijken niet vaak naar de prijs maar vind veel kleding toch echt wel duur om alleen te dragen tijdens je zwangerschap.

één jaar geleden

Ik heb nu een aantal broeken van Noppies via Vinted gekocht. Scheelt super veel geld en zit top! Deze zijn met verstelbare elastieken, super fijn. Sowieso schaf ik veel baby kleertjes via Vinted aan, aangezien het vaak maar kort wordt gedragen en de kwaliteit nog super is😊 Heb zelf niks te klagen over budget, maar vind het zonde om meer geld uit te geven dan nodig. Misschien hebben jullie er wat aan!

één jaar geleden

Reactie op Olliemollie

Volgens mij is die opmerking niet nodig…
Hoezo niet? Kan toch zijn dat ze er geen weet van heeft? Ik wist t ook niet tot voor kort en schrok er behoorlijk van. Wat je er dan mee doet, is aan jezelf toch?

één jaar geleden

Hoezo niet? Kan toch zijn dat ze er geen weet van heeft? Ik wist t ook niet ...
Even melden mag lijkt mij. Veel weten ook niet dat Zara en veel meer merken aan uitbuiten etc. Doet. Daarnaast komt ook veel uit China waar ze ook minimum krijgen.

één jaar geleden

De Prenatal heeft nu korting op veel zwangerschapskleding. Heb er drie shirts gehaald. Maar ik ben te kort voor die broeken. Waar ik broeken kan halen is mij een raadsel. Ik draag de broeken van mn eerdere zwangerschap, maar die zitten een beetje krap.

één jaar geleden

De Prenatal heeft nu korting op veel zwangerschapskleding. Heb er drie shir ...
Ik heb broeken gehaald bij de babyplanet van Love2Wait, ik heb lengtemaat 32, maar ze hadden ook lengtemaat 34 ☺️

één jaar geleden

Ik koop bij mamalicious veel

één jaar geleden

Vandaag wat binnen gekregen van de Zeeman! Klein prijsje maar prima kleding

één jaar geleden

Je weet dat ze daar aan uitbuiting doen?
Ben altijd erg blij als iemand dit gewoon deelt. Als ik graag iets wil is een fatsoenlijke aarde voor de kindjes in onze buik, daar werkt SHEIN absoluut niet aan mee. Door daar niet te kopen kun je nu al goed zorgen voor je kind 🧡. Goedkope kleding kun je echt ergens anders ook vinden. Ik koop alles op Vinted bijvoorbeeld en nee daar koop ik ook geen SHEIN. Je kunt er idd mee doen wat je wil, maar voor je kindje is er maar een keuze goed 🧡

één jaar geleden

Reactie op Annaghha

Ben altijd erg blij als iemand dit gewoon deelt. Als ik graag iets wil is e ...
Is het ook niet zo dat naast de kinderarbeid, slechte werkonstandigheden en uitbuiting ze nare chemicalien gebruiken in de stoffen etc die schadelijk zijn voor je? Net zoals alle speelgoed en spullen die je bij alie express koopt. Andere veikigheidsregulaties dan de EU.

één jaar geleden

Is het ook niet zo dat naast de kinderarbeid, slechte werkonstandigheden en ...
Oui oui. Schijt aan alles wat met mensenrechten te maken heeft idd 😁