72 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb B.V. geprobeerd maar hij wilde niet haha dan kunstvoeding en na 6 weken ongesteld

3 maanden geleden

ik was een maand na de bevalling terug ongesteld

3 maanden geleden

Na 3,5 maand op volledig bv. Had van mij nog even weg mogen blijven, maar dochtertje slaapt vanaf het begin goed door, dus dat scheelt waarschijnlijk. Komt je kindje in de nacht ook nog regelmatig voor voeding kan het nog wel even duren (hoeft niet natuurlijk 🙂)

3 maanden geleden

4.5maanden kreeg ik ze terug met borstvoeding

3 maanden geleden

Bijna 4 maanden onderweg met volledige BV en nog niet ongesteld geweest

3 maanden geleden

Hi! Dochter is 1 september geboren en ik geef nog borstvoeding. Ik ben vorige week ongesteld geworden voor het eerst. 🤗

3 maanden geleden

10 sept geboren, geef borstvoeding en nog niet ongesteld 🤞🏼

3 maanden geleden

hier na 4,5 maand nog niet ongesteld. 12 september bevallen

3 maanden geleden

4 okt bevallen, fulltime kolfer en npg niet ongesteld. stiekem wel heel fijnnn.

3 maanden geleden

28 Augustus bevallen en geef sindsdien volledig borstvoeding. Hier ook nog niet ongesteld 😅

3 maanden geleden

6 weken borstvoeding gegeven toen afgebouwd naar kunstvoeding. Toen ook aan de pil gegaan. Toen ik een week moest stoppen ben ik op de 5de dag ongesteld geworden en heb ik de 6de dag alleen maar gehuild die dag. 🥲

3 maanden geleden

30 september hier. Volledig live bv, en ook niet ongesteld 😁 kan tot een jaar duren met bv!

3 maanden geleden

7 september bevallen. Ivm medicijngebruik gelijk kv gegeven. Ik werd na 18 weken weer ongesteld. Tenminste.. iets dat er op leek. Minimaal bloedverlies.

3 maanden geleden

Ik ben 12 september bevallen en werd exact 4 maanden later op 12 januari ongesteld

3 maanden geleden

Ik ben 28 augustus bevallen en werd midden januari ongesteld. Ik geef borstvoeding

3 maanden geleden

Ik was 22 september september bevallen en geef bv en kolf 4x per week op me werk. Ben ook nog niet ongesteld geweest. Voor me gevoel geeft me lichaam het wel al even aan dat ik het moet worden alleen zet niks door.

3 maanden geleden

Reactie op MelanieFloor

Ik was 22 september september bevallen en geef bv en kolf 4x per week op me ...
3x per week bedoel ik.

3 maanden geleden

Vorige keer in februari bevallen en in oktober weer ongesteld (fulltime BV). Nu weer in afwachting, het mag nog wel een tijdje wegblijven 😉

3 maanden geleden

Ik werd 6 weken na de bevalling weer ongesteld en geef volledig borstvoeding. 😋

3 maanden geleden

28 Aug bevallen, nog steeds niet ongesteld. helemaal prima haha. (geef bv,)