Hi, misschien beetje gek maar ik voelde ineens iets bij de uitgang van mijn vagina. Nu las ik dat je een verzakking kunt hebben na de bevalling. Alleen de symptomen heb ik niet, het is echt dat ik het toevallig voelde. M’n partner zei dat ik me geen zorgen hoef te maken en dat het misschien nog is van de bevalling omdat je natuurlijk met heel veel kracht hebt geperst. Maar kan dat zijn vanwege de bevalling en dat het gewoon nog even tijd nodig heeft ? En kan ik dit navragen bij de na controle van de verloskundige?😅
Ik heb dit ook! En heb de verloskundige ervoor gebeld. Het kan tot 6 weken duren voordat het weggetrokken is. Ze gaan er bij de na controle naar kijken zei ze tegen mij. Het voelt bij mij echt als een soort “bal” ofzo. 🫣
Dit heb ik ook gehad en is bij mij weggetrokken. Bij de nacontrole bij de verloskundige zei ze dat alles goed was. Ik heb nog wel een extra inwendig onderzoek gepland bij een bekkenfysio voor de zekerheid.
Bij mij ruim 7 weken na de bevalling en voelde dit vandaag ook.. het blijkt een verzakking te kunnen zijn inderdaad maar ook niet meer dan normaal. Ik moet maar snel de nacontrole inplannen.
Ja het kan zijn dat dit gewoon met wat meer tijd weggaat, ik had het ook en het is gewoon vanzelf weggetrokken, en ja ik zou ernaar vragen bij de nacontrole. :)