748 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op cucus
Hoi!
Hebben jullie nog andere tips om stewing tegen te houden?
Bvb: warme ...
Mij werd echt aangeraden om er zo min mogelijk mee te doen/aan te komen.
Ik draag dus n heeeele strakke sport bh. Maar ik koel niet. Kom er ook echt niet aan...
Ik heb dus echt giga borsten momenteel. Kneiter hard, die bij aanraking ook echt wel gevoelig/licht pijnlijk zijn. Maar ik lek niet en heb er verder ook geen last van🤷♀️ en ben vorige week vrijdag bevallen... Dus t zal ook niet heel lang meer duren denk ik
2 maanden geleden
Reactie op Thatredhead
Mij werd echt aangeraden om er zo min mogelijk mee te doen/aan te komen.
Ik ...
Zolang je het niet stimuleert is het redelijk snel over inderdaad vorige keer na 1.5 week dat het minder werd
2 maanden geleden
Reactie op L1310
Goed koelen en strakke sportbh inderdaad. Geen fenegriek eten (dat stimulee ...
Dag en nacht die bh aan!
2 maanden geleden
Reactie op lizeloes
Wij noemen het onze baby Senseo!
Hahahaha wij ook!!
2 maanden geleden
Reactie op Evapl
Hooi, welke soort flesvoeding geven jullie en waarom de gemaakte keuze?
Met m’n oudste dochter gaven we nutrilon. Ik vind het nu echt te duur geworden…. Mijn broer en schoonzus hebben in april een kindje gekregen die doet het ook heel goed op Hero dus dat willen we nu ook gaan proberen. 😉 We hebben met mijn oudste dochter ook Kruidvat en jumbo eigen merk geprobeerd en dat beviel totaal niet, dus het word Hero of nutrilon.
2 maanden geleden
Reactie op Evapl
Nutrilon omneo nadat mijn eerste dochter wekenlang dagen had van meer dan 13 uur huilen en ontroostbaar op kruidvat voeding.
Nadat wij deze op eigen initiatief gingen gebruiken hadden wij binnen 2 dagen een ander kind.
Dus haar zusje krijgt gelijk deze vanaf de start zit namelijk geknipt koemelk eiwit in
2 maanden geleden
Reactie op Evapl
AH bio, hij gaat er goed op.
2 maanden geleden
Reactie op Evapl
Onze kleine gaat tot nu toe heel goed op de kruidvat voeding
2 maanden geleden
Reactie op Evapl
wij gaan de kruidvat geit 1 geven
2 maanden geleden
Ik snap de keuze voor de Baby Brezza (en soortgelijke apparaten) echt niet. Je bent niet sneller dan wanneer je een waterkoker met temperatuurregelaar koopt, je bent minder flexibel dan wanneer je gewoon leert mixen met 2 thermosflessen, en in vergelijking met de twee andere methodes die ik net noemde ben je wél meer tijd kwijt aan schoonmaken en ongeveer 6-8x zoveel geld kwijt 🙈
2 maanden geleden
Reactie op L1310
Ik snap de keuze voor de Baby Brezza (en soortgelijke apparaten) echt niet. ...
Wij hebben de easybaby milk maker. We wonen gelijkvloers en moeten door de slaapkamer van de oudere kids om in de keuken te komen. Dus leek mij een handige oplossing voor de nacht zodat ik niet door hun kamer heen hoef snachts. Veel geld waren wij gelukkig niet kwijt want ik heb hem van een vriendin kunnen overkopen die er zelf erg tevreden mee was. Maarja we gaan zien of het echt bevalt he 😅😛
2 maanden geleden
Reactie op L1310
Ik snap de keuze voor de Baby Brezza (en soortgelijke apparaten) echt niet. ...
Ik had bij de eerste een waterkoker met temperatuur regelaar boven (wel altijd veel water in doen want anders klopte de temperatuur niet en was t snel te warm, dus opwarmen duurde langer). Beneden quooker om meteen te mixen met koud kraanwater.
Voordeel van de BB is denk ik niet geklooi met poeder en is natuurlijk gewoon een gemaksobject voor wie het geld er voor over heeft. Ieder z’n eigen keuze toch?! :)