748 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op L1310
Ik snap de keuze voor de Baby Brezza (en soortgelijke apparaten) echt niet. ...
Ik heb hem van de buren overgekocht voor een fractie van de prijs. Dan is het echt wel een fijn apparaat voor het geld hoor.
2 maanden geleden
Reactie op L1310
Ik ga voor gemak en daarnaast heb ik extra onderdelen gekocht om minder snel schoon te maken. Het tijd kwijt zijn aan schoonmaken valt ook wel mee😉. Een waterkoker moet je uiteindelijk ook ontkalken en thermosflessen vind ik juist een gedoe met precies erin gieten en onhandig op een nachtkastje staat. Zo heeft iedereen zijn/haar voorkeur. Welk prijskaartje er ook aanhangt. Lijkt mij dat we elkaar niet moeten bekritiseren over hoe we een fles klaarmaken, maar eerder ondersteunen bij vragen over flesvoeding.
2 maanden geleden
Welke flesvoeding is het beste? Hoorde van de kraamzorg dat nutrilon niet de beste is, maar welke dan wel? Kan er namelijk niets over vinden….
2 maanden geleden
Reactie op L1310
Klopt hoor wij deden het met de magnetron gaat ook super snel en daarbij kraamzorg is ook niet happig op die apparaten omdat je vaak genoeg hoort dat er gewoon te weinig uitkomt enzo
2 maanden geleden
Reactie op ymkevanboven
Welke flesvoeding is het beste? Hoorde van de kraamzorg dat nutrilon niet d ...
In theorie is flesvoeding 1 kwa recept overal gelijk alleen ja de vraag is met bv kruidvat en nutrilon eat is de kwaliteit van de ingrediënten .
Ik heb slechte ervaringen met kruidvat maar met nutrilon juist weer goede ervaringen.
En bij elk merk mogen ze ook nog zelf beslissen wat ze erbij voegen enzo
2 maanden geleden
Reactie op Lauw1993
Ik ga voor gemak en daarnaast heb ik extra onderdelen gekocht om minder sne ...
Oh, het was niet echt bedoeld als kritiek hoor. Mensen moeten doen wat ze fijn vinden. Ik heb ook vast dingen in de kast staan waar anderen van denken "waarom zou je?!" En bijv de mensen die 'm tweedehands kunnen overnemen snap ik al een stuk beter. Maar ik denk wel dat het goed is voor mensen om te lezen dat niet iedereen een Baby Senseo (uitstekende naam 😄) hebben en dat het niet per se handiger of beter is.
2 maanden geleden
Reactie op ymkevanboven
Welke flesvoeding is het beste? Hoorde van de kraamzorg dat nutrilon niet d ...
In nummer 1 moeten alle voedingswaarden gelijk zijn. Maar idd oorsprong van ingrediënten en recept kunnen echt wel verschillen waardoor toch anders smaakt/verteert.
Uiteindelijk is het ene kwestie van proberen waar je kindje het het beste op doet. Wij hebben bij de eerste nutrilon gegeven en gaan we nu weer mee beginnen. Is overal verkrijgbaar en kreeg onze eerste in het ziekenhuis (dysmatuur geboren).
2 maanden geleden
Reactie op Vlinder94
Hier ook! zo onnodig allemaal om te zeggen🤣 ieder zn ding🫶🏻 Hier ook
meg ...
Welk merk flesvoeding gaan jullie gebruiken met de BB?
Zou hier nog verschil inzitten qua verstopping, wat je vaker leest?
Ondanks dat ik een quooker beneden en waterkoker met temperatuur regelaar voor boven heb van de eerste nog lijkt me de BB wel super chill namelijk 😀
2 maanden geleden
Reactie op S_2021
Zou hier nog versc ...
je hebt voor iedere flesvloeding een andere instelling! daar is waar het denk ik soms
mis gaat! Wel mee eens dat je goed moet schoonmaken. Maar dat is snel gedaan. Wij gaven bij de eerste Kruidvat en gaan dat nu weer doen.
2 maanden geleden
Reactie op S_2021
Zou hier nog versc ...
Hier dag 5 met de babysenseo (easybaby) en voeding van AH.
Onze Joep doet het er prima op en wij zijn zo blij met deze luxe! Vooral 's nachts! Maar ook het ophogen per 10 ml met 1 druk op de knop. Schoonmaken gewoon direct in je routine meenemen
Onze kraamhulp vertelde dat de klachten die je soms hoort over de verhouding vaak tot 60 ml zijn en daarna niet meer.
2 maanden geleden
Reactie op Lauravdb84
Hier dag 5 met de babysenseo (easybaby) en voeding van AH.
Onze Joep doet h ...
Wij gebruiken dezelfde combi! Heb je ook de AH bio voeding, of de gewone? Ik heb het kalibreren helaas nog niet af kunnen maken, baby is nu 14 dagen. De eerste 12 dagen was ik super beroerd vanwege bloedarmoede. De voeding bleef steeds in de mengbak plakken. Moet dat nog steeds oplossen en afmaken. Heb jij dit probleem ook?
2 maanden geleden
Even nieuwsgierig, hoeveel drinkt jullie kleintje bij hoeveel dagen oud? Ik ken de regel van 150 x gewicht, maar ons jongetje drinkt echt een stuk meer. Gemiddeld gewoon flessen van 110 ml om de 3/4 uur. Hij geeft niets terug qua voeding maar maak me wel zorgen dat ie wellicht iets teveel krijgt.
2 maanden geleden
Reactie op Minoesch96
Even nieuwsgierig, hoeveel drinkt jullie kleintje bij hoeveel dagen oud? Ik ...
Hij is overigens 19 dagen oud, krijgt ook een speen voor de zuigbehoefte en we hoeven hem niet te dwingen voor het drinken, hij drinkt gewoon gulzig door..
2 maanden geleden
Reactie op Minoesch96
Hij is overigens 19 dagen oud, krijgt ook een speen voor de zuigbehoefte en ...
Die van ons is een paar dagen jonger, maar drinkt met gemak rond de 80-100 cc per keer. Consultatiebureau zei dat ik haar niks hoefde te ontzeggen, ze hoeft eigenlijk 'maar' 70 cc. Hoe zwaar is jullie jongetje?
2 maanden geleden
Reactie op Cosiness
Die van ons is een paar dagen jonger, maar drinkt met gemak rond de 80-100 ...
Afgelopen dinsdag was hij 3240, bij de geboorte 2712 dus een kleintje. Consultatiebureau zei dat ook tegen ons, maar hij zit nu al boven de 700 sinds middernacht en heeft nog wel 1/2 voedingen te gaan tot middernacht.