18 Reacties

10 maanden geleden

?

10 maanden geleden

Kan innestelingsbloed zijn

10 maanden geleden

Denk nog innesteling. Zou me nu nog geen zorgen maken als ik jou was.

10 maanden geleden

Reactie op 121986

Kan innestelingsbloed zijn
Maar hoort die niet al geweest te zijn?

10 maanden geleden

Reactie op Mvhdb

Denk nog innesteling. Zou me nu nog geen zorgen maken als ik jou was.
Tot wanneer kan het nog een innestelings bloeding zijn?

10 maanden geleden

Ben ook bang om “opeens” ongesteld/miskraam worden. Lees ik ook wel is hier …

10 maanden geleden

Reactie op Cans1909

Ben ook bang om “opeens” ongesteld/miskraam worden. Lees ik ook wel is hier ...
Jaa heb ik ook gehad toen ik 4/5 weken was maar het was na 3 dagen ong weg. Je moet niet weeer negatieve dingen lezen hoe moeilijk het ook is. Want ik heb me zelf ook zo gek gemaakt en piekerende nachten gehad. Ik heb pas aankomende donderdag me eerste echo dus ben benieuwd!

10 maanden geleden

Jaa heb ik ook gehad toen ik 4/5 weken was maar het was na 3 dagen ong weg. ...
En je test nog wel positief?

10 maanden geleden

Reactie op Cans1909

En je test nog wel positief?
Jaa ik blijf echt om de 3/4 dagen testen omdat die angst wel blijft beetje. Maar hoop dat het goed komt.. zo niet was er toch iets mis.. is heel moeilijk om te zeggen maar soms moeten we dingen accepteren😟 maar voor nu zou ik me echt geen zorgen maken is best wel normaal hoor dat het bij sommige zelfs heftiger is maar toch goeie uitkomsten.. heb je al een afspraak op de planning?

10 maanden geleden

Jaa ik blijf echt om de 3/4 dagen testen omdat die angst wel blijft beetje. ...
Spannend zeg.. ook voor jou! 30 jan heb ik afspraak. Ik lees ook wel dat je zo kan bloeden, maar angst is idd altijd aanwezig

10 maanden geleden

Reactie op Cans1909

Spannend zeg.. ook voor jou! 30 jan heb ik afspraak. Ik lees ook wel dat ...
Jaa snap ik! Bij mij ook.. hopelijk gaat alles goed! Spannend maar laat je niet gek maken🌺

10 maanden geleden

Ik heb precies hetzelfde gehad vannacht. Ben nu zoo bang voor een miskraam. Heb heel de nacht lopen piekeren, ben zo verdrietig. (Los van het feit dat mijn zoontje in sprong 10 zit en er sowieso weinig slaap te pakken valt😅)

10 maanden geleden

Reactie op Mommytobe1008

Ik heb precies hetzelfde gehad vannacht. Ben nu zoo bang voor een miskraam ...
Ik heb nognsteeds niet kunnen slapen ook😭 hoeveel wk ben je? En bloed je door of..?

10 maanden geleden

Reactie op Cans1909

Ik heb nognsteeds niet kunnen slapen ook😭 hoeveel wk ben je? En bloed je d ...
Aaahh zoo shit, we houden hoop🍀 Ben net 4 weken. Vanochtend gelukkig geen bloed. Ben geneigd elk uur naar het toilet te gaan om te checken 🙈

10 maanden geleden

Reactie op Mommytobe1008

Aaahh zoo shit, we houden hoop🍀 Ben net 4 weken. Vanochtend gelukkig geen ...
Aah ik ben ook 4 wk. Ik heb vannacht zkh gebeld maja ze zeggen gewoon afwachten. Sommige zeggen dus innestelings bloeding en mn vriendin zegt dat ze het ook had.. en is al bevallen. 🙏🏼

10 maanden geleden

Het is zooo weinig! Ik lees overal dat dit echt super normaal is en niks om je zorgen om te maken.

10 maanden geleden

Ik heb het bij mijn eerste zwangerschap gehad, wel ietjes meer dan dit. Bij mij was het een bloedvaatje

10 maanden geleden

ik heb deze bloeding ook al 3 dagen en wat meer en bij mij klopte het hartje nog, morgen mag ik weer voor een echo❤️🍀