18 Reacties
10 maanden geleden
Reactie op Cans1909
Ben ook bang om “opeens” ongesteld/miskraam worden. Lees ik ook wel is hier ...
Jaa heb ik ook gehad toen ik 4/5 weken was maar het was na 3 dagen ong weg. Je moet niet weeer negatieve dingen lezen hoe moeilijk het ook is. Want ik heb me zelf ook zo gek gemaakt en piekerende nachten gehad. Ik heb pas aankomende donderdag me eerste echo dus ben benieuwd!
10 maanden geleden
Reactie op Cans1909
En je test nog wel positief?
Jaa ik blijf echt om de 3/4 dagen testen omdat die angst wel blijft beetje. Maar hoop dat het goed komt.. zo niet was er toch iets mis.. is heel moeilijk om te zeggen maar soms moeten we dingen accepteren😟 maar voor nu zou ik me echt geen zorgen maken is best wel normaal hoor dat het bij sommige zelfs heftiger is maar toch goeie uitkomsten.. heb je al een afspraak op de planning?
10 maanden geleden
Reactie op Cans1909
Spannend zeg.. ook voor jou!
30 jan heb ik afspraak. Ik lees ook wel dat ...
Jaa snap ik! Bij mij ook.. hopelijk gaat alles goed! Spannend maar laat je niet gek maken🌺
10 maanden geleden
Ik heb precies hetzelfde gehad vannacht.
Ben nu zoo bang voor een miskraam. Heb heel de nacht lopen piekeren, ben zo verdrietig.
(Los van het feit dat mijn zoontje in sprong 10 zit en er sowieso weinig slaap te pakken valt😅)
10 maanden geleden
Reactie op Cans1909
Ik heb nognsteeds niet kunnen slapen ook😭 hoeveel wk ben je? En bloed je d ...
Aaahh zoo shit, we houden hoop🍀
Ben net 4 weken. Vanochtend gelukkig geen bloed.
Ben geneigd elk uur naar het toilet te gaan om te checken 🙈
10 maanden geleden
Reactie op Mommytobe1008
Aaahh zoo shit, we houden hoop🍀
Ben net 4 weken. Vanochtend gelukkig geen ...
Aah ik ben ook 4 wk. Ik heb vannacht zkh gebeld maja ze zeggen gewoon afwachten. Sommige zeggen dus innestelings bloeding en mn vriendin zegt dat ze het ook had.. en is al bevallen. 🙏🏼
10 maanden geleden
Het is zooo weinig! Ik lees overal dat dit echt super normaal is en niks om je zorgen om te maken.
10 maanden geleden
ik heb deze bloeding ook al 3 dagen en wat meer en bij mij klopte het hartje nog, morgen mag ik weer voor een echo❤️🍀