60 Reacties
één maand geleden
Reactie op amanda&menno
o echt vervellend he. ik had gisteren avond weer een meisje dat van 20:00 t ...
Ook voor mij heel herkenbaar. Eigenlijk is één van ons constant met haar bezig om te troosten. Of ze slaapt eindelijk even op je arm, en dan durf je niet op te staan. Ze krijst zelfs in de kinderwagen en in de auto. Dat was bij onze eerste juist de oplossing, toen heel wat uurtjes gewandeld en ritjes gemaakt. Frustrerend dat er niets aan te doen lijkt. Ik zou graag weer wat meer ritme in de dag brengen, maar is idd erg lastig zo. Douchen of eten terwijl mijn dochter zo erg ligt te huilen lukt mij in ieder geval niet
één maand geleden
Reactie op LMvtE
Ook voor mij heel herkenbaar. Eigenlijk is één van ons constant met haar be ...
Gelukkig kun je nog afwisselen hier is het echt bij mij anders is ze niet stil🫢 Ik moet wel zegen vandaag heb ik een redelijk rustig meisje weer wel veel bij mij willen slapen maar minder gehuil. heeft vanmiddag ook eindelijk even in de box geslapen en hopelijk houd ze het nu ook even vol in haar eigen bedje waar ze momenteel in ligt hopelijk op goed geluk🍀😴 Vandaag kwam ze ook minder vaak voor voeding in totaal zat ze vandaag op 6 voedingen van 110 cc om de 4/5 uurtjes. Hopelijk geeft dat hier wat meer rust want wanneer ze 90 cc bleef drinken kwam ze om de 2/3 uur en zat ze tussen de 8-10 voedingen
één maand geleden
Reactie op Nr01
Jep precies hetzelfde, hij slaapt alleen bij mij. Als ik beweeg of hem wegl ...
Heel herkenbaar gelukkig is hier de rust kwa huilen even dagje minder hopelijk blijft het zo maar ik ga nergens van uit. ik heb al een paar keer moeten huilen omdat ik even geen raad wist. omdat ze echt alleen bij mij stil werdt en soms dan ook niet. Gisteren had ze echt een huil krijs dag. Vandaag ging het gelukkig alweer iets beter.
één maand geleden
Reactie op planeta123
Hier ook 🥲
Heel veel succes, weet dat je echt alles doet wat je kan je bent een super mama!❤️ Ik moet zeggen dat ik sinds een week nutrilon omneo en sab simplex gebruik en hij sinds gister middag niet meer heeft gehuild (omg) ik voel me als herboren. Soms wat gejammer maar niet meer dan normaal. Ik heb echt een ander kind, heb je dat al geprobeerd? Hij is zoveel rustiger
één maand geleden
Reactie op amanda&menno
Heel herkenbaar gelukkig is hier de rust kwa huilen even dagje minder hopel ...
Precies hetzelfde! Ik gebruik sinds een week andere voeding en druppels en merk sinds gister echt verschil. Hij heeft al sinds gister middag niet meer gehuild wat bizar is. Ik zie zoveel meer rust bij hem en heb hem zelfs in z’n eigen bedje kunnen laten slapen. Hoop dat het bij jullie zo blijft ❤️
één maand geleden
Reactie op Nr01
Precies hetzelfde! Ik gebruik sinds een week andere voeding en druppels en ...
wat fijn. hier was het gisteren avond even uurtje in de eigen bed daarna weer drama. ik heb vrijdag afspraak voor testen koemelkallergie en om naar haar darmen te kijken omdat ze bij mijn 20 weken echo echodensedarmen zagen en met 32 weken zou het weg zijn ik vermoed toch dat ze wat heeft
één maand geleden
Reactie op Nr01
Heel veel succes, weet dat je echt alles doet wat je kan je bent een super ...
Nog niet, maar ik ga het checken!
één maand geleden
Reactie op steef16
Vanaf volgende week gaat mijn vriend weer werken. Ik zit echt te denken hoe ...
Ben ook benieuwd hoe anderen dit doen haha. Door de regeldagen is het me tot nu toe niet gelukt om echt tijd voor mezelf te nemen, ze valt alleen bij mij in slaap en heb dan geen handen vrij, en dan om het 1,5 uur tot 2 uur drinken.. 🤣 In de kinderwagen slaapt ze goed, maar wil echt eerst aankleden/opmaken voor ik de deur uitga. Ervaringen met een wipstoel? Volgende week gaan we een draagzak kopen.
één maand geleden
Reactie op JelineB
Ben ook benieuwd hoe anderen dit doen haha. Door de regeldagen is het me to ...
Wij hebben een mamaroo. Dat vindt hij soms een tijdje leuk, soms is hij het na 5 minuten zat😅
Mijn baby is nu bijna 6 weken en mijn man is alweer 3 weken aan het werk. Ik heb echt 0 ritme in de dagen. Sommige dagen slaapt baby veel zelf in de box of in de co sleeper, soms wil baby vooral op mij slapen. Elke dag is qua voeden ook anders. Het is go with the flow met deze baby 🤭
één maand geleden
Reactie op steef16
Verschilt enorm per dag. In de ochtend douche ik supersnel als hij nog slaapt. Als hij wakker wordt dan was ik hem en kleed ik hem aan en gaan we naar beneden. Soms wel tijd voor makeup etc en soms ook gewoon niet. Ik heb wel het geluk dat mijn man onregelmatig werkt en soms dus de ochtend thuis is.
één maand geleden
Pfoe ik ben echt zoekende hoe ik de dagen met peuter en newborn doorkom. Ik ben al blij als we aan het eind van de dag allemaal gegeten hebben, maar kom dus amper de deur uit. Voel me erg schuldig dan naar peuter, maar zie even niet hoe ik alles voor elkaar moet krijgen.
één maand geleden
Wij hebben een mamaroo. Dat vindt hij soms een tijdje leuk, soms is hij het ...
Hier ook proberen go with the flow. Fijn om te horen dat t niet gek is om nog totaal geen ritme of iets te hebben
één maand geleden
Mijn dag is heel rustig doordeweeks. Mijn 2 peuters gaan van peuterspeelzaal naar de oma’s. Oma’s doen het graag zodat ik wat rust heb in de eerste weken. Ik geniet van mijn newborn, die alleen maar aan het slapen is. Even wakker, en na zijn flesje weer in slaap in zijn wiegje. Zowel dag als nacht..
in het weekend is het wat gezelliger met hele gezin genieten🥰
één maand geleden
Reactie op steef16
Dit wisselt bij mij per dag, afhankelijk van hoe laat ze komt voor voeding. Soms voed ik haar eerst en als ze daarna in haar wieg ligt, kan ik me douchen en make-up doen. Andere dagen slaapt ze nog als mijn wekker gaat en kan ik eerst mezelf aankleden voordat ik haar voed. Ik heb het losgelaten dat ik vooraf weet hoe het gaat en ook dat ik tijd voor mezelf kan inplannen, het loopt toch altijd anders...
17 dagen geleden
Reactie op steef16
Als die kleine nog slaapt douche ik snel, dan wanneer hij wakker is dan was ik hem en kleed ik hem aan. Is die wel al wakker dan leg ik hem gewoon lekker in de box met een muziekje en douche ik snel. Opmaken soms met hem in m’n armen maar je raakt er aan gewend