8 Reacties
één maand geleden
Als je borstvoeding geef kijk even zijn mond na want dit kan spruw zijn. Mijn dochter heeft ook spruw gehad en wij zijn net klaar met der medicijnen. Witte puntjes achter in vlak bij de keel is al een teken van spruw. Als de tong wit blijft moet je zeker even de huisartsenpost bellen want dan is het echt spruw. Kijk je tepels dan ook na blijf je na de borstvoeding witten plekken houden dan moet je zelf ook behandelen.
Maar geef je fles voeding dan zou ik je niet kunnen helpen
één maand geleden
Bedankt voor jullie reacties! Ik ben vanochtend naar de huisarts gegaan en hij denkt dat het spruw is, mijn zoontje heeft ook hele heftige luieruitslag bijna tot bloedens toe 😢 ik heb nu een middel tegen spruw ontvangen dus dat gaan we even proberen!
één maand geleden
Bedankt voor jullie reacties! Ik ben vanochtend naar de huisarts gegaan en ...
Awhhh. Het kan allemaal gebeuren!! Medicatie en goede zelf voor de luieruitslag doen hun werk snel!! Hier momenteel het zelfde probleem alleen niet zo heel erg. Medicatie voor spruw start ik nog niet op om dat ik het natuurlijk laat gaan maar de luieruitslag smeer ik daktozin op. Komt allemaal goed mama!! Beterschap voor de kleine ❤️🩹