29 Reacties

12 dagen geleden

Jawel, je kan je kraampakket bestellen bij het zilveren kruis. Heb ik een paar weken geleden gedaan.

12 dagen geleden

ze bieden dit wel aan hoor 😅

12 dagen geleden

Reactie op ZwangerVanIronWurm

Jawel, je kan je kraampakket bestellen bij het zilveren kruis. Heb ik een p ...
Heb je het al ontvangen? Ik heb het best een tijd geleden aangevraagd maar nog niet binnen gekregen

12 dagen geleden

Reactie op smx

Heb je het al ontvangen? Ik heb het best een tijd geleden aangevraagd maar ...
Je krijgt hem pas 3 maanden voor je bevalling.

12 dagen geleden

Ik heb het ook via zilveren kruis besteld, binnen een week had ik hem binnen

12 dagen geleden

Dit stond er bij mij

12 dagen geleden

Ohja bedankt!

12 dagen geleden

Ik heb hem gister in de aanbieding gekocht bij Prénatal.

12 dagen geleden

ik heb het ook bij zilverenkruis en kreeg m binnen een week bezorgd staat op de site anders kan je altijd bellen 😊

12 dagen geleden

Ik heb een duurzaam kraampakket bij mijn zorgverzekering (Unive) aangevraagd. En krijg m 3 maanden voor de uitgerekende datum thuisgestuurd.

12 dagen geleden

Huh, hoe bedoel je zij bieden hem niet aan? Ik heb hem vorige maand gewoon kunnen bestellen bij het Zilveren Kruisb

12 dagen geleden

Ik heb het inderdaad toch gevonden. Bedankt allemaal!

12 dagen geleden

Ik heb die van mij besteld via mn zorgverzekering CZ

12 dagen geleden

Besteld via zorgverzekering CZ. Mega fijn en vol pakket! En gratis.

12 dagen geleden

Via zorgverzekering menzis! Gratis pakket, ook gehad bij mijn eerste zwangerschap en had toen nog heel veel over dus prima pakket!

12 dagen geleden

En alles wat overblijft uit het pakket kan je geven aan Stichting baby hope. Mocht je dat willen, natuurlijk!

12 dagen geleden

Zijn er veel verschillen tussen pakketen? Ik ben verzekerd bij A.S.R en daar moet je er voor betalen. Aangezien ik heb dus zelf koop wil ik wel een “goede” hahah.

12 dagen geleden

Zijn er veel verschillen tussen pakketen? Ik ben verzekerd bij A.S.R en daa ...
Ligt dat niet aan hoe je verzekerd bent? Ik ben aanvullend verzekerd, daarom krijg ik het vergoed.

12 dagen geleden

Ik kreeg hem can mijn zorgverzekering ben aanvullend verzekerd maar je kan hem ook kopen bij hun had ik de eerste keer gedaan.