14 Reacties

één maand geleden

Klinkt inderdaad als krampjes, zou best kunnen hoor ook ondanks de poep en scheten. Rond de 6 á 8 weken ik de piek van krampjes. Daarna wordt het beter zeggen ze.

één maand geleden

Heb ik ook last van bij mijn zoontje. Hij maakt soms ook spuug geluidjes maar drinkt wel door.. ik denk dat het verwerken is en tijdens drinken beginnen de darmen te werken dus dat kan ook ermee te maken hebben.

één maand geleden

Hier ook en slaap ook gigantisch onrustig. Kreunen en trappelen enz. Hij is woensdag 7 weken

één maand geleden

Herkenbaar, mijn dochter doet hetzelfde.. ze is nu 6 weken. Van de 7 a 8 voedingen zijn er zeker 5 zo onrustig de laatste dagen..

één maand geleden

Zou het dan de piek darmkrampjes zijn

één maand geleden

Hier precies hetzelfde. Mega hard aan de tepel trekken ook, klakken, steeds loslaten en kronkelen.

één maand geleden

Hier echt precies hetzelfde.. Dacht, waar gaat het heen met de borstvoeding. Maar ook ineens die krampjes sinds 3 dagen.

één maand geleden

kan het ook spruw zijn?

één maand geleden

Hi allemaal, heb hetzelfde sinds een halve week en ben vanochtend naar de dokter gegaan omdat ik dacht dat het wellicht ook spruw kon zijn en dit heeft de dokter bevestigd. De moeite waard om deze optie ook even te bekijken!

één maand geleden

Bedankt voor de tip. Ik ga morgen meteen de huisarts bellen.

één maand geleden

Mijn dochtertje doet dit ook! Ik laat haar tijdens het voeden een paar keer goed boeren en dan kan ze er weer tegenaan, maar fijn is anders idd als ze je tepel mee naar de andere kant van de kamer sleurt

één maand geleden

Mijn zoontje doet dit sinds een paar dagen ook, het is echt super frustrerend en zit stiekem na te denken over stoppen met borstvoeding omdat het echt soms strijd is. Vooral het aanhappen en begin van de voeding gaat heel lastig, veel loslaten en huilen tijdens de voeding. Enige dat hier iets lijkt te werken is eerst de leegste borst te geven om hem weer te kalmeren en dan na 2 minuten naar de volle borst waar ik dan een beetjeafgekolfd heb zodat aanhappen makkelijker gaat.

één maand geleden

Yup hier plotseling ook zo onrustig aan de borst. Twijfel inderdaad tussen spruw/ krampjes. Maar aangezien vele dit ook hebben, wellicht hoort dat er even bij?

één maand geleden

Hier hetzelfde! Blijkt bij ons spruw te zijn.