34 Reacties
één maand geleden
Hier fan van Lodger! En als je wil inbakeren is love to swaddle ook top
één maand geleden
Ik heb er van Meyco, Little Dutch en Hema en die zijn allemaal fijn. Ook eentje van Lodger, maar die is behoorlijk strak. Als je een wat voller kindje hebt (zoals ik 🙈), dan is die dus niet zo geschikt. Ook heb ik er van TerStal en Zeeman, maar die gebruik ik liever niet. Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar die stof “draait”. De boven en onderlaag beweegt tegen elkaar in ofzo. Verder is het vooral fijn om een slaapzak te hebben die helemaal tot beneden open geritst kan worden vind ik!
één maand geleden
We gebruiken die van de hema. 56/62 dus past ie wat langer en de armen kunnen eraf. Wij merken dat hij hierin goed warm blijft met blote benen en zonder dekentje
één maand geleden
Reactie op D1212
Ik ben bang als ik een slaapzak ga aandoen hij zich weer wakker slaat.. dus ...
Hoi, onze dochter heeft ook een inbakerslaapzakje aan (die van ons is 1 TOG) maar ik gebruik daar gewoon nog een lakentje en dekentje overheen (onze slaapkamer is nu 18 graden.
Ik doe dit gewoon hetzelfde als hoe het zou moeren zonder slaapzakje. Dus bedje 'kort' opmaken. Zo kan ze niet onder het dekentje zakken.
één maand geleden
Wat hebben jullie kindjes aan in de slaapzak?
Ik heb een winter slaapzak van de HEMA waar de mouwen van af kunnen. Het is nog niet echt koud dus met alle kleren aan in de slaapzak lijkt me wat warm. Nu slaapt ze wel met alles aan onder een dekentje maar dan steekt de halve borst er boven uit.
één maand geleden
Wij hebben een slaapzak van 1.5 TOG, ze draagt een lange mouwen romper en eroverheen een boxpakje met voetjes of zonder voetjes en sokjes, of een broek en truitje met sokjes.
We hebben nog wat dikkere slaapzakjes ook, van 2.5 TOG, daar slaapt ze nu niet in. Mocht ze dr huidige slaapzak echt onderklasse oid in de nacht dan zou ik alleen een lange mouwen romper nu eronder doen
één maand geleden
Reactie op Cosiness
Gebruiken wij ook. Beste aankoop! Maar ze zijn niet heel dik viel me op. Li ...
Ik heb de TOG 2.5 gekocht en ze draagt er onder een romper met lange mouwen en een broekje met sokjes. Ik controleer regelmatig even in haar nekje en met deze combinatie blijft ze lekker warm! Hoe doen jullie dat?