34 Reacties

één maand geleden

Ik heb slaapzakken van de hema en prenatal. Beide tevreden mee 😊

één maand geleden

Heb er een van de Hema. Die bevalt goed. Alleen is ze er al bijna uit gegroeid🫣

één maand geleden

Hoe oud is jullie kindje? Mijn kleine boef slaat zich wakker met zijn kiufe handjes dus voor nu puckababy piep

één maand geleden

Wij gebruiken de bundi slaapzak van Fedde en Kees

één maand geleden

Wij hebben een van Meyco! €30 en lekker warm, maar niet te warm. Ook 1 van Hema besteld, maar nog niet geprobeerd

één maand geleden

Wij vinden de slaapzakken van Jolein heel erg fijn.

één maand geleden

Hier fan van Lodger! En als je wil inbakeren is love to swaddle ook top

één maand geleden

Ik heb er van Meyco, Little Dutch en Hema en die zijn allemaal fijn. Ook eentje van Lodger, maar die is behoorlijk strak. Als je een wat voller kindje hebt (zoals ik 🙈), dan is die dus niet zo geschikt. Ook heb ik er van TerStal en Zeeman, maar die gebruik ik liever niet. Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar die stof “draait”. De boven en onderlaag beweegt tegen elkaar in ofzo. Verder is het vooral fijn om een slaapzak te hebben die helemaal tot beneden open geritst kan worden vind ik!

één maand geleden

Ik ben bang als ik een slaapzak ga aandoen hij zich weer wakker slaat.. dus daarom nu inbakeren met puckababy.. hoe denken jullie hierover. Hij is wel pas 2 weken. Maar bang als t kouder wordt die inbaker niet warm genoeg is..

één maand geleden

We gebruiken die van de hema. 56/62 dus past ie wat langer en de armen kunnen eraf. Wij merken dat hij hierin goed warm blijft met blote benen en zonder dekentje

één maand geleden

Reactie op D1212

Ik ben bang als ik een slaapzak ga aandoen hij zich weer wakker slaat.. dus ...
Hoi, onze dochter heeft ook een inbakerslaapzakje aan (die van ons is 1 TOG) maar ik gebruik daar gewoon nog een lakentje en dekentje overheen (onze slaapkamer is nu 18 graden. Ik doe dit gewoon hetzelfde als hoe het zou moeren zonder slaapzakje. Dus bedje 'kort' opmaken. Zo kan ze niet onder het dekentje zakken.

één maand geleden

Hier gebruiken we de swaddle up van love2dream. Top ding! Ons meisje slaapt heerlijk en ze is altijd zo onrustig in haar slaap. Nu tukt ze uren rustig door.

één maand geleden

Hier een puckababy piep omdat hij zichzelf wakker slaat. Werkt ideaal

één maand geleden

Hier een slaapzak van Bemini, wat vooral fijn is is dat de onderkant helemaal open kan voor verschonen. Als ze wat groter is hebben er van grote broer 4 seizoenen slaapzakken van Meyco en slaapzakken van terstal en prenatal.

één maand geleden

Wat hebben jullie kindjes aan in de slaapzak? Ik heb een winter slaapzak van de HEMA waar de mouwen van af kunnen. Het is nog niet echt koud dus met alle kleren aan in de slaapzak lijkt me wat warm. Nu slaapt ze wel met alles aan onder een dekentje maar dan steekt de halve borst er boven uit.

één maand geleden

Wij hebben een slaapzak van 1.5 TOG, ze draagt een lange mouwen romper en eroverheen een boxpakje met voetjes of zonder voetjes en sokjes, of een broek en truitje met sokjes. We hebben nog wat dikkere slaapzakjes ook, van 2.5 TOG, daar slaapt ze nu niet in. Mocht ze dr huidige slaapzak echt onderklasse oid in de nacht dan zou ik alleen een lange mouwen romper nu eronder doen

één maand geleden

Reactie op KVD91

Wat hebben jullie kindjes aan in de slaapzak? Ik heb een winter slaapzak va ...
Ik heb ook een winter slaapzak en doe dan de mouwen eraf en dan alleen een romper met lange mouw er onder.

één maand geleden

Reactie op Margarïta

Hier gebruiken we de swaddle up van love2dream. Top ding! Ons meisje slaapt ...
Gebruiken wij ook. Beste aankoop! Maar ze zijn niet heel dik viel me op. Ligt jullie meisje ook nog onder een dekentje als extra? En wat trek je haar er onder aan? 😊

één maand geleden

Ik heb een slaapzak van puckababy. Super fijn omdat er krabwantjes bij zitten zodat hij niet zijn gezichtje open krast. En hij past er tot 6 maanden in. Dus hij kan er in groeien. Momenteel trouwens 20% korting

één maand geleden

Reactie op Cosiness

Gebruiken wij ook. Beste aankoop! Maar ze zijn niet heel dik viel me op. Li ...
Ik heb de TOG 2.5 gekocht en ze draagt er onder een romper met lange mouwen en een broekje met sokjes. Ik controleer regelmatig even in haar nekje en met deze combinatie blijft ze lekker warm! Hoe doen jullie dat?