Zoals de titel al beschrijft: wat doen jullie om niet in slaap te vallen tijdens het voeden? Ik zit meestal in bed met een klein lampje aan, maar dat is eigenlijk niet genoeg om me wakker te houden . Zeker tijdens de voeding rond 4/5 uur vind ik het lastig mn ogen open te houden. Maar echt in slaap vallen is niet veilig voor mn kindje die dan weg kan schuiven en met zn gezichtje in de dekens terecht kan komen. Wat doen jullie?
Ik zit op mijn telefoon tijdens het voeden, een serie kijken? Of reageren op baby 24 topics aangezien hier altijd wel mamas zijn die wakker zijn en me erdoorheen slepen!💓😭
Ik houd hetook zo donker mogelijkomfat ik mijn kindje niet wil stimuleren lang wakker te blijven.
Ik ga eerst verschonen ivm verborgen reflux (kan dus niet tussendoor of na het drinken).
Ik loop hiervoor naar de commode in de kinderkamer. Daar staat ook een stoel met een klein tafeltje ernaast. Daar ga ik zitten om te voeden.
Ik zit meestal ook een beetje op mijn telefoon en ik heb op het tafeltje altijd een fles water staan voor mezelf. En er ligt een snack, want ik heb altijd honger.
Klein lichtje aan en scrollen op mijn telefoon.. vooral dit forum lezen werkt goed om wakker te blijven 🤭. Online shoppen doet het ook altijd goed haha.
Hetzelfde als de rest, kleine lamp aan, telefoon en scrollen maar 😅. Ik ben sl zo vaak in slaap gevallen wat ik toch wat spannend vind, en soms ook een uur later wakker schrik en dan hem al lang weg had kunnen leggen. Dus dit is echt het enige wat voor mij werkt 🙈
Ik doe eerst zelf even plassen zodat ik een beetje wakker wordt, dan baby verschonen
Ik heb tijdens het voeden een klein lampje en de tv aan.
Vaak staat er niet eens wat aan maar blijf beter wakker door het licht.
En soms eet ik wat omdat ik anders in slaap val 😅