21 Reacties

één maand geleden

volg

één maand geleden

Hier geen tip voor een zoutlamp, maar wij hebben Philips hue. Hier zit een nachtlamp functie op en werkt echt ideaal! Bij ons is het de eerste stand op de schakelaar, dus zodra ik de kamer binnen kom kan ik de nachtlamp aanzetten met de schakelaar naast de deur.

één maand geleden

Wij hebben een dimbare zoutlamp, vinden wij heel fijn! Zelfs tijdens de eerste weken hadden wij hem de hele nacht aan zodat je niet elke keer van donker naar licht gaat

één maand geleden

Reactie op L.bloem

Wij hebben een dimbare zoutlamp, vinden wij heel fijn! Zelfs tijdens de eer ...
Welke is dat? Ik ben daar ook naar aan het kijken. En is dat op batterij of stroom?

één maand geleden

Je zou even naar een winkel kunnen zoeken waar je langs kunt gaan! Ik ben uiteindelijk blij dat ik ze daar uit kon proberen omdat je dan goed ziet welk licht roze geven. Hier had je zo’n edelstenen en spiritualiteit winkeltje waar je er een hele hoop had!

één maand geleden

Reactie op asil122

Je zou even naar een winkel kunnen zoeken waar je langs kunt gaan! Ik ben u ...
Voor een zoutlamp bedoel ik dan trouwens!

één maand geleden

Is afhankelijk hoe donker je hem aanschaft. En je kunt ook minder wattage gebruiken van het lampje. Daar heb je ook nog verschil in

één maand geleden

https://www.babynatura.nl/baby-natura-himalayazout-nachtlampje-rots/?gad_source=1&gbraid=0AAAAACVh5WGDi1aOqC0Jkoyd8KCzOiE-X&gclid=EAIaIQobChMIh8HO2dC9hwMVkaGDBx06-x4TEAQYASABEgJ0BvD_BwE ik heb deze ☺️ heel mooi zacht kleurtje. Je moet wel een stopcontact hebben met zo'n versteviging in de achterkant anders is ie te zwaar. Maar ze hebben ook lampjes die je kan neerzetten

één maand geleden

Ik heb een zoutlamp via Bol met een dimmer, ideaal!

één maand geleden

Je hebt ook zwarte zoutlampen, die geven wat minder licht. Of inderdaad een dimbare.

één maand geleden

Zoutlamp zal ik niet nemen die kunnen ook kringen veroorzaken hoor en zie het vaker. Wij hebben een mr maria lampje van nijntje ik vindt deze fijn hij is dimbaar ,lekker zacht en geeft ook zacht licht dus erg fijn voor je ogen. We gebruiken hem nu voornamelijk als leeslampje maar destijds als lampje tijdens het voeden dit kan ingesteld worden vanwege het dimmen

één maand geleden

Zoutlamp zal ik niet nemen die kunnen ook kringen veroorzaken hoor en zie h ...
Hoe bedoel je kringen ? Wij hebben er 3 in gebruik en is niks mee aan de hand☺️

één maand geleden

Reactie op L.bloem

Hoe bedoel je kringen ? Wij hebben er 3 in gebruik en is niks mee aan de ha ...
Veel lampen gaan zout lekken omdat ze onbewust met vocht in aanraking komen want zout trekt vocht aan en als ze dat vocht niet kwijt kunnen dan lekken ze zout dit kan in meubels trekken omdat het letterlijk zoutwater is

één maand geleden

Veel lampen gaan zout lekken omdat ze onbewust met vocht in aanraking komen ...
Dit hadden wij ook idd. Kwam een hele plas onder vandaan. Ondanks dat het licht super fijn is dus toch op zoek naar iets anders.

één maand geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/stano-oplaadbaar-nachtlampje-voor-kinderen-warm-wit-led-nachtlampje-met-touch-schakelaar-voor-baby-dimbaar-en-draadloos-timer-en-geheugenfunctie-usb-oplaadbaar-nachtlampje/9300000075231606/?s2a= Deze had ik gehaald als voedings lampje die vond ik zelf echt super , ga die nu zeker weer gebruiken! Ja kan hem best heel erg dimmen en ook op verschillende kleuren vast zetten

één maand geleden

Als je geen Zoutlamp wil of de keus hebt om er een ander lampje makkelijk in te doen zou je een Philips hue lampje kunnen kopen. Of die van de ikea (goedkopere variant) deze kun je allebei heel zacht zetten en ook de kleur aanpassen. Zacht rood of helder wit als het bv even nodig is. Je kunt ze met een app bedienen of met de afstandbediening. Wij hebben ze door het hele huis en zou niet anders meer willen.

één maand geleden

Iemand nog andere tips voor een dimbaar lampje? De zoutlamp lekt hier idd ook.

één maand geleden

Reactie op NPDK

Iemand nog andere tips voor een dimbaar lampje? De zoutlamp lekt hier idd o ...
Wij hebben van mr maria een nijntje lamp is dimbaar en oplaadbaar wij hebben de 30cm versie

één maand geleden

Wij hebben van mr maria een nijntje lamp is dimbaar en oplaadbaar wij hebbe ...
Jaa die hebben hele leuke lampen. Zelf de leeuw ervan van marktplaats gehaald in de 42 cm variant. Erg blij mee . Ze hebben ook een stuk kleinere varianten en verschillende dieren.

één maand geleden

Wij hebben van mr maria een nijntje lamp is dimbaar en oplaadbaar wij hebbe ...
Hebben jullie tips voor vergelijkbare lampen in de vorm van een dier dat voldoende licht geeft als soort schemerlamp? Die van mr Maria vind ik relatief duur, maar erg leuk!