21 Reacties
3 maanden geleden
https://www.babynatura.nl/baby-natura-himalayazout-nachtlampje-rots/?gad_source=1&gbraid=0AAAAACVh5WGDi1aOqC0Jkoyd8KCzOiE-X&gclid=EAIaIQobChMIh8HO2dC9hwMVkaGDBx06-x4TEAQYASABEgJ0BvD_BwE ik heb deze ☺️ heel mooi zacht kleurtje. Je moet wel een stopcontact hebben met zo'n versteviging in de achterkant anders is ie te zwaar. Maar ze hebben ook lampjes die je kan neerzetten
3 maanden geleden
Zoutlamp zal ik niet nemen die kunnen ook kringen veroorzaken hoor en zie het vaker.
Wij hebben een mr maria lampje van nijntje ik vindt deze fijn hij is dimbaar ,lekker zacht en geeft ook zacht licht dus erg fijn voor je ogen. We gebruiken hem nu voornamelijk als leeslampje maar destijds als lampje tijdens het voeden dit kan ingesteld worden vanwege het dimmen
3 maanden geleden
Reactie op L.bloem
Hoe bedoel je kringen ? Wij hebben er 3 in gebruik en is niks mee aan de ha ...
Veel lampen gaan zout lekken omdat ze onbewust met vocht in aanraking komen want zout trekt vocht aan en als ze dat vocht niet kwijt kunnen dan lekken ze zout dit kan in meubels trekken omdat het letterlijk zoutwater is
3 maanden geleden
Veel lampen gaan zout lekken omdat ze onbewust met vocht in aanraking komen ...
Dit hadden wij ook idd. Kwam een hele plas onder vandaan. Ondanks dat het licht super fijn is dus toch op zoek naar iets anders.
3 maanden geleden
https://www.bol.com/nl/nl/p/stano-oplaadbaar-nachtlampje-voor-kinderen-warm-wit-led-nachtlampje-met-touch-schakelaar-voor-baby-dimbaar-en-draadloos-timer-en-geheugenfunctie-usb-oplaadbaar-nachtlampje/9300000075231606/?s2a=
Deze had ik gehaald als voedings lampje die vond ik zelf echt super , ga die nu zeker weer gebruiken! Ja kan hem best heel erg dimmen en ook op verschillende kleuren vast zetten
3 maanden geleden
Als je geen Zoutlamp wil of de keus hebt om er een ander lampje makkelijk in te doen zou je een Philips hue lampje kunnen kopen.
Of die van de ikea (goedkopere variant) deze kun je allebei heel zacht zetten en ook de kleur aanpassen.
Zacht rood of helder wit als het bv even nodig is.
Je kunt ze met een app bedienen of met de afstandbediening.
Wij hebben ze door het hele huis en zou niet anders meer willen.
3 maanden geleden
Reactie op NPDK
Iemand nog andere tips voor een dimbaar lampje? De zoutlamp lekt hier idd o ...
Wij hebben van mr maria een nijntje lamp is dimbaar en oplaadbaar wij hebben de 30cm versie