8 Reacties

één maand geleden

Ik lees mee, ons zoontje is 6 weken en over 3 weken moeten wij ook verhuizen. Stress zit me echt in heel mijn lijf, erg vervelend 🥹

één maand geleden

Hi geen zorgen, gaat helemaal goed komen! Ik ben recentelijk verhuisd van Spanje naar Nederland, met de auto en een baby van toen 6 weken 😅 Qua inpakken hadden mijn vrouw en ik het verdeeld. Zij deed sowieso de zwaardere dingen omdat ik niet mocht tillen vanwege keizersnede. Terwijl zij bezig was, was ik bezig met de baby Ging ik de badkamer spulletjes inpakken bijvoorbeeld, hield zij zich bezig met de baby. Ik had bij de action van die reisflesjes gekocht om daar m’n crème enzo in te doen, zodat ik alles kon inpakken. En verder nog tips: - pak elke dag een beetje in en zet het op een handige plek klaar. Dan is het niet teveel in 1 keer - laat 1 doos open voor de allerlaatste spulletjes - gooi alvast dingen weg die je eigenlijk niet miste de afgelopen tijd - wij hadden de spullen van de baby in een koffer gedaan omdat we eigenlijk alles nodig hadden tot het einde Succes 🍀

één maand geleden

Wat fijn een nieuw huis! Snap wel dat je het momenteel niet overziet, maar dat komt ook omdat je nu een baby hebt. Maar geen zorgen, je kunt je wel alvast voorbereiden! - als je baby slaapt en je hebt hem in de buurt zodat je hem wel kunt horen of middels babyfoon ga je alvast dingen uitzoeken. Wat wil je mee en wat kan weg? - zorgen dat je dozen hebt en dingen die je wel mee wil maar niet snel nodig hebt kun je alvast in dozen doen en opschrijven wat je erin hebt zitten. - zware dozen naar beneden laten tillen door je partner. - als je uitgezocht hebt wat weg kan, dit alvast door je partner naar de stort laten brengen of zorgen dat je het in de container gooit (scheelt je alvast een hoop dozen vullen voor niks en daarnaast ben je het alvast kwijt😉). - dingen eventueel op marktplaats of Vinted zetten zodat je het nog kunt verkopen voor je verhuizen gaat. Hou je er evt ook nog wat geld aan over 🤷‍♀️ en anders op laten halen door de kringloop. - dingen die je tot het laatst nodig hebt pak je op het laatst ook pas in. Zorg dat je daar je dozen al voor hebt zodat je het er zo in kan doen wanneer je zover bent. - hou je schoonmaak spullen wel tot het laatst, zodat je het huis netjes achter kunt laten voor de volgende bewoners. - tegen de tijd van verhuizen je partner en hulp alles in laten laden en uitladen in nieuwe huis en jij zorgt (als je het al lekker schoon hebt daar) dat het op de goede plekken komt en waar je kunt alvast weer uitpakken. - eenmaal klaar je kleine weer lekker ophalen en gaan genieten van jullie huisje! 🥰 Hoop dat je er wat mee kunt en alvast veel succes met de verhuizing gewenst!

één maand geleden

Wat spannend! Wij krijgen over een maand de sleutel van ons klushuis! Wij hebben een dochter van 18 maanden en een zoon van 8 weken. Ik zie er nu even enorm tegenop maargoed het is zo, kwam ineens op ons pad! Dus ik lees even mee voor tips haha

één maand geleden

Bedankt voor jullie reacties! ❤️

één maand geleden

Reactie op ChantalH97

Ik lees mee, ons zoontje is 6 weken en over 3 weken moeten wij ook verhuize ...
Snap ik! Heel veel succes!

één maand geleden

Reactie op Yanaaaa

Wat spannend! Wij krijgen over een maand de sleutel van ons klushuis! Wij h ...
Een klushuis! Dan valt het bij ons nog mee. Op een paar kleine klussen na kunnen we er zo in. Heel veel succes!

één maand geleden

Wij hebben hetzelfde begin januari, en nog een kindje van net 2 erbij. Ik ervaar gelukkig (nog) geen stress hiervan. we pakken van te voren alles in en de dingen voor de baby die we echt tot het laatst nodig zijn, gooien we op het laatst in een lege doos. Ik maak sowieso een tas zoals ik ook heb als ik een dagje op pad ga met de baby. Box ruimen we eerder op (ligt ze wel veel in in een babynestje maar niet noodzakelijk) en ze kan evt wel in het nestje op de grond mocht ze er dan nog gebruik van maken. Haar bedje ruimen we in de ochtend op, daarna gaat zij naar opa en oma dus ze kan daar slapen. Wat zijn volgens jou de dingen die je echt tot het einde nodig hebt? Misschien zie ik iets over het hoofd maar kan alleen de verschoningsspullen, fles en melk (maar misschien geef je wel bv), waterkoker, setje schone kleren bedenken.