4 Reacties

één maand geleden

Onze meid van 5 weken slaapt ook amper. Overdag bijna nooit en snachts valt ze steeds pas na 1 uur wiegen na iedere fles in slaap. Ben inmiddels helemaal wanhopig. De hele dag probeer ik van alles om haar in slaap te krijgen.

één maand geleden

Wij hadden dit bij onze eerste ook.. de nachten sliep ze door en overdag deed ze pas goede dutjes vanaf een maand of 2.. geen tips helaas, alleen geduld en het bedje blijven proberen

één maand geleden

Je kunt kijken of ze in de kinderwagen wil slapen, stukje buiten lopen om haar in slaap te krijgen. Of anders kun je inbakeren proberen of kijken of ze wil slapen in een draagdoek. Met 3.5 week heeft een baby meestal nog geen ritme, dus die slaapjes komen vanzelf wel. Een hele nacht doorslapen is best bijzonder voor zo’n kleine baby, de meeste babies willen elke 3-4 uur een nachtvoeding. Ik zou gewoon lekker focussen op de dingen die ze goed doet en je niet te druk maken over slaap

één maand geleden

Ik had hetzelfde met mijn dochter van nu 5 weken. Wij kregen de tip om de wakker tijden in de gaten te houden meestal worden ze na 45 / 60 minuten weer moe om dan met haar naar boven te gaan en een ritme te introduceren voor het slapen gaan. Ook om het goeie ritme aan te houden. Dus als ze wakker werd gelijk voeden en daarna even spelen en dan weer naar bed. Bij ons heeft dit echt geholpen . En dat doorslapen doet mijn dochter ook nog steeds volgens CB is dat niet erg ze komen vanzelf als ze honger hebben