7 Reacties

4 jaar geleden

Er is al regelmatig geantwoord dat het Corona virus voor zwangere vrouwen niet ernstiger is dan voor niet zwangere vrouwen. Maar wat als je het krijgt als zwangere vrouw en je krijgt daarvoor medicijnen. Die komen wel bij je kindje.?! En wat als je het heel ernstig krijgt en je wordt wekenlang beademd. Dat zal toch ook niet goed zijn voor je kindje.

4 jaar geleden

Reactie op Kaatje19

Er is al regelmatig geantwoord dat het Corona virus voor zwangere vrouwen n ...
Precies er zijn nog veel vragen. Het verloopt misschien niet anders of erger, maar wat andere gevolgen kunnen zijn en op de lange termijn is niet bekend. Daarom blijft het vind ik frustrerend dat je niet wordt gezien als risicogroep. Want nog steeds is er weinig onderzoek gedaan, maar wordt daar wel een heel beleid op gebaseerd. Terwijl in andere landen het zekere voor het onzekere wordt genomen.

4 jaar geleden

Reactie op dulceseairra

Gedverderrie

3 jaar geleden

Reactie op Kaatje19

Er is al regelmatig geantwoord dat het Corona virus voor zwangere vrouwen n ...
https://www.linda.nl/nieuws/gezond/zwangere-vrouwen-corona-gynaecoloog-annemiek-evers-wkz/ Dit is wel een onderzoek wat reeds is uitgevoerd. We zijn dus wel degelijk een risicogroep en veel vatbaarder dan niet zwangere vrouwen

3 jaar geleden

Hoe gaat het nu met iedereen? Mijn partner is positief getest en ik begin nu ook wat keelpijn te krijgen dus denk dat ik het ook heb. Ben benieuwd hoe het voor jullie allemaal verloopt? Ben nu 34,5 week zwanger.

3 jaar geleden

Oh oeps verkeerde chat