119 Reacties

één maand geleden

Ik herken het met weer een poging. Mijn vriend en ik zijn al 7 jaar bezig. 6 keer mislukte iui gehad. Nu ook al 10 mislukte IVF terugplaatsingen gehad

VRIEND

één maand geleden

Ik sluit ook graag aan. Inmiddels 6 jaar bezig. 6x iui gehad zonder succes, 1x ivf zonder bevruchtingen, 3x ICSI met 12 terugplaatsingen waarvan de laatste een miskraam werd en nu a.s donderdag weer een terugplaatsing van embryo 13 en nog 1 in de vriezer.

één maand geleden

Reactie op Loes2311

Ik sluit ook graag aan. Inmiddels 6 jaar bezig. 6x iui gehad zonder succes ...
Heb je hierna nog meer ICSI pogingen of niet. En sorry maar ik ben nu best blij dat ik niet de enige ben waarbij het niet lukt. Heb vaak het gevoel hier dat iedereen na 1 poging meteen zwanger is terwijl ik nu voor poging 11 ga

één maand geleden

Liefde voor jullie❣️

VRIEND

één maand geleden

Reactie op Monica1912

Heb je hierna nog meer ICSI pogingen of niet. En sorry maar ik ben nu best ...
Nee, onze ivf poging telt ook mee als poging. Maar we hebben wel besloten hierna 1 poging nog zelf te bekostigen. We zijn na de miskraam overgestapt naar een andere kliniek en die hebben aanvullend onderzoek gedaan en operatie gedaan om een poliep uit de baarmoederholte te verwijderen. Bovendien gebruiken zij 5 daagse blasto's (daarvan hebben we dus nog 2 in de vriezer) en die 12 terugplaatsingen uit 2 eerdere ICSI puncties waren 3 daagse embryo's bij een ziekenhuis. Ik snap je gevoel hoor dat je blij bent dat je niet de enige bent waarbij zoveel terugplaatsingen gedaan zijn zonder succes. Je krijgt inderdaad op het forum het gevoel dat het iedereen bij de 1e, 2e of 3e terugplaatsing lukt en als dat bij jezelf niet lukt dat het gedoemd is om te mislukken.

één maand geleden

Zullen we elkaar hier in deze groep op de hoogte houden?

VRIEND

één maand geleden

Reactie op Mamvg

Zullen we elkaar hier in deze groep op de hoogte houden?
Goed plan!

één maand geleden

Ik sluit graag aan. Ook even van mij afschrijven. Icsi is de enige manier waarop wij eventueel zwanger kunnen worden. Natuurlijke manier is geheel uitgesloten. Nu 3 TP gehad en verwacht dat de 3de ook niet gelukt is en dat ik vrijdag ongesteld ga worden. Ik weet, maar 3 TP gehad maar ik zit er soms echt door heen. Ik ben 39 en ben steeds banger dat ik nooit moeder zou worden. Dat valt me wel erg zwaar. Nu raakt om mij heen iedereen zwanger en ben heel blij voor iedereen maar voel me er daardoor nog 😞 door.

één maand geleden

Reactie op icsi traject

Ik sluit graag aan. Ook even van mij afschrijven. Icsi is de enige manier w ...
Dat kan ik mij heel goed voorstellen! Maar ook voor jou komt het goed! Positief blijven is niet altijd makkelijk maar wel het beste

één maand geleden

Ik zal hier mijn eigen verhaal ook even doen, We zijn heel dankbaar en gelukkig met ons zoontje laten we dat vooropstellen Maar een 2e is zo gewenst en welkom. Afgelopen augustus naar de gyn. Geweest voor een recept voor weer de letrozol, waarvan ik iedere keer heel laat ongesteld werdt 3 rondes dus maar gebeld en mocht komen en kreeg 5mg ook na die poging weer heel laat ongesteld volgende poging rond dag 14 een echo waarop niks te zien was en we er dus weer achter kwamen dat het niet hielp.. toen over gegaan op 7,5 mg en die doet gelukkig wel wat dus eigelijk 5 rondes voor niks... nu zitten we in ronde 3 van de 7,5 mg is nog niet zolang als van jullie... iedereen heel veel succes en weet zeker dat het ons allemaal gaat lukken! 😘😘😘

één maand geleden

Hoi hoi ik praat ook graag mee. Mijn man en ik zitten nu bijna 3 jaar bij de fertiliteit. Wij hebben 12x IUI gehad zonder resultaten en zijn daarna overgestapt naar een kliniek in Duitsland. Daar hebben we nu 2 puncties gehad met 4 terugplaatsingen in totaal en heb vanochtend mijn derde punctie gehad. Ze hebben hierbij 7 eicellen gevonden. Morgen horen we hopelijk of dat ze bevrucht zijn🤞 Dit is onze laatste poging dus ik zie het niet altijd heel positief meer en de realiteit dat we met lege handen komen te zitten wordt steeds groter.

één maand geleden

Fijn dat er dit gedeeld word blijkbaar zijn we niet alleen 😅 al voelt het soms wel zo. Hier aanstaande zaterdag de laatste terugplaatsing van 3e icsi traject. ♾️🙏

één maand geleden

Reactie op Sam1996

Liefde voor jullie❣️
Voor iedereen 🫂🥰

één maand geleden

Vanochtend mijn 3e punctie gehad. Er zijn 10 follikels gevonden waaronder 7 eicellen. Morgen hoor ik of ze bevrucht zijn. Ik hoop zo dat onze laatste poging goed mag gaan 🤞

één maand geleden

Vanochtend mijn 3e punctie gehad. Er zijn 10 follikels gevonden waaronder 7 ...
Heel veel liefs❤️ en succes🍀🤞🏼🤞🏼

één maand geleden

Reactie op Renske_1989

Heel veel liefs❤️ en succes🍀🤞🏼🤞🏼
Dank je Renske, hoe gaat het met jou? Hoe voel je je?

één maand geleden

Dank je Renske, hoe gaat het met jou? Hoe voel je je?
Goed hoor dankjewel 🙏

één maand geleden

Reactie op Renske_1989

Goed hoor dankjewel 🙏
Hoe ver zit jij nu in je wachtweek?

één maand geleden

Vanochtend mijn 3e punctie gehad. Er zijn 10 follikels gevonden waaronder 7 ...
Ooh wat spannend!! Heel veel succes en ik ga heel hard duimen voor jullie!❤️

één maand geleden

Hoe ver zit jij nu in je wachtweek?
Aan het begin😊