241 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op AvP87

Spannend, gefeliciteerd! Wij zijn pas recent begonnen. Ik heb begin april m ...
De test van 1 juli 2022

2 jaar geleden

Gefeliciteerd 🥳 Hier 10-02-2023 en mss zelfs een tweeling! 👶👶

2 jaar geleden

Reactie op Diana Jordan

Gefeliciteerd 🥳 Hier 10-02-2023 en mss zelfs een tweeling! 👶👶
Oh wat leuk!! Hebben ze dat al op een echo kunnen zien??

2 jaar geleden

Reactie op Diana Jordan

Gefeliciteerd 🥳 Hier 10-02-2023 en mss zelfs een tweeling! 👶👶
Ooh wauw! Altijd stiekem een wens van mij 🙈🙈🙈👶🏼👶🏼

2 jaar geleden

Oh wat leuk!! Hebben ze dat al op een echo kunnen zien??
Ja! Maar wel een stuk kleiner dan baby A en n trage hartslag dus dat blijft nog even spannend 😬

2 jaar geleden

Reactie op Diana Jordan

Gefeliciteerd 🥳 Hier 10-02-2023 en mss zelfs een tweeling! 👶👶
Gefeliciteerd wat leuk! Zit zelf bij ons ook in de familie maar ben daar wel echt bang voor 😂

2 jaar geleden

Reactie op Diana Jordan

Ja! Maar wel een stuk kleiner dan baby A en n trage hartslag dus dat blijft ...
Ik hoop dat alles goed verloopt en dat je 2 gezonde kindjes krijgt 🥰

2 jaar geleden

Hallo dames hoe is het met jullie? Mijn klachten komen met de dag opzetten ...
Hier vallen de klachten nog redelijk mee. Met momenten wel wat misselijk, moe & pijnlijke onderbuik met momenten

2 jaar geleden

Ook 1 juli getest Als alles goed is dan zouden wij ook rond die tijd zitten maar eerst bloed laten trekken straks ik ga pas gerust zijn als het niets meer kan fout lopen ik ben erg bang dat ik iets verkeerd ga doen of dat het een miskraam gaat worden nog mensen die zo zich voelen ?

2 jaar geleden

Ik heb 27 juni positief getest. Zwanger van de eerste, kei spannend allemaal. Ik deel de gedachte met meerdere vrouwen die het spannend vinden. Ben benieuwd naar de eerste echo, dan kan ik denk ik echt blij zijn 🙈

2 jaar geleden

Reactie op cyanidepeach

Ik hoop dat alles goed verloopt en dat je 2 gezonde kindjes krijgt 🥰
Dank je!

2 jaar geleden

Reactie op Stefanie 1997

Ook 1 juli getest Als alles goed is dan zouden wij ook rond die tijd zitte ...
Proficiat! Hier is het ook ons eerste & herken wel een beetje van jou angsten. Ik heb het vooral omdat ik niet weet wat juist en niet juist is om te voelen qua kwaaltjes. Binnen 1.5 week heb ik mijn eerste echo en hoop datk vanaf dan iets meer geruster ga zijn. Hopelijk kan je er snel van genieten!

2 jaar geleden

Ik ben 3+5 dagen maar mijn rug lijkt net alsof er lood op ligt. Nog meer mensen last van?

2 jaar geleden

Vandaag 4+6 zwanger en ik dacht tot zo ver de dans ontsprongen te zijn qua misselijkheid maar ook de misselijkheid heeft zich inmiddels gemeld. Tijdens mijn eerste zwangerschap 6 kg afgevallen door het overgeven hopelijk gebeurt dat deze zwangerschap niet

2 jaar geleden

Vandaag 5 weken zwanger! Als alles goed mag gaan, verwachten wij rond 6 maart ons eerste kindje. De 27e eerste echo, super spannend🙏🏻🧡

2 jaar geleden

Reactie op Nb168

Vandaag 5 weken zwanger! Als alles goed mag gaan, verwachten wij rond 6 maa ...
Proficiat!

2 jaar geleden

Dag dames hoe gaat het met jullie? Ik heb woensdag mijn eerste echo. Vermoedelijk dan rond de 7-8 weken. Ik ben zelf super misselijk vooral in de ochtend ik hou echt nauwelijks iets binnen dan 😒

2 jaar geleden

Reactie op bloem2000

Dag dames hoe gaat het met jullie? Ik heb woensdag mijn eerste echo. Vermoe ...
Oh spannend! Zeg Ik volgende week woensdag. Misselijk heb ik alleen met vlagen als ik niet op tijd eet, wel moe achtig en zere borsten maar het komt en gaat met de dag. Zolang ik me gedachte ergens anders op probeer te zetten valt het mee!

2 jaar geleden

Oh spannend! Zeg Ik volgende week woensdag. Misselijk heb ik alleen met vl ...
En wat eet jij zoal? Ik at eerst altijd yoghurt met fruit in de ochtend maar dit krijg ik dus niet meer binnen… zoek echt wat inspiratie qua eten

2 jaar geleden

Reactie op bloem2000

En wat eet jij zoal? Ik at eerst altijd yoghurt met fruit in de ochtend maa ...
Ik krijg brood dus juist niet weg. Ik eet yoghurt met fruit, of maakt pannenkoekjes van havermout met fruit..