241 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Nb168

Vandaag 5 weken zwanger! Als alles goed mag gaan, verwachten wij rond 6 maa ...
Ik ook! 25e eerste echo, spannend!

2 jaar geleden

Wat leuk, proficiat! Heel spannend dat afwachten...

2 jaar geleden

Reactie op bloem2000

Dag dames hoe gaat het met jullie? Ik heb woensdag mijn eerste echo. Vermoe ...
Bah, vervelend zeg! Hopelijk wordt het niet nog erger..😬 En spannend, de eerste echo! 🍀 Bij mij staat de eerste (vroege) echo gepland op 18 juli. Vind het, na een miskraam, erg spannend! Hier vooral heel erg moe, maar wel vroeg wakker vanwege een rommelende maag/weeïg gevoel. Enige wat helpt is knäckebröd met sesam en een plakje kaas 😅

2 jaar geleden

Reactie op bloem2000

Dag dames hoe gaat het met jullie? Ik heb woensdag mijn eerste echo. Vermoe ...
Oeh spannend ik volgende week dinsdag! Zo spannend. Hopen op een kloppend hartje

2 jaar geleden

Reactie op bloem2000

Dag dames hoe gaat het met jullie? Ik heb woensdag mijn eerste echo. Vermoe ...
Hier gaat alles goed. Misschien te goed? Eigenlijk geen klachten behalve maagzuur. Geen zere borsten, niet moe (of misschien omdat ik altijd moe ben 😬). Dat geeft me ook wel weer zorgen. Vorige week een paar dagen bruin bloed met afvegen, sinds zondag gestopt. Zaterdag mag ik voor de eerste echo, dan zou ik 6+6 zijn...

2 jaar geleden

Reactie op Lianne_

Bah, vervelend zeg! Hopelijk wordt het niet nog erger..😬 En spannend, de ...
Spannend 18 juli is nog eventjes 😀 hoeveel weken ben je dan? En ja ik eet nu ook veel knackebrood met wat mager tussen… ik ben sommige dagen zo misselijk en andere dagen voel ik niks 😀

2 jaar geleden

Reactie op Renate1982

Hier gaat alles goed. Misschien te goed? Eigenlijk geen klachten behalve ma ...
Spannend! En daar zou ik niet van uit gaan hoor, sommige vrouwen hebben eenmaal van niks last. Ik heb nu al een hele tijd zere borsten dus het is soort van ‘normaal’ geworden. Ik hoop voor jou het beste. Hou je ons op de hoogte

2 jaar geleden

Reactie op basil

Oeh spannend ik volgende week dinsdag! Zo spannend. Hopen op een kloppend ...
Spannend!! Hou ons op de hoogte 😀

2 jaar geleden

Vandaag gaat het wat minder. Iets te veel last van me emoties en even een soort van mental breakdown gehad op mijn werk.🙈 Kon niet meer stoppen met huilen en alle spanning kwam er even uit denk ik. Vind het lastig om er thuis over te hebben ook omdat ik het zelf ook allemaal niet zo goed weet. En hoe blij ik ook ben dat ik zwanger ben ik ben bang voor alles op het moment dar ik het niet goed doe en zal doen😅

2 jaar geleden

Reactie op bloem2000

Spannend 18 juli is nog eventjes 😀 hoeveel weken ben je dan? En ja ik eet ...
Bijna 8 (7+5 denk ik op basis van eigen berekening 😅) Hier 's ochtends altijd vroeg wakker en als ik blijf eten gaat het goed, maar zodra ik dat niet doe voel ik me meteen ook slap. Hoort er allemaal bij 😁

2 jaar geleden

Hier ook gister een positieve test in handen! Wat een geluk en wat spannend allemaal ❤️ iedereen van harte en voor de andere veel succes

2 jaar geleden

Reactie op Lianne_

Bijna 8 (7+5 denk ik op basis van eigen berekening 😅) Hier 's ochtends a ...
Oh dit is trouwens de dag van echo, nu 6 weken zwanger (mijn brein gedraagt zich nu af en toe al erg zwanger 🙃)

2 jaar geleden

Hebben jullie trouwens al gekke cravings of duidelijk andere eetvoorkeuren? Hier valt het mee, wel meer zin in zuivel zoals melk/yoghurt en kaas en qua fruit ineens peer en aardbeien. Verder nog geen gek gesnaai.

2 jaar geleden

Reactie op Lianne_

Bijna 8 (7+5 denk ik op basis van eigen berekening 😅) Hier 's ochtends a ...
Oh ja en wat eet jij door de dag? Ik heb echt moeite om dingen te eten nu… heb ineens een gevoel dat ik moet overgeven bij bepaalde producten

2 jaar geleden

Reactie op bloem2000

Oh ja en wat eet jij door de dag? Ik heb echt moeite om dingen te eten nu… ...
Ik probeer wat voedzame dingen te eten en vooral op tijd te eten en ik heb altijd voor dit tijdstip van die droge melba toast crackertjes bij me, voor het geval mijn maag gaat protesteren. Voor de rest begin ik de dag met veel (gember) thee, ook wel fijn voor de maag.

2 jaar geleden

Vorige week woensdag getest. Eindelijk na onze laatste (7de) poging iui zwanger net voordat we intake van IVF zouden gaan krijgen. 27 juli eerste echo 💖💙

2 jaar geleden

Proficiat. Hier opnieuw ook zwanger na 2 miskramen. We wachten met een bang hartje af tot de afspraak van de Gynocoloog

2 jaar geleden

Reactie op basil

Oeh spannend ik volgende week dinsdag! Zo spannend. Hopen op een kloppend ...
Ja hoor dames! Een mooi kloppend hartje 💕

2 jaar geleden

Hallo dames, hoe is het allemaal met jullie?? Ik merk dat ik toch niet fantastisch in me vel zit… ik ben heel blij en dankbaar voor de zwangerschap absoluut maar merk dat mijn wereld nu zo compact en klein is… ik ben een gigantische roker en een wijntje lust ik ook wel dus als ik nu op een feestje of verjaardag kom dan is het gelijk bekend.. ik vermijd dus letterlijk alles… en wat is het saai. Het type sport wat ik doe wordt ook afgeraden dus dat is ook balen.. bij familie op bezoek en bij me ouders gaat ook niet Ben ook bizar beroerd heeel de dag door, kortom het op een wolk zitten en genieten zit er nog niet in.. zijn er meerdere die dat erkennen? Ik hoop dat als het bekend is het allemaal weer losloopt maar het is me allemaal wat.. Verder morgen de eerste echo maar gezien de dramatische symptomen ga ik er toch wel vanuit dat het allemaal goed zit.. 💗💗

2 jaar geleden

Reactie op basil

Ja hoor dames! Een mooi kloppend hartje 💕
Fijn! Was dit een uitwendige echo?