241 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op basil

Ja hoor dames! Een mooi kloppend hartje 💕
Ah super! 😍

2 jaar geleden

Reactie op Morriz

Fijn! Was dit een uitwendige echo?
Nee een inwendige

2 jaar geleden

Hier zondag de eerste echo gehad en ook een mooi kloppend hartje. Uitwendige echo. Maandag mag ik weer, dan zou ik 8 weken zijn. Zie wel tegen die echo op, aangezien het de vorige keer bij de 2e echo mis was

2 jaar geleden

Wij nu 8 weken 🥰 We beginnen steeds meer te genieten en te beseffen dat het echt zo is. Na 2 miskramen begin ik eindelijk meer vetrouwen in mijn lichaam te krijgen. Zo ontzettend blij met onze Nugget met het allermooiste hartje ooit ❤️🥰

2 jaar geleden

Hallo dames, hoe is het allemaal met jullie?? Ik merk dat ik toch niet fa ...
Wat jammer dat je je zo voelt, zelf herken ik me er wel een beetje in van nog niet echt op de roze wolk te zitten. Het is bij ons het eerste & de ene dag hebk veel symptomen de andere dag bijna niets last. Dit maakt mij zo onzeker of alles wel oke is. Ik ben normaal eentje die veel tegen mijn mama vertel maar vind het zo verschrikkelijk dat ik dit nu nog niet kan delen of om raad kan vragen of dit wel ' normaal ' is.. Morgen hebben wij onze eerste echo. Hopelijk voel je je snel beter & kan je genieten van je zwangerschap x

2 jaar geleden

Net terug van de echo en helaas is het bij ons een missed abortion ongeveer met 6 weken gestopt met groeien). Had afgelopen week al wat bruin bloed bij het afvegen en ook al was het niet veel, het zorgde er wel voor dat ik met dit scenario rekening hield. Nu kijken of het de komende dagen vanzelf opgang komt of niet

2 jaar geleden

Reactie op Lianne_

Net terug van de echo en helaas is het bij ons een missed abortion ongeveer ...
Ah jeetje wat verdrietig… heel veel sterkte toegewenst! ❤️

2 jaar geleden

Reactie op Lianne_

Net terug van de echo en helaas is het bij ons een missed abortion ongeveer ...
Oh wat verdrietig zeg.. sterkte en hopelijk verloopt het goed komende tijd. 😘

2 jaar geleden

Afgelopen zaterdag een positieve test, en dat gelijk bij de eerste ronde. Zo dol blij dat ik nu ben. 9 augustus onze eerste echo 👶🏻💙💗

2 jaar geleden

Hallo hallo! Hoe is het hier met iedereen??

2 jaar geleden

Hallo hallo! Hoe is het hier met iedereen??
Hallo! Met mij gaat het wat minder momenteel zou nu 10w1D zijn maar heb sinds vrijdag Corona. Ben er super ziek van + de misselijkheid die de hele week heeft aangehouden. Zat er even helemaal doorheen. Hoe gaat het daar?

2 jaar geleden

Reactie op bloem2000

Hallo! Met mij gaat het wat minder momenteel zou nu 10w1D zijn maar heb sin ...
Oh jeetje wat rot!! Hoop dat het snel over gaat… Ik woensdag 10 weken, ben al 4 weken dag in en dag uit beroerd maar verder gaat het hier goed. Gaan deze week alle ouders enzo vertellen dus super spannend!

2 jaar geleden

Hallo hallo! Hoe is het hier met iedereen??
De familie weet het al Verteld met een voorleesboekje. De reactie waren zo leuk!! Morgen termijnecho en dat vind ik weer zo spannend’.

2 jaar geleden

Ik meld me ook. Naar verwachting 20 maart uitgerekend en vandaag 7 weken zwanger. Momenteel sta ik wat meer onder controle bij de verloskundige vanwege lichte bloedingen tussendoor, maar ziet er tot nu toe goed uit. Afgelopen vrijdag hebben we het hartje zien kloppen 😊

2 jaar geleden

Oh jeetje wat rot!! Hoop dat het snel over gaat… Ik woensdag 10 weken, ben ...
Ja is wel even een tegenvaller, komt goed! 😀 en ja bij ons weten de ouders het al wij konden het niet langer verzwijgen! Veel succes met het te vertellen. Is super spannend

2 jaar geleden

Hier ondertussen ook in week 10, wij hebben besloten het al heel vroeg met iedereen te delen. Deels door enthousiasme en deels omdat ik last ondervond met werken etc. Wij hebben volgende week pas weer de volgende echo heel spannend maar wel veel zin in ook!

2 jaar geleden

We hebben vandaag de termijnecho gehad alles goed super om te zien. Nu al verliefd💕

2 jaar geleden

HOI ALLEMAAL! Ik uitgerekend op 11 maart ❤️ nu 9 weken zwanger. Ook vorige jaar mk gehad, nu gaan we rr ook vanuit dat t goed gaat komen. Wel extra echo’s gevraagd en zijn lief genoeg om het ook te doen. Last van winderigheid en obstipatie op het moment. En veel spugen.

2 jaar geleden

Hi dames , Ten eerste allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Wij hebben voor elke maand een aparte geboorteclub . Hier worden topics geopend met verschillende onderwerpen Ik wil jullie uitnodigen om daar verder te kletsen. Februari : https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-februari-2023 Maart : https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-maart-2023 Dit topic zal worden gesloten. Liefs, Jaleesa|Moderator