241 Reacties

één jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal !! Na een jaar had ik vorige week ook een positieve test in handen, kan het nog steeds niet geloven. Nu 4+6. (Eerste kindje)

één jaar geleden

Reactie op Dpa12345

Gefeliciteerd allemaal !! Na een jaar had ik vorige week ook een positieve ...
Ah wat fijn zeg! Heb je al symptomen. Ik heb al een aantal dagen een beetje buikkrampen meer steekjes afentoe.. hoop dat dat wel vaker voorkomt. Verder op me zeer borsten en veel Plassen valt het mee!

één jaar geleden

Ah wat fijn zeg! Heb je al symptomen. Ik heb al een aantal dagen een beetje ...
Hier een beetje het zelfde; gevoelige borsten, opgeblazen gevoel en veel plassen.

één jaar geleden

Oooh leuk idee dit!hier 2e kindje vandaag positieve test!

één jaar geleden

Reactie op bloem2000

Vandaag bloed laten prikken! Volgens mijn huisarts zou ik al bijna 7-8weken ...
Hoi, allereerst gefeliciteerd! Vraagje, hoe kan het dat je niks gemerkt heb? Werd je wel gewoon ongesteld ?

één jaar geleden

Reactie op lisa.maart

Hoi, allereerst gefeliciteerd! Vraagje, hoe kan het dat je niks gemerkt heb ...
Dankjewel! En ik heb mijn laatste menstruatie 27 april gehad. Ik ben normaal optijd maar nu ineens kwam niets ik heb 2 weken geleden bloed laten trekken en dit was negatief! Ik vorige week een aantal ovulatie testen om te kijken wanneer mijn eisprong zou zijn, mijn testen bleven dik positief dus ik dacht ik ga eens een zwangerschaps test doen. Deze was natuurlijk super positief en meteen 2 dikke lijnen… ik wist niet wat ik zag 😀

één jaar geleden

Hi! Donderdag een licht positieve test. Inmiddels twee testen verder, en ze lopen mooi op! In april een miskraam gehad, dus ik vind dit extra spannend... Ik hoop dat het bij jullie allemaal goed gaat! En dat we elkaar op de hoogte kunnen houden 😊

één jaar geleden

Reactie op Morriz

Hi! Donderdag een licht positieve test. Inmiddels twee testen verder, en ze ...
Ik heb precies hetzelfde. In april ook een miskraam en ook afgelopen donderdag een positieve test in handen. Inmiddels een Clearblue test gedaan en die geeft aan 2-3 weken. Vind het allemaal ook erg spannend. Hopen voor beide dat het goed gaat deze keer!

één jaar geleden

Reactie op Anne152

Ik heb precies hetzelfde. In april ook een miskraam en ook afgelopen donder ...
Wow dat is wel toevallig! Met hoeveel weken heb jij een miskraam gehad? En wanneer was jouw laatste menstruatie? Ik duim ook voor jou!! ☘️

één jaar geleden

Reactie op Morriz

Wow dat is wel toevallig! Met hoeveel weken heb jij een miskraam gehad? En ...
Vorige keer met 6 weken een miskraam. En jij? De start van mijn laatste menstruatie was op 22 mei. Durf alleen de verloskundige nog niet echt te bellen merk ik. Ben weer erg bang dat het mis gaat 🙈

één jaar geleden

Reactie op Anne152

Vorige keer met 6 weken een miskraam. En jij? De start van mijn laatste men ...
Ik durf ook niet te bellen… erg hè

één jaar geleden

Reactie op Anne152

Vorige keer met 6 weken een miskraam. En jij? De start van mijn laatste men ...
Ooh wow, ja ik met 5+5 week... Ben blij dat het zo snel weer gelukt is! Maar mijn laatste menstruatie was 23 mei, zou ik dan ook 2-3 weken krijgen als ik test met clearblue?

één jaar geleden

Ik durf ook niet te bellen… erg hè
Oh dat niet durven bellen herken ik ook zeg, jemig! Ik heb online een formulier ingevuld, nu bellen zij mij 😂 Dan kan ik niet meer terug hahaha

één jaar geleden

Reactie op Morriz

Ooh wow, ja ik met 5+5 week... Ben blij dat het zo snel weer gelukt is! M ...
Afgelopen zondag deed ik de clearblue en die gaf dat toen wel aan.

één jaar geleden

Ik durf ook niet te bellen… erg hè
Haha... Ik heb mezelf tot het einde van de week geven. Als mijn test dan nog steeds mooi positief is ga ik maar bellen. 🙈

één jaar geleden

Reactie op Anne152

Haha... Ik heb mezelf tot het einde van de week geven. Als mijn test dan no ...
Ja ik wacht tot week 5 in m’n hoofd haha, suf hè…

één jaar geleden

Wanneer hebben jullie de eerste echo? Ik heb maandag bloed laten prikken en had een HCG waarde van 1834. Iemand een idee hoelang ik zwanger zou zijn?

één jaar geleden

Reactie op bloem2000

Wanneer hebben jullie de eerste echo? Ik heb maandag bloed laten prikken en ...
Geen idee… ik weet niet of je uit België komt maar hier bij mij doen we geen bloedtesten….

één jaar geleden

Geen idee… ik weet niet of je uit België komt maar hier bij mij doen we gee ...
Ja ik kom uit België. Ik heb 6 juli mijn eerste echo. Heb alleen totaal geen flauw idee hoelang ik dan al ben 😇

één jaar geleden

Nou ik heb mijn afspraak voor mijn eerste echo gemaakt hoor! Jullie al?