241 Reacties

één jaar geleden

Wij zitten in de eerste ronde voor een 2e kindje. Eisprong over een week pas. Bij onze dochter was het in 1x raak. Ik hoop dat het ons weer snel gegeven is!🍀 Vind het weer zooo spannend!

één jaar geleden

Reactie op bloem2000

Heeft er iemand last van kwaaltjes? Ik heb zo een zere borsten… zelf als ik ...
Heel herkenbaar! Ik plas ook veel en heb soms wel steekjes

één jaar geleden

9 juli eerste echo 🤞🤞

één jaar geleden

Reactie op Renate1982

9 juli eerste echo 🤞🤞
Spannend hou ons op de hoogte!

één jaar geleden

Reactie op Morriz

Jaa ik heb hetzelfde haha! Zere borsten Meer afscheiding Puistjes Heeeeel ...
Oh ja ik ben puistjes zelfs vergeten. Ik heb zelfs speciaal shampoo voor vettig haar maar mijn haar is paar uur nadat ik het gewassen heb terug vet! Denk dat het puur hormonen zijn.

één jaar geleden

Reactie op Morriz

Jaa ik heb hetzelfde haha! Zere borsten Meer afscheiding Puistjes Heeeeel ...
Herkenbaar !! 😂😂

één jaar geleden

Reactie op bloem2000

Oh ja ik ben puistjes zelfs vergeten. Ik heb zelfs speciaal shampoo voor ve ...
Same! Echt hormonen

één jaar geleden

Reactie op Renate1982

Vandaag zijn de klachten weer bijna niets. Word daar best onzeker over. All ...
Ik zou het misschien nog even afwachten… denk dat het soms ook wel even normaal is niets te voelen. Zijn er zo veel mee bezig dat het ‘niet normaal’ is dat we niks voelen … sommige vrouwen merken er niets van dus ik zou nog onzeker over worden

één jaar geleden

Reactie op basil

Same! Echt hormonen
Pffff erg hoor 🙈😂

één jaar geleden

Hallo iedereen! Hoe is het met jullie? Mijn klachten zijn nog een beetje hetzelfde, beetje buikkrampen maar merkt dat ik last van steken in mijn baarmoeder krijg als mijn darmen rommelen haha - verder hele zere borsten. Ik merk wel dat ik ontzettend moeite met eten heb.. ik was al niet zo’n goede ontbijten en middag eter maar ik heb ook heel weinig trek. Ik ben nu al een half uur bezig met mijn tweede boterham 😅😅 herkenbaar?

één jaar geleden

Het ziet er naar uit dat ik in maart ben uitgerekend 🥹

één jaar geleden

Hallo iedereen! Hoe is het met jullie? Mijn klachten zijn nog een beetje h ...
Een aantal klachten zijn erg herkenbaar. Ook last van buikkrampen en af en toe zere borsten. Verder geen moeite met eten. Volgens mijn berekeningen ben ik 26 Feb uitgerekend. En mag 20 juli naar de VK voor de eerste echo

één jaar geleden

Hoi! Vandaag getest en zou dan volgens de planning 2-3-23 uitgerekend zijn van ons eerste kindje. Zo onwerkelijk nog! Iedereen die zwanger is, gefeliciteerd 😊

één jaar geleden

Reactie op gryanne

Hoi! Vandaag getest en zou dan volgens de planning 2-3-23 uitgerekend zijn ...
Gefeliciteerd! Ik zou 1 Maart uitgerekend zijn, zo onwerkelijk, ik voel je helemaal

één jaar geleden

Reactie op xAngiiee

Het ziet er naar uit dat ik in maart ben uitgerekend 🥹
Gefeliciteerd!!

één jaar geleden

Reactie op Anne152

Een aantal klachten zijn erg herkenbaar. Ook last van buikkrampen en af en ...
Spannend, ik 1 maart en 13 juli, leef er zo naar toe!

één jaar geleden

Ik heb 12 juli de eerste echo en ben 27 februari uitgerekend. Mijn kwaal is vooral krampen aan de onderkant van mn buik. Ene keer prima te verdragen andere keer weet ik even niet hoe ik moet zitten/liggen xD gebeurd meestal snachts

één jaar geleden

Allemaal gefeliciteerd! Wat een mooie verhalen hier 💖 Ik geloof dat ik me ook bij jullie mag aansluiten... Ik heb gisteren getest en mijn vriend en ik zagen allebei een licht lijntje! Ik wil nog een digitale CB test doen want ik ben een beetje bang dat het toch een indrooglijntje was.. je weet het gewoon niet zeker ofzo!? Heel spannend!

één jaar geleden

Reactie op MrsFox

Allemaal gefeliciteerd! Wat een mooie verhalen hier 💖 Ik geloof dat ik me ...
Hier precies hetzelfde. Vandaag een licht lijntje maar had ook niet met ochtend urine getest 🙈

één jaar geleden

Ik kan het nog steeds niet geloven, gisteren na 8 maanden proberen ineens een positieve test in handen. Zou uitgerekend zijn voor 1 maart. Proficiat iedereen met een positieve test😘