241 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Babywish94

Ik kan het nog steeds niet geloven, gisteren na 8 maanden proberen ineens e ...
Wat fijn dat het raak is! Gefeliciteerd ❤️

2 jaar geleden

Hier ook vorige week positieve test! 25 feb zoals nu lijkt uitgerekend. (eerste kindje )

2 jaar geleden

Hallo iedereen! Hoe is het met jullie? Mijn klachten zijn nog een beetje h ...
Met mij gaat het hetzelfde… ineens heb ik wel bang gekregen voor een miskraam geen idee waar dit ineens vandaan komt… eten lukt me ook moeilijker ik zit snel vol, en als ik soms iets ruik moet ik het niet hebben.

2 jaar geleden

Reactie op Babywish94

Ik kan het nog steeds niet geloven, gisteren na 8 maanden proberen ineens e ...
Jij ook gefeliciteerd!! Ik sta ook op 1 maart, wat leuk!

2 jaar geleden

Jij ook gefeliciteerd!! Ik sta ook op 1 maart, wat leuk!
Proficiat! Ook jullie 1ste? Ik vind het allemaal zo spannend, eerste controle is 14 juli x

2 jaar geleden

Reactie op Babywish94

Proficiat! Ook jullie 1ste? Ik vind het allemaal zo spannend, eerste contro ...
Jaa ook onze eerste! Heel spannend wel eerder miskraam gehad dus ben nu mega dankbaar voor elke dag dat het goed gaat en we hopen dat het zo doorzet ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Renate1982

Vandaag zijn de klachten weer bijna niets. Word daar best onzeker over. All ...
Hoe gaat het nu renate1982? Ik vind het ook vooral spannend en toch een beetje onzeker en bang word dat voor miskraam elke keer als je naar de wc gaat. Vandaag een verkleuring met afvegen! Maar hoop het zo niet… het blijft afwachten.

2 jaar geleden

Reactie op basil

Hoe gaat het nu renate1982? Ik vind het ook vooral spannend en toch een be ...
Hier alles goed wel. Weinig tot geen klachten wat het allemaal onzeker maakt. Vanmorgen toch maar weer een test gedaan. Donkerder dan deze kon het niet. Enige waar ik last van heb ik maagzuur en zeurende buik, voor de rest geen klachten. Dat helpt ook niet echt 😅 Ja en inderdaad elke keer bij het afvegen kijken of er niet iets is. Bij mij was het met het afvegen heel weinig. Nu al een paar dagen geen last meer van, maar toch blijft de spanning...

2 jaar geleden

Jaa ook onze eerste! Heel spannend wel eerder miskraam gehad dus ben nu meg ...
Ik duim mee!

2 jaar geleden

Reactie op Renate1982

Hier alles goed wel. Weinig tot geen klachten wat het allemaal onzeker maak ...
Oh wat fijn! Ja ik heb dus ook een zeurende buik. En het was echt bijna niks bij me. Maar toch hou je die spanning. Net als jou verhaal klinkt heel bekend bij mij!

2 jaar geleden

Ik doe graag mee, positief getest :) Aan staande donderdag een vroege echo dan weet ik wanneer ik precies ben uitgerekend de gok is nu eind feb.

2 jaar geleden

Reactie op Lobkeb

Ik doe graag mee, positief getest :) Aan staande donderdag een vroege echo ...
Oh veel succes! Ik ben benieuwd hoe het er gaat uitziet mijn echo is 6 juli

2 jaar geleden

Yes! Vanochtend een CB met wekenindicator gedaan, 1-2 weken zwanger! Had op 20 juni ook een korte bloeding dus dat zal innesteling geweest zijn. Heb niet echt kwaaltjes, alleen moe en snel buiten adem, maar dat komt waarschijnlijk door ijzertekort 🙈 niet echt een topcombi, eerst even naar de huisarts. Met hoeveel weken hebben jullie een echo? Kan niet wachten!

2 jaar geleden

Leuk! Ik doe ook mee :) van het weekend positief getest ❤️

2 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal 🥰

2 jaar geleden

Reactie op MrsFox

Yes! Vanochtend een CB met wekenindicator gedaan, 1-2 weken zwanger! Had op ...
Proficiat! Ik heb mijn eerste echo 14 juli & zou dan 7.5 week zwanger zijn volgens mijn berekeningen

2 jaar geleden

Reactie op MrsFox

Yes! Vanochtend een CB met wekenindicator gedaan, 1-2 weken zwanger! Had op ...
Proficiat! Ik heb 6 juli mijn eerste echo. Vermoeden ligt tussen de 7-8 weken. Mijn kwaaltjes zijn momenteel echt erg , zeer pijnlijke borsten en heel de dag ziek 🤢

2 jaar geleden

Reactie op bloem2000

Proficiat! Ik heb 6 juli mijn eerste echo. Vermoeden ligt tussen de 7-8 wek ...
Oh nee wat vervelend!! Veel sterkte!

2 jaar geleden

Gisteren er achter gekomen dat ik zwanger was. Het is ons 1e kindje en hoop dat alles goed verloopt. Volgens de berekening rond 6 maart uitgerekend zijn. Nu gauw op zoek naar een verloskundige.

2 jaar geleden

Ook hier een positieve test na een kleine 2 jaar gestopt te zijn met de pil en in april een miskraam na 5 weken. Ook ik durf de verloskundige niet te bellen; vorige keer ging het diezelfde dag mis dus ergens een beetje angst🙈 Mijn partner en ik zijn voor vruchtbaarheidsonderzoek naar het ziekenhuis geweest (alles goed) en we zouden nu ongeveer contact op moeten nemen voor een vervolgtraject als het niet gelukt zou zijn, wat dus op dit moment niet nodig is. Ik heb alleen geen idee of je dit aan hen moet laten weten; iemand hier ervaring mee? (Ook hier wat angst voor dat het weer misgaat..😅)