241 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Sarella30

Gisteren er achter gekomen dat ik zwanger was. Het is ons 1e kindje en hoop ...
Gefeliciteerd 🥰

2 jaar geleden

Reactie op bloem2000

Gefeliciteerd 🥰
Dankjewel! Vind het allemaal wel spannend. 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Sarella30

Dankjewel! Vind het allemaal wel spannend. 🙈
Ik ook! Ik kan niet wachten 🤩 is mijn eerste kindje

2 jaar geleden

Reactie op bloem2000

Ik ook! Ik kan niet wachten 🤩 is mijn eerste kindje
Wat leuk zeg hoe ver ben jij nu?

2 jaar geleden

Reactie op Sarella30

Wat leuk zeg hoe ver ben jij nu?
Ik kan het moeilijk zeggen… ik had mijn laatste menstruatie 27 april. Heb een late innesteling gehad. Vermoeden van 7-8 weken ongeveer

2 jaar geleden

Na mijn miskraam vorige keer zo onzeker… ik ben morgen 5 weken dus dacht doe nog even een test met weken indicator om te kijken of de hcg oploopt en hij geeft nu al 3+ aan!! Zo blij dat het goed oploopt , even een geruststelling. Nu stop ik met testen en probeer ik te genieten!

2 jaar geleden

Na mijn miskraam vorige keer zo onzeker… ik ben morgen 5 weken dus dacht do ...
Super fijn!! Geniet er lekker van 🥰 ik ben morgen ook 5 weken. Leuk dat we precies gelijk lopen

2 jaar geleden

Na mijn miskraam vorige keer zo onzeker… ik ben morgen 5 weken dus dacht do ...
Wat goed om te lezen, probeer er zoveel mogelijk van te genieten. Kan jij geen bloed laten prikken bij de huisarts? Hier in BE is dat verplicht. Toen kon ik mijn precieze hcg waarde ook zien…

2 jaar geleden

Reactie op bloem2000

Wat goed om te lezen, probeer er zoveel mogelijk van te genieten. Kan jij g ...
Hoi! Nee dat doen we in Nederland niet. Als je test positief is dan ben je zwanger en kan je je inschrijven bij een verloskundige. Als je twijfelt over je test moet je hier eerst een normale test doen, als die positief is kan je je inschrijven en negatief doen ze ook geen bloed prikken..

2 jaar geleden

Reactie op bloem2000

Ik kan het moeilijk zeggen… ik had mijn laatste menstruatie 27 april. Heb e ...
Okeej nou hoop dat het allemaal goed gaat verlopen voor je😄

2 jaar geleden

Vandaag vaag positief getest dus nog even afwachten 🥰

2 jaar geleden

Hoi! Nee dat doen we in Nederland niet. Als je test positief is dan ben j ...
Oh dat is vervelend 😕 ik zou waarschijnlijk niet kunnen stoppen met testen

2 jaar geleden

Reactie op bloem2000

Oh dat is vervelend 😕 ik zou waarschijnlijk niet kunnen stoppen met testen ...
Ja heb begrepen dat ze dat doen omdat anders iedereen vrouw die tuurt dure bloedtesten laat doen en mensen die onzeker zijn wekelijks langs komen terwijl natuurlijk grotendeels van de zwangerschappen goed gaan. Omdat ik een miskraam heb gehad doen ze wel extra echo’s en vroege echo’s dus dat is wel fijn!

2 jaar geleden

Ja heb begrepen dat ze dat doen omdat anders iedereen vrouw die tuurt dure ...
Ja in België is dat verplicht. Ik heb 7 juni ook eens een bloedname gehad om alles te laten controleren en 2 weken later was ik ineens zwanger… heel bizar verhaal! Nu wij hebben bij ongeveer 12 weken ook een NIP test waarbij ze het geslacht kunnen bepalen, deze hebben jullie ook niet ofwel? En dat is wel heel fijn. Wanneer kan jij naar de gynaecoloog gaan?

2 jaar geleden

Reactie op bloem2000

Ja in België is dat verplicht. Ik heb 7 juni ook eens een bloedname gehad o ...
Ik heb de eerste afspraak bij de verloskundige bij 7 weken. Dan krijg ik bij 10 weken een echo en 13 en 20 en vanaf 11 weken kan ik de nipt laten doen als ik dat zou willen. Meer info weet ik nog niet haha!

2 jaar geleden

Ik heb de eerste afspraak bij de verloskundige bij 7 weken. Dan krijg ik bi ...
Hier doen ze overigens nog niet het geslacht bepalen!

2 jaar geleden

Ik had vandaag om 6:00,8:30 en 22:45 een + test in mijn handen.wel 1 dag te vroeg getest... Maar alle kwaaltjes hier al aanwezig. Donderdag mag ik naar gynaecoloog...

2 jaar geleden

Ik had deze maand in gedachte al opgegeven omdat mijn vriend halverwege mijn vruchtbare tijd naar het buitenland moest. Vorige week zelfs nog tegen vriendinnen zitten klagen dat mijn pre menstruatie klachten elke maand erger lijken te worden ;). Uitgerekende datum is 3 maart. Alles is nieuw voor me, lijkt me leuk om met lotgenoten te kunnen kletsen!

2 jaar geleden

Ik ontdekte het net!

2 jaar geleden

Ik heb de eerste afspraak bij de verloskundige bij 7 weken. Dan krijg ik bi ...
Het is allemaal nieuw hè 🥹 ik weet totaal niet wat ons te wachten staat ☺️