241 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op cyanidepeach

Hoi allemaal 🥰 Als allereerst wil ik iedereen feliciteren ik hoop dat jull ...
Hier precies hetzelfde een MA in februari en nu weer in verwachting. Hopelijk zal onze blijdschap groeien naar mate de baby groeit ❤️

2 jaar geleden

Reactie op cyanidepeach

Hoi allemaal 🥰 Als allereerst wil ik iedereen feliciteren ik hoop dat jull ...
Hier ook precies hetzelfde. Ook een miskraam eind februari en nu 5+3. Ik denk dat ik pas echt blij kan zijn als we de 10/12 weken voorbij zijn. Vorige keer ging het met 7 weken mis...

2 jaar geleden

Allereerst gefeliciteerd! Fijn dat je wens is uitgekomen 💕. Op deze app zijn er speciale geboortegroepen per maand, daarin zou je bericht beter geplaatst zijn. Het is niet echt gepast in de groep ‘kinderwens’, maar hopelijk zie je dat ook in. Succes met de zwangerschap 😊

2 jaar geleden

Reactie op Iloontje1696

Allereerst gefeliciteerd! Fijn dat je wens is uitgekomen 💕. Op deze app z ...
Ik vind dit een beetje een zure reactie als ik eerlijk ben. Ik vermoed dat jou kinderwens niet vervult is en dat vind ik heel vervelend voor je maar alle ‘nod maart’ ‘nod juni’ groepen zijn precies dezelfde groepen als deze. En hier zitten ook vrouwen die al heel lang een onvervulde wens hebben en ik vind dat dat heus in de groep gedeeld mag worden als het eindelijk wel zo ver is. Sorry dat het niet in de juiste categorie staat maar de titel is vrij duidelijk waar het over gaat. Topics die niet voor mij zijn of ik niet interessant vind klik ik simpelweg niet aan. Ik hoop dat je snel een positieve test mag hebben!

2 jaar geleden

Reactie op cyanidepeach

Hoi allemaal 🥰 Als allereerst wil ik iedereen feliciteren ik hoop dat jull ...
Ik heb dit precies hetzelfde! Ik merk wel dat ik blij ben met elke dag dat het nog wel goed gaat en er heel langzaam elke dag meer gerust gesteld wordt maar elk krampje blijft een angstig moment vind ik..

2 jaar geleden

Ik vind dit een beetje een zure reactie als ik eerlijk ben. Ik vermoed dat ...
Goedemorgen! Absoluut niet als een zure reactie bedoelt overigens. Gok dat de titel van je topic dan niet zo goed past, aangezien het lijkt op een geboortegroep om je zwangerschap tot het einde te delen. Uiteraard moet hier zeker gedeeld worden als het wél gelukt is! Positieve verhalen zijn zelfs welkom. En met wel of niet aanklikken: het is juist de titel die het ‘m doet.

2 jaar geleden

Reactie op Iloontje1696

Goedemorgen! Absoluut niet als een zure reactie bedoelt overigens. Gok dat ...
Oh sorry dan voor mijn reactie. Ja ik heb in meerdere groepen gezeten van (januari baby’s - wie uitgerekend in november) en dat was ook allemaal in deze categorie. Ik zie zoveel topics waarbij mensen positieve testen hebben en het uiteindelijk een praatgroep tot een jaar naar de geboorte is dat ik het probleem er niet zo van in zie. Ik had hem graag voor je willen verwijderen maar met zoveel mensen die al hun verhaal hier hebben gedeeld vind ik dat ook niet terecht! ☺️

2 jaar geleden

Oh sorry dan voor mijn reactie. Ja ik heb in meerdere groepen gezeten van ...
Neee zeker niet! Heb er net even doorheen gelezen en ik kan mij goed aansluiten hier hoor! Zelf ook een miskraam achter de rug kort geleden. Toch te snel gereageerd wat ook niet netjes is 😶. Wanneer krijg je een echo? Spannendd

2 jaar geleden

Reactie op MrsFox

Maandag nog een positieve test in handen, vandaag heel veel bloedverlies / ...
Sterkte 🌈

2 jaar geleden

Ik heb dit precies hetzelfde! Ik merk wel dat ik blij ben met elke dag dat ...
Inderdaad, heel herkenbaar! 😊 Mezelf ervan proberen te overtuigen dat me druk maken niet heel veel zin heeft, de situatie sowieso elke keer anders is en niet met de vorige keer te vergelijken is en dat als het mis is je er toch geen invloed op hebt, helpt soms. Soms ook helemaal niet 😜 tja, iets met hormonen.

2 jaar geleden

Hallo allemaal! Gefeliciteerd met alle positieve testen, voor allen een hele fijne zwangerschap gewenst! 🍀 Ik ben in maart bevallen na een zwangerschapsafbreking op 23+3 van ons eerste kindje, een zoontje. Hij had een ernstige genetische afwijking. Ik zou half juli uitgerekend zijn en ik werd per maand ongeduldiger. Maar een mooier cadeau had ik mij een paar dagen geleden niet kunnen wensen: een positieve test. Als deze zwangerschap goed verloopt wordt dit kindje ook in maart geboren ❤️. Merk wel dat ik het mega spannend vind en ik zou willen dat ik de tijd tot na de 20 weken echo zou kunnen doorspoelen. Maar heb me voorgenomen om van elk klein detail te gaan genieten deze zwangerschap. Ik ga vanwege wat we hebben meegemaakt via de klinisch verloskundige mijn controles krijgen in het Wilhelmina Kinderziekenhuis. De verwijzing is verzonden, ik zal een dezer dagen te horen krijgen wanneer ik mijn eerste afspraak heb. Van kwaaltjes heb ik (wederom) weinig last gelukkig. 🍀🍀🍀🍀

2 jaar geleden

Op werk had ik zoveel lijst aan mijn linkerkant. Werd gelijk ambulance gebeld en wat bleek ik ben zwanger(positieve test op 28-6). Ik vind het zo spannend, omdat ik paar weken daarvoor prednison voor acute allergische aanval. Huisarst adviseert nu al dat ik moet rusten en heb zo n ongelofelijke rugpijn en veel haargroei al in mijn gezicht :(. Ik verwacht mijn kindje ook in maart ❤️

2 jaar geleden

Reactie op Renate1982

Hier ook precies hetzelfde. Ook een miskraam eind februari en nu 5+3. Ik de ...
Ik heb het zelfde gevoel, voor de 12 weken zal ik het toch spannend/eng blijven vinden. Hopelijk kunnen wij snel genieten

2 jaar geleden

Hallo dames hoe is het met jullie? Mijn klachten komen met de dag opzetten. Ik droom ontzettend rot, heel de nacht over de meest verschrikkelijke dingen, ik ben al twee dagen echt helemaal verrot, kan uren slapen en dan ben ik nog moe met barstende koppijn en die borsten 🤦🏼🤦🏼

2 jaar geleden

Hallo dames hoe is het met jullie? Mijn klachten komen met de dag opzetten ...
Hey Amy! Wat vervelend 😣 Tot nu toe valt het bij mij dus heel erg mee. Vorige week alleen heel moe na een dag werken van bijna 12 uur. Rommelende darmen, wat gevoelige borsten, maar dat is het dan ook. Ben benieuwd of het nog gaat komen of dat het misschien toch zo blijft 🤞🏼

2 jaar geleden

Hallo dames hoe is het met jullie? Mijn klachten komen met de dag opzetten ...
Hier ook verschrikkelijke vermoeidheid. Ik heb ook echt moeite om een volledige dag te werken. En helaas is de manager hier ook niet heel meegaand daarin. ‘Kijk maar naar je zwangere collega’s die hebben daar ook geen lasten van. En die kwaaltjes horen er nou eenmaal bij zwanger zijn is geen ziekte’ Verder met vlagen misselijk. Vaak de ochtend en de avond. En ook rare dromen inderdaad 🤔 grappig ik kende dat niet als symptoom?

2 jaar geleden

Reactie op Lobkeb

Hier ook verschrikkelijke vermoeidheid. Ik heb ook echt moeite om een volle ...
Wat een bijzondere uitspraak.. elke zwangerschap is anders

2 jaar geleden

Reactie op Ooievaar2023

Wat een bijzondere uitspraak.. elke zwangerschap is anders
Kan zeggen dat ik mezelf daar ook behoorlijk aan geïrriteerd heb. Gelukkig valt onderling met collega’s wel een en ander te regelen 🙏🏻

2 jaar geleden

Reactie op Lobkeb

Kan zeggen dat ik mezelf daar ook behoorlijk aan geïrriteerd heb. Gelukkig ...
Kan ik me goed indenken. Fijn dat dat wel mogelijk is.

2 jaar geleden

Spannend, gefeliciteerd! Wij zijn pas recent begonnen. Ik heb begin april mijn mirena spiraal laten verwijderen en was vorige week zondag 1 dag overtijd. Afgelopen vrijdag had ik een positieve test, heel pril 2-3 weken - 1e kindje.