388 Reacties

9 maanden geleden

Ik heb helemaal geen klachten gehad. Ik kreeg pas bij 30 weken kwaaltjes

9 maanden geleden

Ik heb helemaal geen klachten gehad. Ik kreeg pas bij 30 weken kwaaltjes
Oke dat wil dus nog helemaal niks zeggen.. nog maar even een paar dagen afwachten 🫣 bedankt voor je reactie!

9 maanden geleden

Ik dacht aan alles dat ik ongesteld zou worden. Pas toen mijn menstruatie te laat was en ik positief testte realiseerde ik me dat alle kwaaltjes vanuit de zwangerschap kwamen 😅

9 maanden geleden

Reactie op xnouk

Ik dacht aan alles dat ik ongesteld zou worden. Pas toen mijn menstruatie t ...
Gefeliciteerd!! maar ik heb dus helemaal geen "kwaaltjes" alleen de afgelopen dagen wat lichte buikkrampen gehad. verder dus niks. geen gevoelige borsten etc. denk dat gewoon mijn menstruatie gaat beginnen over een paar dagen maar wie weet .....

9 maanden geleden

Hoi leonietjuh Even een vraagje , als je je insemineert, druk je het spuitje heel snel in , zodat het zaad met kracht erin wordt gespoten of doe je het langzaam ? Bij een normale gemeenschap spuit de man krachtig in , moet dat ook niet met insemineren zodat het de kans verhoogt ?

9 maanden geleden

Reactie op janverkade

Hoi leonietjuh Even een vraagje , als je je insemineert, druk je het spui ...
hoi hoi... ik doe geen zelf inseminatie ☺️ dit word gedaan bij nij barrahus in Wolvega. elke keer een uurtje rijden maar dat heb ik er voor over

9 maanden geleden

Reactie op janverkade

nog een aanvulling op mn laatste antwoord naar u.. dit gebeurd rechtstreeks in de baarmoeder ☺️ daar kan het dus niet aan liggen

9 maanden geleden

Reactie op janverkade

Gewoon het spuitje zo diep mogelijk inbrengen en rustig leegspuiten (niet te traag, maar ook niet met volle kracht). Zolang het sperma rond je cervix zit vinden ze hun weg wel. Het is niet zo dat het bij een man rechtstreeks je cervix in wordt geduwd, sommige mannen lekken ook eerder dan dat het er uit spuit.

9 maanden geleden

Leonietjuh89: kan goed hoor. Niet iedereen heeft kwaaltjes. Kwaaltjes zelf kunnen ook door progesteron komen, dan merk je vanalles, maar ben je niet zwanger. Helaas kunnen we enkel wachten 🙃😪

9 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Leonietjuh89: kan goed hoor. Niet iedereen heeft kwaaltjes. Kwaaltjes zelf ...
dank voor je reactie! ik heb stille hoop dat het deze keer wel is gelukt .. maar je gaat nu echt op alles letten wat je normaal niet zou hebben/doen. je merkt daardoor waarschijnlijk ook veel meer op als "normaal"

9 maanden geleden

Reactie op Leonietjuh89

dank voor je reactie! ik heb stille hoop dat het deze keer wel is gelukt . ...
Ja ik denk het. Ik ben nu bezig sinds juni. Soms maken we onszelf gek. Hoop wel heel hard dat het raak is voor je (en mezelf, eisprong is ergens deze week)!! 🤞🏻🍀

9 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ja ik denk het. Ik ben nu bezig sinds juni. Soms maken we onszelf gek. Hoop ...
dank je wel, erg lief 🥰 jij ook heel veel succes!!🤞🤞 ook BAM ..?

9 maanden geleden

Reactie op Leonietjuh89

dank je wel, erg lief 🥰 jij ook heel veel succes!!🤞🤞 ook BAM ..?
Ja 😊

9 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ja 😊
spannend allemaal he! je maakt jezelf ook gewoon helemaal gek soms

9 maanden geleden

Hoi. Ik zit ook bij Nij Barrahûs om BAM te worden. Heb 28ste mijn 1ste inseminatie gehad.. Heb je al stiekem een test gedaan? Of lukt het je om netjes te wachten tot dag 16?

9 maanden geleden

Reactie op Joyce-B

Hoi. Ik zit ook bij Nij Barrahûs om BAM te worden. Heb 28ste mijn 1ste inse ...
Oh wat spannend!! ik ben helaas gisteren ongesteld geworden 😞 baalde enorm, had redelijk goede hoop maar helaas. jij nog even een weekje in spanning afwachten.. 🥰

9 maanden geleden

Reactie op Leonietjuh89

Oh wat spannend!! ik ben helaas gisteren ongesteld geworden 😞 baalde enor ...
Ahh wat k*t dat het deze ronde niet gelukt is! Hopelijk wordt 3x scheepsrecht! 🤞 Ik moet nog een weekje wachten idd. Ik heb gister wel even een testje gedaan om te checken of alle hormonen die ik heb moeten spuiten om een ovulatoe te krijgen uit me lijf zijn, zodat ik zeker weet dat straks het wel allemaal me eigen hormonen zijn, en niet nog resten van de Gonasi injectie🙈 en hij was gelukkig negatief dus alles vanaf nu is echt van mezelf. Hopelijk volgende week een positieve🤞

9 maanden geleden

Reactie op Leonietjuh89

Oh wat spannend!! ik ben helaas gisteren ongesteld geworden 😞 baalde enor ...
Ah wat jammer! Hopelijk volgende ronde 🍀 Ik had zaterdag de inseminatie. Ben benieuwd. Ronde 8 (als ik me niet vergis, ben niet meer mee 🙈).

9 maanden geleden

Reactie op Joyce-B

Ahh wat k*t dat het deze ronde niet gelukt is! Hopelijk wordt 3x scheepsrec ...
dank je wel! ik gebruik geen hormonen, alles in eigen cyclus/ hormonen.. hoe weet je of je dat nodig hebt? is dat waar die vooronderzoeken ook voor zijn . ? dat was bij mij allemaal goed. spannend weekje voor jou 🙏

9 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ah wat jammer! Hopelijk volgende ronde 🍀 Ik had zaterdag de inseminatie. ...
thnx 🙏 succes met wachten. lekker afleiding en ontspannen 🩷 ronde 8 ... ik heb nu eerst voor 4 kunnen kopen uit Denemarken 😬 .. hoop zo dat dat genoeg gaat zijn.