478 Reacties
één maand geleden
welkom bij de groep, ik hoop dat het snel mag lukken voor jullie!
ikzelf ben nu 32 en een zoon van bijna 13 wij zijn net bezig voor een 2de en vind het ook echt super spannend. ook om te zien straks hoe de band zal zijn gezien er zo’n groot leeftijdsverschil tussen zit
één maand geleden
Wat lief zeg!
Eigenlijk was het allemaal prima zoals het is en die twijfel speelt af en toe nog door mijn hoofd. We zijn met z'n viertjes echt heel hecht. Ik had dus ook echt wel momentjes van 'is dit wel een goed idee na al die jaren'
Bij elke twijfel (die ik gewoon ook eerlijk uitspreek) heb ik er 3 op mijn nek om me te vertellen hoe goed ze me gaan helpen en hoeveel liefde dit kleintje gaat krijgen ♡♡
één maand geleden
Ik vind dit een geweldig verhaal!! 🥰🤗 hopelijk is het jullie gegund.
één maand geleden
Reactie op Manny211
Hai Sharon, wat leuk!!
Vroeger dacht ik dat 40 oud was 🤣 nu vind ik dat e ...
Hahahaha ja 40 klinkt oud😂 maar zo voel ik me niet 🤣🤣🤣
Leuk om iemamd met een beetje gelijkenis te treffen, mijn kids weten t nog niet , maar mn dochter roept al maanden dat ze een broer of zus wel erg leuk zou vinden 😍
één maand geleden
Wat leuk om dit te lezen, ik hoop dat het snel een goede zwangerschap mag worden.
Ik zelf heb een dochter van 16 en een zoon van 14 uit een eerdere relatie. Ik had ook een mirena en was ook 2 mnd overtijd, mijn huidige partner en ik begonnen ook te fantaseren toen de test helaas negatief was.
We hebben daarop eind maart 2023 mijn mirena laten verwijderen.
Ik bloedde tot eind april (wilde de mirena bijna laten terugplaatsen 😅) en half augustus 2023 bleek ik al zwanger. Helaas heb ik half september 2023 een miskraam gehad bij 8,5 week met een lange nasleep. We hebben een intake gehad bij een fertiliteitskliniek maar kozen toch voor de natuur. We zijn heel blij met mijn tieners en een baby van ons samen zou echt een cadeau zijn.
Afgelopen augustus ben ik 43 geworden en we hebben gezegd het tot einde van het jaar op de natuurlijke manier te proberen.
Vorige maand had ik in ene een cyclus van 6 en halve week.
Deze maand geen ovulatietesten gebruikt....had ff lichtelijk de P... van alles.
Met een cyclus van 28dgn ben ik nu 5 dgn overtijd, heb behoorlijk last van mijn borsten maar zit in de kop in het zand modus qua een test doen 😂😂
Heb wel testen besteld, ga vrijdag denk ik testen als ik nog geen menstruatie heb dan.
één maand geleden
Niet helemaal een soortgelijke situatie, want mijn oudste is 9 en ik ben 29, maar toch is je verhaal wel herkenbaar. Jarenlang gedacht ‘dit is het’, we zijn gezegend met 2 gezonde kindjes, ons gezin is compleet, maar toch ging het ineens weer heel erg kriebelen en besloten om dan toch voor die derde te gaan. Het leeftijdsverschil lijkt me erg leuk, iedereen maakt het nu erg bewust mee en de baby zal ongetwijfeld erg verwend worden wat betreft aandacht!🥰
één maand geleden
Reactie op IslandBaby
Niet helemaal een soortgelijke situatie, want mijn oudste is 9 en ik ben 29 ...
Spannend! Het leeftijdsverschil lijkt mij ook geweldig. Als mijn man en ik een keertje iets leuks willen gaan doen samen, vertrouw ik het 100% toe aan broer of zuslief ♡
Super spannend allemaal weer hè.. na zo een tijd 😊
één maand geleden
Reactie op me1981
Wat leuk om dit te lezen, ik hoop dat het snel een goede zwangerschap mag w ...
Dank je wel.
Ahhh ik weet niet of ik dat allemaal zou trekken hoor. Een miskraam gaat je ook niet in de koude kleren zitten 😔
Ik snap dat je nu niet al durft te testen omdat je bang bent voor weer een teleurstelling.. maar wat als het nou zo is 🥰
Ik gun het jullie van harte en hopelijk is het raak 😘
één maand geleden
Reactie op sharonCvl
Hahahaha ja 40 klinkt oud😂 maar zo voel ik me niet 🤣🤣🤣
Leuk om iemamd ...
Ahh kan me voorstellen dat ze straks een gat in de lucht springt als je kan vertellen dat haar wens uitkomt 🥰
Ik voel me ook echt geen 40.
Eerder een jaartje of 25. Maar 'that's the spirit' toch 🤭