534 Reacties

één maand geleden

Reactie op Manny211

Ik begrijp dat heel goed. Misschien handig om het dan de 21e pas te doen 🤗 ...
Ik ken mezelf ook”. En weet dat ik toch wel eerde een Gokje gaat doen”. Nieuwsgierig Al heb ik eigelijk totaal nergens last van op dit moment zeg ook helemaal niks Want bij me Dochter had ik ook nergens last van 9 maanden niet trouwens Zal nog even sws deze week uit moeten zitten 😊

één maand geleden

Reactie op Tijgertje1986

Ik ken mezelf ook”. En weet dat ik toch wel eerde een Gokje gaat doen”. Nie ...
Hahaha.. komt wel goed! Wel leuk dat we tegelijk lopen 🍀

één maand geleden

Reactie op Manny211

Hahaha.. komt wel goed! Wel leuk dat we tegelijk lopen 🍀
Ja super leuk”. Ben ook heel benieuwd hoe dit afloopt komende week🍀

één maand geleden

Grappig... je beschrijft mijn zomer van '22 🤪 toen in oktober men spiraal laten verwijderen (achteraf gebleken was het gelijk raak maar dat is toen fout gegaan) ondertussen een dochtertje van 11mnd met een grote broer en zus van 16 & 13 🥰 ik zelf ben 38

één maand geleden

Hier een zoon van tien en ook de kriebels gekregen. Een maand geleden ook mijn spiraal laten verwijderen. Leuk dat er gelijk gestemde zijn.

één maand geleden

Reactie op GevoeligeUil893720

welkom bij de groep, ik hoop dat het snel mag lukken voor jullie! ikzelf b ...
Ik heb jou een vriendschapsverzoek gestuurd. Hier een zoon van 10 en bezig met de 2e!

één maand geleden

Reactie op Tutabo86

Grappig... je beschrijft mijn zomer van '22 🤪 toen in oktober men spiraal ...
Leuk hoor! Ben zo benieuwd hoe het zou zijn 😍

één maand geleden

Hier hetzelfde. Wij hebben 3 jongens van 12, 13 en bijna 15 jaar oud. Twee maanden geleden dachten wij dat het door een gescheurd condoom raak was, toen dit niet zo bleek te zijn waren wij beide best teleurgesteld. Wij hebben samen goede gesprekken gehad en besloten om te kijken of een vierde kindje ons gegund is. Wij vinden het super spannend. Ben ook heel benieuwd hoe onze omgeving gaat reageren.. Onze jongens weten van het idee en reageerde gelukkig positief. Wij zitten nu in ronde 2 😊

één maand geleden

Hier hetzelfde. Wij hebben 3 jongens van 12, 13 en bijna 15 jaar oud. Twee ...
Wat spannend ☺️”. Toch wel heel erg leuk om te lezen Dat meerdere stellen zijn die nog een kinder wens hebben ongeacht onze eigen leeftijd 🥰

één maand geleden

Reactie op me1981

Moest net weer plassen dus we dachten een digitale te doen... Lijkt erop da ...
Hoe is het verder afgelopen mel1981 🍀

één maand geleden

Reactie op Tijgertje1986

Hoe is het verder afgelopen mel1981 🍀
Vanmorgen weer getest nu 2 hele lichte strepen op de test 😵‍💫 Dus ook de controle-streep heel licht... Ga uit van een foutieve test. Morgenochtend probeer ik weer te testen...heb alleen een belangrijk examen morgenochtend waarvoor ik een uur moet rijden, dus lukt het niet dan overmorgen

één maand geleden

Reactie op me1981

Vanmorgen weer getest nu 2 hele lichte strepen op de test 😵‍💫 Dus ook de ...
Wat ontzettend vervelend die onzekerheid 😮‍💨”.

één maand geleden

Reactie op Tijgertje1986

Wat ontzettend vervelend die onzekerheid 😮‍💨”.
Ben er nu wel redelijk rustig onder. Ga uit van een foute positieve test gisterochtend. Hoewel zo donker natuurlijk niet zou mogen

één maand geleden

Reactie op me1981

Ben er nu wel redelijk rustig onder. Ga uit van een foute positieve test gi ...
Super knap dat je er rustig onder kan blijven en positief bent “. Laten we duimen op een goeie test 🙏🏻

één maand geleden

Reactie op me1981

Moest net weer plassen dus we dachten een digitale te doen... Lijkt erop da ...
Oh nee joh dat meen je niet, wat bizar. Die eerste is ook gewoon echt hartstikke positief

één maand geleden

Ik ben gister ongesteld geworden na een hele rare cyclus. Op 10dpo zakte mijn temperatuur en had ik echt last van mn onderbuik en rug, zaterdag schoot mn temperatuur ineens weer omhoog, en uiteindelijk na 3 dagen buik en rugpijn toch gister ineens de temperatuur omlaag en bloed verlies , 1 dag te laat... Op naar de volgende ronde... Ik duim voor jullie voor positieve testen 🍀🍀🍀

één maand geleden

Reactie op sharonCvl

Ik ben gister ongesteld geworden na een hele rare cyclus. Op 10dpo zakte mi ...
Aah wat vervelend zeg”. Mijn temperatuur schommelt ook op het moment tussen 36,4 / 37 al paar dagen nu Maar ben nu sinds deze cyclus op me temperatuur gaan letten dus weet niet of dit normaal is eigelijk, Mijn nod is volgende week

één maand geleden

Reactie op Tijgertje1986

Aah wat vervelend zeg”. Mijn temperatuur schommelt ook op het moment tu ...
Ja mijn temp neem ik braaf elke ochtend dezelfde tijd, meestal voor ovulatie is t tussen 46.5 en 36.8 en na ovulatie ruim boven de 37... Ik vind t wel handig bijhouden doordat je zo duidelijk je eisprong kan bijhouden. Dat in combinatie met LH testen is echt wel prettig.

één maand geleden

Reactie op sharonCvl

Oh nee joh dat meen je niet, wat bizar. Die eerste is ook gewoon echt harts ...
Haha ja je zou bijna denken aan een ovulatietest-strip in een verkeerd jasje 🙈

één maand geleden

Reactie op sharonCvl

Ik ben gister ongesteld geworden na een hele rare cyclus. Op 10dpo zakte mi ...
Ahhh jammer meis 😔 ik ga voor je duimen dat de volgende ronde wel raak is! 🍀