1209 Reacties

één jaar geleden

Reactie op TenE-

Er is toen gezegd dat wij sowieso moeten blijven proberen tot de zomer. En ...
Oh ja op die manier, wat fijn dat ze dan meteen kunnen starten na jullie afspraak in juni! 🍀 maar hopelijk niet nodig! 🤞 Pfff 2 jaar, nooit een positieve test gehad? (Sorry kan het niet van iedereen onthouden 🙈😳) Wij 2 keer een vroege miskraam, maar nog geen die is blijven plakken. Dus wij zijn vooral blij dat er na de zomer echt hulp komt, maar we zitten nu allebei in een dipje dus zien het wat somber in. Dus wel goed dat we nog een paar maanden moeten wachten, kunnen we nu goed voor onszelf zorgen en dan daarna positief een traject in 🙏

één jaar geleden

Hoi allemaal mijn nod dag is ook 18-20 juni. Dit wordt de 7e ronde. Ik ga voor iedereen duimen 🙏🍀

één jaar geleden

Reactie op kimmerd1992

Oh ja op die manier, wat fijn dat ze dan meteen kunnen starten na jullie af ...
Jaaa bizar he.. meestal bekijk ik het per maand, maar het moment dat ik doorga naar de volgende ronde en even wordt geconfronteerd met die 19 maanden, denk ik wel wow, dat heb ik dus allemaal al meegemaakt. Vooraf had ik niet kunnen denken dat ik zo sterk zou zijn. Sommige dagen zijn wel echt klote, vooral omdat die moedergevoelens steeds sterker worden. Maar inderdaad nog nooit een positieve test gehad. Ik kan me ook niet inbeelden hoe dat voelt of gaat voelen. Ik kijk er wel enorm naar uit. (En logisch hoor, ik onthoud het ook niet van iedereen 🤭) Wat erg 2 keer een miskraam. Vanaf de seconde dat je test positief is ga je al dromen, dus het is 2 keer extra pijnlijk als het kindje niet blijft plakken. En ja die dipjes zijn zo normaal, maar enorm kut. Het gaat altijd met vlagen. Hopelijk is het dipje snel voorbij ❤️

één jaar geleden

Helaas vandaag ongesteld geworden, dus ook op naar de volgende ronde. NOD is 21 juni. Voor iedereen weer heel veel succes deze ronde!

één jaar geleden

Ik lees ook mee! NOD is 14 juni. Succes allemaal dames 🍀🤞🏼

één jaar geleden

Hi, sluit me ook aan. April gestopt met de pil gelijk menstruatie gehad in mei met een iets langere cyclus. 2 ronde nu dus al vind ik het nu lastig om te bepalen wat mijn nod is. Ovulatie test gebruik ik nog niet. Veel success🍀

één jaar geleden

Ik sluit ook aan! Vrijdag 3 dagen voor mijn NOD ongesteld geworden. Het was onze eerste ronde voor een tweede kindje. Ik merk meteen dat het hele zwanger willen worden mijn gedachten overneemt, wachten is zo moeilijk 😩

één jaar geleden

Ik sluit ook aan! Wij gaan deze maand voor ronde 2, alles is dus nog heel nieuw. Ik ben al 1,5 jaar van de pil en heb een regelmatige cyclus van ongeveer 28 dagen. Mijn nod zou 23 juni zijn. Ik hoop dat we hier veel positieve testen mogen zien 🍀🍀

één jaar geleden

Ik sluit ook aan. Piekdag!

één jaar geleden

Reactie op LindyN

Ik sluit ook aan! Vrijdag 3 dagen voor mijn NOD ongesteld geworden. Het wa ...
Welkom en succes! 🍀 mag ik vragen hoe lang t duurde bij jullie eerste kindje

één jaar geleden

Reactie op Nightrunner32

Welkom en succes! 🍀 mag ik vragen hoe lang t duurde bij jullie eerste kind ...
Dankjewel, jullie ook allemaal veel succes!🍀 Bij ons eerste kindje was het de vierde ronde raak. Hij is nu bijna 15 maanden oud

één jaar geleden

Hi dames, ik schuif weer aan na een weekje op vakantie te zijn geweest. Helaas op vakantie ongesteld geworden.. nod is rond 14 juni. Besloten om helemaal geen testen te gebruiken en het maar af te wachten deze maand...

één jaar geleden

Vandaag 4 dpo, ik had mijn piek op de 26e . Ik vind het zo spannend toch altijd … iemand hier ook rond 4dpo?

één jaar geleden

Vandaag 4 dpo, ik had mijn piek op de 26e . Ik vind het zo spannend toch al ...
Yes, hier ook 4 dpo. Nod is de 9e of de 10e. Spannend hoor!

één jaar geleden

Ik heb mijn piek nog niet gevonden. 😅

één jaar geleden

Hier vandaag groen licht gekregen om in augustus te starten met ICSI. Op een natuurlijke manier gaat het niet lukken helaas 😔 Kijk er naar uit om eindelijk positief verder te kunnen.

één jaar geleden

Reactie op babyvdb2023

Hier vandaag groen licht gekregen om in augustus te starten met ICSI. Op ee ...
Heel veel succes gewenst alvast! 💪

één jaar geleden

Ik ben er ook weer bij, ronde 4, nod is de 27e. Ik ga deze ronde starten met ovulatietesten. De vorige ronde was zo verwarrend, mijn ovulatie voelde ik 6 dagen later dan mijn voorspelde ovulatie. Daar twijfelde ik over maar ik ben 5 dagen te laat ongesteld geworden dus wat ik voelde klopte dus wel. Helaas dus de vruchtbare dagen gemist. Dat gaat me deze ronde niet gebeuren! Succes iedereen een veel positiefs gewenst 💕

één jaar geleden

Reactie op Dumm

Ik ben er ook weer bij, ronde 4, nod is de 27e. Ik ga deze ronde starten ...
Ik ben ook gestart met ovulatietesten! Ik denk namelijk dat mijn ovulatie later is dan ik zelf vermoed. Voor jou in ieder geval ook veel succes!

één jaar geleden

Reactie op Dumm

Ik ben er ook weer bij, ronde 4, nod is de 27e. Ik ga deze ronde starten ...
Mijn NOD is ook rond de 27e Mijn ovulatie wel rond de tijd dat ik ‘m verwachtte gehad. Gisteren wel een extra dagje op mijn NOD moeten wachten. Maar helaas vandaag zette het toch door.