212 Reacties

10 maanden geleden

Nod is 20 juni 7e ronde voor 1e kindje 🙏 zo spannend! Succes iedereen!! vooral met wachten 🙈

VRIEND

10 maanden geleden

Ik heb plaatsgenomen op het wachtbankje. Zondagavond, dinsdagavond en vanavond gezellig gehad. Einde van de middag is de ovulatiepijn begonnen. Nu inmiddels weg. Dus het eitje is gesprongen. Hoe leuk zou het zijn om op Vaderdag positief te testen 🤩🤞🏻🤞🏻

10 maanden geleden

Voelde me eisprong vanochtend. 1ste rondje, 3de kindje maar even spannend. Bij de eerste duurde het bijna 1 jaar. De 2de gelijk raak na eerste normale cyclus dus hoop dat mijn lijf het nu weer begrijpt al zit er 6 jaar nu tussen

10 maanden geleden

Reactie op Roserae

Nod is 20 juni 7e ronde voor 1e kindje 🙏 zo spannend! Succes iedereen!! vo ...
Jij ook succes! Vreselijk, het wachtbankje! Mijn nod ik ook 20 juni

10 maanden geleden

Reactie op Merel2

Ik heb plaatsgenomen op het wachtbankje. Zondagavond, dinsdagavond en vanav ...
Dat zou inderdaad fijn zijn! Leuk cadeau 😊

10 maanden geleden

Reactie op helena1987

Voelde me eisprong vanochtend. 1ste rondje, 3de kindje maar even spannend. ...
Succes 🍀

VRIEND

10 maanden geleden

Mijn app geeft trouwens de 21e aan. Ivm korte lutale fase van 12 dagen Max. Dus ik ben toch een dag eerder op mijn NOD

10 maanden geleden

Hoi lieve meiden! Ik sluit mij ook graag aan. Vorige jaar aug helaas een bbz gehad waarna mijn linker eileider is verwijderd.. de tijd genomen voor herstel en heb inmiddels iets meer vertrouwen terug in mijn lijf. Maaaar vind het wel weer super spannend! Net mijn ovulatie gehad en gezellig gehad dus nu schuif ik graag bij jullie aan op het wachtbankje 🍀 Nod 25/26 juni.

10 maanden geleden

Hoi lieve meiden! Ik sluit mij ook graag aan. Vorige jaar aug helaas een b ...
Vervelende ervaring! Fijn om te vernemen dat je er weer met volle moed tegenaan gaat! Hopelijk snel succes. 🍀

VRIEND

10 maanden geleden

Hoe gaat het hier dames? Inmiddels iedereen plaats genomen op het wachtbankje?

10 maanden geleden

Reactie op Merel2

Hoe gaat het hier dames? Inmiddels iedereen plaats genomen op het wachtbank ...
Jaa zo spannend.. had nog even gerekend en m’n nod is volgens mij 19 juni. Zou dus vandaag of morgen 8/9 dpo een innesteling kunnen hebben. Maar voel nog niks.. ben zo benieuwd haha. Wat duurt wachten dan lang hè. Hoe gaat het bij jullie?? 🍀

10 maanden geleden

Reactie op Merel2

Hoe gaat het hier dames? Inmiddels iedereen plaats genomen op het wachtbank ...
Ja zondag is mijn NOD, super spannend. Zou een leuk Vaderdag cadeau zijn 🤭 Hoe is het met jou?

10 maanden geleden

Ik heb door PCO een onregelmatige cyclus (alhoewel ik sinds november al 5x een menstruatie heb gehad) van 20,34,32,35,45 dagen. Volgens de FLO app is mijn NOD zondag, alleen dat is dus niet met zekerheid te zeggen 🙃 zit vandaag op dag 27 van de cyclus. Ik weet nu dus niet wanneer ik moet/kan testen 🙈 wat zouden jullie doen?

10 maanden geleden

Reactie op veertje1993

Ik heb door PCO een onregelmatige cyclus (alhoewel ik sinds november al 5x ...
Heb jij ovulatietesten gebruikt?

10 maanden geleden

Reactie op Merel2

Hoe gaat het hier dames? Inmiddels iedereen plaats genomen op het wachtbank ...
Mijn nod is 25 juni. Eerste keer voor eerste kindje. Ik besteed er nu nog niet teveel aandacht aan en gelukkig heb ik op mijn werk ook geen gelegenheid om er überhaupt in m’n hoofd mee bezig te zijn, dat scheelt echt!😄

10 maanden geleden

Reactie op charliemae

Heb jij ovulatietesten gebruikt?
Ja, ik denk een piek gevonden te hebben op 3 juni. Alleen weet ik niet of deze testen betrouwbaar zijn bij PCO 🙃 Ik heb nu af en toe menstruatieachtige krampjes. Maar ik weet dus ook niet precies wanneer mijn NOD is, dat maakt het lastig.

10 maanden geleden

Reactie op veertje1993

Ja, ik denk een piek gevonden te hebben op 3 juni. Alleen weet ik niet of d ...
Oh dat is zeker lastig! Misschien dat je zondag al kan testen?

10 maanden geleden

Oh ik zie nu pas deze groep. Ik heb mijn piek gister gevonden en voel al 2-3 uur zeurende pijn in mijn onderbuik/zijkant dus geloof dat mn eitje aan het springen is nu. Mijn nod dus 26 Juni. Zooo spannend 🤍🤍

VRIEND

10 maanden geleden

Reactie op Roserae

Jaa zo spannend.. had nog even gerekend en m’n nod is volgens mij 19 juni. ...
Oohh maandag al je NOD dus. Van een innesteling hoef je ook helemaal niks te voelen. Zelfde als een beginnende zwangerschap. Voor onze eerste heb ik mij elke maand zo zwanger gevoeld tot ik daadwerkelijk zwanger was 🤣🙈 dus misschien wel een goed teken juist! 🤞🏻 ga je ook eerder testen? Jaa het gaat hier zijn gangetje! 5dpo vandaag. Normaal vliegt de eerste week wel echt voorbij. Maar dat is deze maand dus totaal niet het geval 🙈😂 helpt ook niet mee dat ik even thuis zit ivm operatie van ons zoontje 3 weken terug. Dus veel afleiding heb ik niet. Ik ben van plan om zondag te testen op Vaderdag. Wie weet mag ik weer een positieve test hebben op 10dpo 🤞🏻🤞🏻

VRIEND

10 maanden geleden

Reactie op charliemae

Ja zondag is mijn NOD, super spannend. Zou een leuk Vaderdag cadeau zijn 🤭 ...
Oooh op Vaderdag je NOD! Het perfecte cadeautje gewoon 🥰🥰 ik ga duimen voor je! Jaa gaat goed hier. 5dpo en nog niks merkbaar. Wel lange wachtweek tot nu toe. Laat die tweede wachtweek dan maar snel gaan 🤣😜