404 Reacties

5 maanden geleden

Tuning in 🥳 eerste échte ronde na weer jaren pil gebruik na de eerste kleine dus ik verwacht er absoluut niet veel van en zit niet zo in spanning. Maar het zit toch ergens in het achterhoofd dat ik let op ga ik dingen voelen 😂

5 maanden geleden

Reactie op MomJ’s

Tuning in 🥳 eerste échte ronde na weer jaren pil gebruik na de eerste klei ...
Welkom @MOMJ’S! Ook hier de eerste ronde, maar dan voor het eerste kindje. Juni 2022 gestopt met anticonceptie en begonnen met de cyclus tracker Daysy.

5 maanden geleden

Ik check ook in! Wij zitten in ronde 4 voor ons eerste kindje, tot nu toe nog geen positieve test gehad. Ik probeer echt kalm te blijven met mijn miezerige 8DPO, haha 😜

5 maanden geleden

Reactie op xAnneloveyou

Welkom @MOMJ’S! Ook hier de eerste ronde, maar dan voor het eerste kindje. ...
Wat spannend voor de eerste! Kan het me nog zo goed herinneren 🥰 dat jullie maar snel je hart mogen vullen met zoveel liefde 🫶🏻

5 maanden geleden

Ben trouwens benieuwd. Tellen jullie je dpo vanaf je piek test, of tellen jullie vanaf 2 dagen erna? 😆 daarin schijnt in de afgelopen 3 jaar wat in veranderd te zijn geloof ik hahaha

5 maanden geleden

Reactie op Evvelin2

Ik check ook in! Wij zitten in ronde 4 voor ons eerste kindje, tot nu toe n ...
Welkom EVVELIN2! Hahaha aan de andere kant van je beeldscherm zit ook een ongeduldige vrouw hoor! Misschien kunnen we elkaar een beetje kalm krijgen? 😂

5 maanden geleden

Ik sluit ook aan. Eerste ronde voor een 2e kindje. Erg onzeker of mijn eisprong wel is geweest bij mijn LH-piek want ik heb bij de pogingen voor ons eerste kindje ook vaak vals positieve ovulatietesten gehad, maar goed ik zit alweer op cyclusdag 37 en ik heb het gevoel dat mijn eisprong wel vorige week is geweest. Ons eerste kindje heeft 4 jaar geduurd, waarvan 3 jaar zeer intensieve fertiliteitsbehandelingen wegens een zeer onregelmatige cyclus. Ons kindje is pas een krappe 4 maanden, maar we willen gewoon toch al elke mogelijke kans pakken en hopen op nog zo'n wondertje (en als dat dan zonder nieuw fertiliteitstraject zou kunnen zou dat echt fantastisch zijn). We zijn ons overigens bewust van de impact die het kan hebben als ik snel zwanger raak, we hebben dit ook besproken met de verloskundige en het ziekenhuis. Overigens voelt de kans dat ik nu zwanger raak vrij nihil maar goed ik merk toch dat ik hoop heb 🙈

5 maanden geleden

Reactie op MomJ’s

Ben trouwens benieuwd. Tellen jullie je dpo vanaf je piek test, of tellen j ...
Ik doe eigenlijk altijd vanaf twee dagen erna. Dus echt de days past ovulation.

5 maanden geleden

Ik volg graag mee! Hier ook de NOD op de 16e en ik kan niet eens meer normaal naar het toilet gaan haha. Elke keer kijken of ik iets van een innesteling bloeding zie. ( en ja ik weet dat niet iedereen die heeft 😉). En die stomme zwangerschapstesten staren me ook allemaal aan. Hier zitten we in ronde 2 voor ons eerste kindje.

5 maanden geleden

Ik sluit ook graag aan! NOD is 15 november. Eerste ronde voor een eerste kindje, maar vind het wachten nu al lang duren 🙈

5 maanden geleden

Reactie op MomJ’s

Ben trouwens benieuwd. Tellen jullie je dpo vanaf je piek test, of tellen j ...
Ik tel nu steeds 1 dag na de piek. Ik gebruik Clue om alles bij te houden, ik ga niet op hun voorspellingen af verder. Afgelopen maandag 30-10 had ik de piek en ik voelde ‘s avonds waarschijnlijk heel duidelijk de eisprong. Weet niet in hoeverre je exact 24-48u aan moet houden.. Wat doe jij?

5 maanden geleden

Hallo, Ik sluit me aan met wat verwarring haha. Heb al 1 prachtig kindje na 18 rondes. Daarna na 10 rondes zwanger en dat was helaas een vroege MK. Daarna nog 10 rondes geprobeerd en toen was de emmer vol. We stopte en namen pauze. 28 oktober had ik een positieve ovulatie test, in de dagen daarvoor heb ik seks gehad. (Niet op de ovulatie zag zelf, of de 2 dagen ervoor of erna) Ik ben me ervan bewust dat de kans dus heel erg klein is maar het spookt toch een beetje in me hoofd. Ik ben wel met ovulatie testen gestart deze maand om me cyclus weer te vinden. Mijn man en ik wouden eigenlijk in januari starten, vandaar al de ovulatie testen. Ik ga er gewoon van uit dat ik me menstruatie 14 NOV krijgt maar me hoofd spookt nogal dus misschien daarom wil ik graag mee praten en ik hoop dat dat oké is 😄 ik ben 9dpo nu. Het is dus waarschijnlijk helemaal niet raak maar heb behoefte aan het praten. Voel me soms best eenzaam hierin.

5 maanden geleden

Reactie op MomJ’s

Ben trouwens benieuwd. Tellen jullie je dpo vanaf je piek test, of tellen j ...
Hahaha heel eerlijk? Ik heb net zitten googlen wat DPO is. 🤓 Ik ga proberen te wachten totdat ik 1 dag overtijd ben, om onzekerheid van het vroeg testen te voorkomen.

5 maanden geleden

Reactie op xAnneloveyou

Welkom EVVELIN2! Hahaha aan de andere kant van je beeldscherm zit ook een o ...
Hahaha, volgens mij is het gros van de nog niet zwangeren hier ongeduldig 🙈 Wij hebben in onze thuissituatie wel echt hele heftige zorgen op dit moment (2 terminaal zieke ouders) dus daar gaat dagelijks ook wel veel aandacht en energie naartoe. Maar zodra ik een moment van rust heb, komt toch dat onbehaaglijke gevoel van willen testen 😂

5 maanden geleden

Ik doe eigenlijk altijd vanaf twee dagen erna. Dus echt de days past ovulat ...
Nou als ik dat aanhoud dan ben ik nu 4 dpo pas 😂 anders 6 .. de app houdt iig de 16e aan als NOD.. dus ben benieuwd!

5 maanden geleden

Reactie op xAnneloveyou

Hahaha heel eerlijk? Ik heb net zitten googlen wat DPO is. 🤓 Ik ga probere ...
Days post ovulation hahaha ik ben benieuwd of mensen dat vanaf de dag van piek test tellen of pas 24/48 later omdat je eisprong dan pas echt plaats vind natuurlijk

5 maanden geleden

Reactie op MomJ’s

Days post ovulation hahaha ik ben benieuwd of mensen dat vanaf de dag van p ...
Ik tel 48 uur later 😄

5 maanden geleden

Reactie op Kalimera

Ik sluit ook aan. Eerste ronde voor een 2e kindje. Erg onzeker of mijn eisp ...
Welkom KALIMERA, Wat fijn dat na 4 jaar jullie wondertje is geboren! ❤️ Ik hoop met jullie mee op het tweede wondertje ✨

5 maanden geleden

Reactie op kipjeszijnwelleuk

Ik tel 48 uur later 😄
Zo bijzonder hoe dat ineens anders is als 3 jaar geleden, ik kan me herinneren dat de meeste toen telde vanaf piek 😂

5 maanden geleden

Ik volg graag mee! Hier ook de NOD op de 16e en ik kan niet eens meer norma ...
Welkom DAY-DREAMER, hahahaha! Zoooo herkenbaar het (bijna) zoeken naar de innesteling bloeding en de dagen aftellen tot dat er ein-de-lijk getest mag worden. 🙈🙈