1007 Reacties

één jaar geleden

Hier eind december begin januari Nod. Vandaag piek ovulatie. Heb met mezelf afgesproken 31 december mag ik testen 😊

één jaar geleden

Reactie op Zuiver

Hier eind december begin januari Nod. Vandaag piek ovulatie. Heb met meze ...
Spannend!🍀✨😍

één jaar geleden

Reactie op Kippie89

Iedereen hier een miskraam he😔 heeft het lang geduurd voordat jullie zwang ...
Ik was de 2e x zwanger. Ons 3e kindje, 1e x was ik na 4 maanden zwanger (gezonde zoon van 2020) 2e keer was ik na 2 x zwanger (gezonde zoon 2021) ❤️ jij?

één jaar geleden

Reactie op Zuiver

Hier eind december begin januari Nod. Vandaag piek ovulatie. Heb met meze ...
Spannend!!!🍀🙏

één jaar geleden

Was bij ons de eerste keer raak in augustus, 31 oktober een miskraam gehad ...
Oke, dat is vlot! ☺️ Hopen dat het weer snel zo mag zijn!

één jaar geleden

Reactie op xjennx

Ik was de 2e x zwanger. Ons 3e kindje, 1e x was ik na 4 maanden zwanger (ge ...
Met deze zwangerschap heeft het 7mnd geduurd. Dat werd een missed abortion. Ik heb een zoon van 10 jaar. Voor hem heb ik ook een missed abortion gehad. Duurde toen 10 mnd voor die eerste zwangerschap. Na de MA was ik na 1 menstruatie weer zwanger en dus een gezonde zoon gekregen.

één jaar geleden

Reactie op Zuiver

Hier eind december begin januari Nod. Vandaag piek ovulatie. Heb met meze ...
🍀🤞🤞

één jaar geleden

Reactie op Kippie89

Oke, dat is vlot! ☺️ Hopen dat het weer snel zo mag zijn!
Ja precies, maar even afwachten januari/februari 🍀

één jaar geleden

Reactie op Kippie89

Iedereen hier een miskraam he😔 heeft het lang geduurd voordat jullie zwang ...
Bij ons ook na de eerste keer raak. Voelde heel onwerkelijk eigenlijk ook. Kan nu alleen maar dromen dat het weer zo snel raak mag zijn en uit mag groeien in een gezonde baby.. 🤞🏼🥰

één jaar geleden

Ik ook in januari, probeer mijn piek te vinden na miskraam eind november. Toch nog knap lastig vind ik!

één jaar geleden

Reactie op Kippie89

Iedereen hier een miskraam he😔 heeft het lang geduurd voordat jullie zwang ...
Hier de tweede ronde zwanger en bij 6+4 miskraam. Dat was 30 november.

één jaar geleden

Reactie op Kippie89

Iedereen hier een miskraam he😔 heeft het lang geduurd voordat jullie zwang ...
Het was bij ons meteen raak en toen werd het na 11 weken een miskraam. Bij mijn zoontje (uit vorige relatie) was het ook meteen raak. Nu 1 keer een eisprong gehad en toen was het niet raak. Heel normaal natuurlijk helemaal omdat ik nog wat bloed verlies had. Maar als het nu lang duurt ga ik me toch wel zorgen maken. Al hoeft dat helemaal niet natuurlijk. Hopelijk sluiten we het jaar mooi af.

één jaar geleden

Ja, ik wil mijn menstruatie afwachten en er dan weer voor gaan. Na 1x proberen was het meteen raak, helaas een miskraam moeten opwekken bij 12 weken zwangerschap, kindje is 11 weken gegroeid. Hopelijk brengt het nieuwe jaar iets goeds voor ons allemaal! 🍀

één jaar geleden

Reactie op MelanieM0605

Ja, ik wil mijn menstruatie afwachten en er dan weer voor gaan. Na 1x probe ...
Dat heb ik ook inderdaad, wanneer verwacht jij je menstruatie? Ik 2 januari zoals het nu lijkt en als dat afgelopen is en ik heb mijn vruchtbare dagen / ovulatie dan gaan we ervoor. 😘

één jaar geleden

Reactie op Zuiver

Het was bij ons meteen raak en toen werd het na 11 weken een miskraam. Bij ...
Snap je gevoel heel goed! Maar indd, in 1x raak is niet vanzelfsprekend. Ik had ook heel duidelijk mijn eisprong vorige week. Dacht ook echt dat het raak zou zijn. Hoop niet dat het nu weer zo lang gaat duren. Hang nu al vanaf vrijdag tegen mijn menstruatie aan dus hopelijk zet het snel door.

één jaar geleden

Reactie op Kippie89

Snap je gevoel heel goed! Maar indd, in 1x raak is niet vanzelfsprekend. ...
Ja en ik voelde de vorige keer van alles maar helaas niet raak.

één jaar geleden

Onze eindcontrole was goed vandaag, gelukkig. Krijgen we nu ‘groen licht’ maar we willen wachten tot mijn 2e menstruatie in januari. 😊

één jaar geleden

Onze eindcontrole was goed vandaag, gelukkig. Krijgen we nu ‘groen licht’ m ...
Wat fijn!!

één jaar geleden

Onze eindcontrole was goed vandaag, gelukkig. Krijgen we nu ‘groen licht’ m ...
Wat fijn zeg!!

één jaar geleden

Dat heb ik ook inderdaad, wanneer verwacht jij je menstruatie? Ik 2 januari ...
Ik zou het niet weten eerlijk gezegd. Ik heb op dit moment nog bloedverlies van de miskraam. Hoe weet jij wanneer je je menstruatie krijgt of is dit een domme vraag? 🙈