9 Reacties

2 maanden geleden

Hoi! Hier bij miskraam 1 na 6 weken ongesteld, bij miskraam 2 na 6 weken ongesteld, bij miskraam 3 na 9 weken ongesteld! Eerste 2 middels medicatie, derde met curettage. Dus bij mij duurde het ook ‘lang’ / ‘gemiddeld’ voor de cyclus weer op gang kwam!

2 maanden geleden

Reactie op jess1620

Hoi! Hier bij miskraam 1 na 6 weken ongesteld, bij miskraam 2 na 6 weken on ...
Jeetje wat verdrietig om te horen dat je 3 miskramen hebt gehad 😢 Bij jou duurde het dus ook wat langer met je ongesteldheid. Bloedde jij ook nog een lange tijd door na de miskramen voor je daarna ongesteld werd?

2 maanden geleden

Hoi, alvast heel veel sterkte en ik begrijp zo goed je onzekerheid. Onlangs poste ik een gelijkaardig topic. Ik had op 16 september na een miskraam een curretage en mijn menstruatie bleef ook uit, ik maakte me ook zorgen. Gisteren is mijn menstruatie duidelijk begonnen. Bijna 9 weken na de miskraam! Het is dus echt niet abnormaal dat het langer dan 6 weken duurt.

één maand geleden

Ik heb 10 oktober MA opgewekt bij 11 weken. Tot op heden ook nog aan het wachten op de menstruatie.. snap je frustratie heel goed .. zo vervelend als je geen idee hebt hoe en wanneer je cyclus nou weer normaal word

één maand geleden

Reactie op Chloé1

Hoi, alvast heel veel sterkte en ik begrijp zo goed je onzekerheid. Onlangs ...
Jeetje 9 weken, snap dat jij je ook onzeker moet hebben gevoeld! Super fijn dat je menstruatie inmiddels op gang is gekomen. Goed om te weten dat de 4-6 weken gemiddelden blijven en het dus helaas ook echt wel langer kan duren.

één maand geleden

Reactie op ivfwonder94

Ik heb 10 oktober MA opgewekt bij 11 weken. Tot op heden ook nog aan het wa ...
Ahh wat vervelend ook. Ja die onzekerheid is pittig hè? Ik heb dinsdag een echo in het ZH staan. Had ‘m ingepland omdat ik de afgelopen weken bleef bloeden/bruin slijm had, inmiddels is dat gelukkig ruim een week geleden gestopt. Laat toch de echo maar staan. Wie weet kunnen ze zien of ik al ongesteld ben geworden of wanneer ik ga ovuleren oid..

één maand geleden

Ook ik ben ondertussen al 6 weken aan het wachten op mijn menstruatie na het opwekken van de miskraam op 8 oktober. Op 30 oktober heb ik de na controle gehad en ben toen schoon verklaard, wel was mijn baarmoederslijmvlies nog heel dun. En wel zag ze een eitje klaar staan waarvan ze verwachte dat dat met 3 dagen ging springen. Dit is naar mijn weten op 1 november gebeurd, heb dit duidelijk gevoeld en daarna ook wat bloed verloren. Ik verwachte dus eigenlijk de 15e mijn menstruatie, maar helaas is deze er nog niet. Ook ik ben het wachten helemaal zat en wil zo graag door en weer proberen…

één maand geleden

Reactie op essie.

Ook ik ben ondertussen al 6 weken aan het wachten op mijn menstruatie na he ...
Hoe gaat het nu met je? Is je menstruatie nog doorgekomen? Ik ben inmiddels vorige week ongesteld worden, echt lang na m’n miskraam dus. De gyn kon toen bij de echo zien dat m’n eisprong eraan kwam. Is met de menstruatie flink wat meegekomen, dus ik hoop dat alles nu achter de rug is en het restweefsel weg is..

één maand geleden

Hoe gaat het nu met je? Is je menstruatie nog doorgekomen? Ik ben inmiddels ...
Met mij gaat het gelukkig veel beter. Mijn menstruatie is uiteindelijk 7 dagen later dan verwacht doorgezet. Wat was ik daar blij mee zeg, bizar hoe je lijf zo uit balans is door al die hormonen en de gebeurtenis. Daardoor besloten deze maand met ovulatietesten te werken en ik had mijn eisprong al op CD13 gevonden. Ik verwacht dus de 17e mijn menstruatie weer, al zou het nu wel weer uit mogen blijven en heb ik hopelijk een positieve test 🤞🏻 Hoelang heeft het uiteindelijk bij jou totaal geduurd voor dat je menstruatie (eindelijk) kwam? Ik hoop dat alles er voor jou nu ook uit is en dat je daarmee ook verder kan! 🤗 Heb je nu nog een controle echo om te zien of al het restweefsel weg is?