6 Reacties

4 maanden geleden

Hee wat vervelend zeg...hier met name alleen slaap te kort door de voedingen. En zelf nu een flinke nacht merrie bleh... Helaas geen tips alleen herkenning .. sterkte!

4 maanden geleden

Reactie op Sharon123456

Hee wat vervelend zeg...hier met name alleen slaap te kort door de voedinge ...
Oh vervelend… een nachtmerrie! hoelang geleden ben je nu bevallen? Ik ben momenteel 35 weken zwanger, dus ik zou nog wel even wat willen kunnen slapen, voordat de baby er is haha.

4 maanden geleden

Misschien kan je ervoor kiezen om in de avonden kort wandelen? Dan wordt je lichaam van vermoeider. Zelf lees ik altijd een boek met weinig licht of doe ik meditatie. Dan val ik heel snel in slaap

4 maanden geleden

Reactie op Mirra roha

Misschien kan je ervoor kiezen om in de avonden kort wandelen? Dan wordt j ...
Ja dat is wel een goede. Ik kijk tv of zit op mijn telefoon, dat stimuleert niet echt om te gaan slapen. Wel lekker makkelijk, met mijn man op de bank. Ik ga het morgen eens proberen!!

één maand geleden

Yes al vanaf week 15 slaap ik slecht, nu 36 weken. Heb de ultieme tip nog niet gevonden helaas. Weet dat als ik echt omval na een paar dagen er vaak wel een goede nacht tussen zit en dan weer een paar van 4-5 uurtjes. Doen het er maar mee.

20 dagen geleden

Hier helaas ook.. vanaf 9+5 ongeveer slaap ik zo onwijs slecht.. ben nu 11+3, maar het word er echt niet beter op. Als ik om 23:00 te bed ga, ben ik meestal rond 04:00 klaarwakker en ben ik daartussen er al een paar keer uitgeweest omdat me blaas van zich liet horen 😅 Iemand tips? Want ik lig gewoon echt klaar en klaarwakker..