6 Reacties

één jaar geleden

Herken dit en ze zeiden tegen ons dat ze het inderdaad vaak zien bij prematuur. Ik vond hem soms net als een geitje klinken ofzo 😝

één jaar geleden

Herken dit en ze zeiden tegen ons dat ze het inderdaad vaak zien bij premat ...
Oh en niet echt tips. Ja hier hielp het om hem op zn buik te leggen. Het gaat ook vanzelf weer over

één jaar geleden

Herken dit en ze zeiden tegen ons dat ze het inderdaad vaak zien bij premat ...
Oh wat grappig, dat vind ik ook inderdaad als een geitje soms 🤣 duurde het bij jullie lang voor het over ging?

één jaar geleden

Oh wat grappig, dat vind ik ook inderdaad als een geitje soms 🤣 duurde het ...
Ik geloof dat t met n maand of 3 a 4 weg was. Hij is ondertussen 1.5 dus weet het niet precies meer 🤪

één jaar geleden

Hi! Ik zit toevallig met dezelfde vraag, dus herken het goed. Mijn zoontje van nu 3 weken, geboren met 36+4 maakt sinds een kleine week na de flesvoeding echt geluiden als een zwaar shag verslaafde. Hij wordt er ook onrustig van en slaapt niet goed in. Als hij eenmaal slaapt dan klinkt die rochelende ademhaling nog een tijdje door of komt weer terug. Hij slaapt er dus ook minder goed van. Tips hoor ik graag! Kan het ook aan de voeding liggen dat hij daar meer slijm van krijgt ofzo?

één jaar geleden

Reactie op Hazel2016

Hi! Ik zit toevallig met dezelfde vraag, dus herken het goed. Mijn zoontje ...
Hey! Vervelend hè.. het zat mij niet helemaal lekker ook al zei het cb dat het bij prematuur hoort en hij er hierdoor meer moeite mee heeft. Ik heb Infacol eergisteren gekocht bij de Jumbo. Dit is bij vastzittende lucht, buik en darmkrampjes. Volgens mij helpt het :) hij slaapt sneller in en lijkt echt wat rustiger te zijn na de voeding, waardoor hij dus lekker kan slapen. Denk toch dat die last had / heeft van vastzittende lucht.