24 Reacties

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lynn_123

Wat verdrietig dat jullie je zoontje moeten missen, gefeliciteerd met zijn ...
Wat een prachtige aflevering, dankjewel dat je jouw verhaal hebt gedeeld. Vind het heel mooi en fijn om te horen hoe je de zwangerschap na je zoontje hebt weten door te komen. Maar het moet erg zwaar zijn. Jullie hebben het beste voor jullie zoontje gedaan en de liefde voor hem was te horen. 鉂わ笍 Ik vroeg me af, je vertelde dat je nog veel aan een ostheopaat had. Kun je daar iets meer over vertellen en heb je misschien tips? Ik woon zelf in Amsterdam en ben bijna zes maanden geleden bevallen van ons overleden zoontje bij 36 weken. Lichamelijk gaat het goed maar het lijkt me fijn extra fysieke ondersteuning te hebben wanneer we het opnieuw willen proberen.

茅茅n jaar geleden

Reactie op revera91

Wat een prachtige aflevering, dankjewel dat je jouw verhaal hebt gedeeld. V ...
Ik ben begonnen met acupunctuur na de bevalling. Ik heb daar mentaal en fysiek heel veel baat bij

茅茅n jaar geleden

Reactie op revera91

Wat een prachtige aflevering, dankjewel dat je jouw verhaal hebt gedeeld. V ...
Dank voor je mooie compliment 馃檹馃徎. Het was een enorme stap om ons verhaal openbaar te vertellen. Je bent zo kwetsbaar voor oordelen, fijn om te horen dat de liefde voor onze zoon naar voren kwam. Osteopathie heeft mij inderdaad enorm geholpen. Fysiek mijn leef op de rit krijgen, heeft mij ook geholpen bij het verwerken en rouwen. Het is zeker aan te raden om nu alvast te gaan, omdat hij meer kan doen als je niet zwanger bent. Ik ga zelf in Amsterdam naar Vincent Komen - hij zit bij osteopathie Laarman. Werkt vaker met vrouwen tijdens en na de zwangerschap. Daarnaast heb ik heel veel aan Yin Yoga - met name lessen die werken op het loslaten van angst en rouw. En heb ik veel massages gehad, waaronder van een hele fijne fysio. Deze combi heeft er voor mij voor gezorgd dat ik inmiddels 3 jaar verder ben en heel goed in mijn vel zit. Af en toe is er een rouw periode, maar die kan ik steeds beter opvangen. Heel veel sterkte de komende tijd, je kind verliezen - hoe goed je er ook mee omgaat- het is gewoon hartverscheurend verdrietig 鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Ik ken het.. ik heb ook ongeveer een week geleden mijn kindje verloren. En wil nu al proberen voor een nieuwe. Mijn moeder verklaart me voor gek. En zegt je bent nog maar net bevallen. Je lichaam moet nog herstellen. Maar die wens om weer zwanger te zijn en moeder te worden is er zo erg 馃ズ馃ズ