656 Reacties

7 maanden geleden

Zijn er ook al mama to be's waarbij de kwaaltjes weer beginnen af te nemen? Even als bemoediging 😅

7 maanden geleden

Vandaag 10+1, meer vrouwen van die steekjes onderin bij de baarmoeder? Beetje irritant gevoel, geen pijn oid. Gisteren de echo was ook helemaal prima maar vroeg het me af

7 maanden geleden

Reactie op Steffie 83

Zijn er ook al mama to be's waarbij de kwaaltjes weer beginnen af te nemen? ...
Naast de moeheid, heel enkele momenten last van misselijkheid voornamelijk als ik moet eten.

7 maanden geleden

Reactie op Steffie 83

Zijn er ook al mama to be's waarbij de kwaaltjes weer beginnen af te nemen? ...
Ja bij mij! Ik heb nog maar weinig last alleen opgeblazen wat maagzuur en soms pijnlijke borsten verder voel ik mij weer als van ouds ben nu 11+5 😊

7 maanden geleden

Reactie op Steffie 83

Zijn er ook al mama to be's waarbij de kwaaltjes weer beginnen af te nemen? ...
Jazeker! Zit momenteel in week 12 en bijna geen last meer, maar toen kwam de griep natuurlijk om de hoek kijken whahaha

7 maanden geleden

Reactie op Steffie 83

Zijn er ook al mama to be's waarbij de kwaaltjes weer beginnen af te nemen? ...
Ja hier ook vrijwel geen klachten meer. Af en toe gevoelige borsten, ben nog wat sneller vermoeid en af en toe bandenspanning.

7 maanden geleden

Vandaag 11+4 en in las in deel 1 van dit topic iemand die de polsbandjes tegen misselijkheid geadviseerd had gekregen. Ik had deze nog in huis liggen, dus meteen geprobeerd want ik had best veel last van misselijkheid, overgeven en daardoor ook moeilijk kunnen eten en drinken. Nu heb ik ze 5 uur lang om, en ik moet zeggen dat het tot nu toe super gaat! Ik heb de bandjes van de Hema.

7 maanden geleden

Als het even kan, doe ik het liefst een dutje in de middag. Heb nog steeds moeite om de dagen anders vol te houden met de vermoeidheid. En nog geen eetlust, maar wel flink misselijk als ik te lang niet eet of net heb gegeten. Inmiddels 11 + 6 maar heb tot en met vandaag ook wel extra hormoonmedicatie gehad van het ziekenhuis, dus hopelijk gaat het vanaf morgen beter. 🍀

7 maanden geleden

Vandaag 12+4 voel de misselijkheid minder worden, ik was de hele dag misselijk en nergens zin in, nu is het af en toe. Qua energie gaat ietsjes beter, moet wel leren rustig aan doen en niet veel hooi op mijn vork nemen, voel meestal begin van de avond dat ik erg moe ben en ga eerder op bed. Mijn eetlust is ietsjes beter, maar mijn reukvermogen is alleen maar sterker 🤢

7 maanden geleden

Reactie op Steffie 83

Zijn er ook al mama to be's waarbij de kwaaltjes weer beginnen af te nemen? ...
Zeker, de misselijkheid is meer en deel van de tijd weg. Alleen de vermoeidheid is nog sterk aanwezig. Ben zo moe steeds, hopelijk gaat die snel weg🤞

7 maanden geleden

Oef ik vind dit zo'n ontzettende spannende tijd. Ik ben nu 9+4 week. En al mijn symptomen zijn sinds paar dagen weg. Ook niks in de verte van pijnlijke borsten of beetje misselijk, vermoeidheid. Helemaal niks. Het maakt me enorm onzeker. Had met 7 weken een goede echo en heb as woensdag de termijnecho. Nog tips om met deze onzekerheid en stress om te gaan?

7 maanden geleden

Eindelijk op vakantie… diarree, misselijk, slecht te pas en niets waard voor mezelf, vent en onze dochter… fml 🥲

7 maanden geleden

Reactie op Spruitje2024

Oef ik vind dit zo'n ontzettende spannende tijd. Ik ben nu 9+4 week. En al ...
Snap dat je wat onzeker word, dat word ik ook regelmatig (12+5). De symptonen kunnen verdwijnen en na een paar dagen (of weken) opeens terugkomen. Sommige vrouwen hebben helemaal geen symptonen en toch gaat het goed met de zwangerschap.

7 maanden geleden

Ik ben nu 10 plus 5 en erg beroerd vandaag. Heb echt moeite met eten sinds een kleine week. Heel vervelend.

7 maanden geleden

Bij mij ging het afgelopen week ook een stuk beter. Bijna niet meer misselijk en weer een beetje mezelf…. maar helaas, dit weekend echt gevloerd door vermoeidheid en misselijkheid! Het is zo onvoorspelbaar..

7 maanden geleden

12+4 nu. Ochtenden gaan goed, daarna is het klaar. Misselijk, alles stinkt, weinig eetlust, hoofdpijn en zooo vermoeid. Hopelijk gaat het snel beter

7 maanden geleden

12+6 en de ochtend begonnen met overgeven. Nee, die misselijkheid is echt nog niet weg... 😄

7 maanden geleden

Zelfde hier, 12 weken vandaag en de kom naast bed werd goed gebruikt deze ochtend. Al de hele ochtend misselijk, hoop echt dat het snel beter gaat. Laatste dagen wel enorm veel last van buikpijn, niet heel storend maar toch regelmatig aanwezig. Waarschijnlijk bandenpijn maar ik merk dat ik me ontzettend zorgen maak (eerste zwangerschap)

7 maanden geleden

Reactie op zaklamp

Zelfde hier, 12 weken vandaag en de kom naast bed werd goed gebruikt deze o ...
Hier ook, trekt van mijn rug tot mn buik. Verwacht ook dat het bandenpijn is. Las alleen dat bandenpijn over t algemeen rond de 20 weken kwam.

7 maanden geleden

Reactie op Fientje94

Vandaag 10+1, meer vrouwen van die steekjes onderin bij de baarmoeder? Beet ...
Ja dat is het oprekken van de baarmoeder! Heel normaal dus vooral geen zorgen om maken