1005 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Patricia42

Hier helaas een (spier witte) negatieve test(mag morgen officieel testen) m ...
Ah meid wat kut Ik hoop dat wonderen bestaan en dat je toch positief nog test morgen! ❤️ En anders door na de volgende rondes, hoe moeilijk ook Maar kijk na mij na me 5e terug plaatsing pas zwanger.. dus het kan echt na een paar pogingen! Ik voel helemaal met je mee baal echt voor je. Ik vertel ook veel aan me man over jullie.. die reageert nu ook van: ahh neee hè! Wat kut We denken aan jullie en leven met jullie mee En stuur veel geluks momentjes na jullie 🍀

één jaar geleden

Reactie op FCE.93

Nee nog niet! Woensdag m’n nod en donderdag officiële testdag, dus moet nog ...
❤️❤️❤️ hou je sterk meid! En ik duim voor je dat het toch positief uit valt donderdag! Ik stuur jou ook veeel geluk 🍀 Denk aan jullie!

één jaar geleden

Reactie op Patricia42

Hier helaas een (spier witte) negatieve test(mag morgen officieel testen) m ...
Ohh :( dat is niet leuk!!😭 op naar het volgende! Ik zit ook maar dag 2 en voel ook nog niks dus weet niet of het gelukt is heb ook wel btje stress

één jaar geleden

Reactie op FCE.93

Nee nog niet! Woensdag m’n nod en donderdag officiële testdag, dus moet nog ...
We duimen op het beste!!! Wie weet 🥹

één jaar geleden

Reactie op Mariekk

Ah meid wat kut Ik hoop dat wonderen bestaan en dat je toch positief nog t ...
Ahhh nou het blijft ook elke keer schipperen tussen gevoel en verstand. Ben blij dat we nog wat cryo’s hebben en dat je dan meteen de switch weer kan maken naar een nieuwe poging. Voorgenomen om deze komende maand toch maar wat rustiger aan te gaan doen 🙄. Nu weer aftellen naar waarschijnlijk 18 juni voor de volgende terugplaatsing 🤞🏻🤞🏻We doen nog steeds mee 🥳

één jaar geleden

Reactie op FCE.93

Nee nog niet! Woensdag m’n nod en donderdag officiële testdag, dus moet nog ...
Al die klachten of ontbreken ervan zeggen helemaal niets. Alleen die positieve test verraad wat er in je lichaam gebeurt :) Hou vol en geef de kleineblastocyst nog niet op 🤞🏻😉

één jaar geleden

Ohh :( dat is niet leuk!!😭 op naar het volgende! Ik zit ook maar dag 2 en ...
Ik heb ook echt niks gevoeld, dus het zegt echt niks. Nu eigenlijks ook.. ja alleen heeel moe en me borsten / tepels zijn gevoelig en wat groter maar voor de rest niks. Dus het zegt helemaal niks 😄

één jaar geleden

Reactie op Mariekk

Ik heb ook echt niks gevoeld, dus het zegt echt niks. Nu eigenlijks ook.. j ...
Wanneer heb je moeheid en borstpijn gekregen? Had je in de 2 weken wachttijd niks gevoeld van innesteling of iets anders? Pf ik weet niet waarom ik mij nu al zorgen maak :(

één jaar geleden

Reactie op Patricia42

Ahhh nou het blijft ook elke keer schipperen tussen gevoel en verstand. Ben ...
Inderdaad je doet nogsteeds meee! 🍀

één jaar geleden

Wanneer heb je moeheid en borstpijn gekregen? Had je in de 2 weken wachttij ...
Pas ongeveer 2 weken na mijn positieve test kwamen pas de klachten, maar dat begon met krampen en die ene avond bloed verlies, toen kwamen die heftige buik krampen en toen pas me borsten. En sinds 1 week zijn die heftige krampen weg heeel soms met vlagen komen ze nog maar nu al paar dagen niet. Maar ik had dus echt geen klachten met innesteling en ook niet daarna. Echt pas 2 weken na de positieve test. En sinds 1 a 2 weken echt moe.. Maar meid ieder lichaam is anders , de een heeft helemaal geen kwaaltjes en de ander juist wel. Laat het op je afkomen en na vrijdag de terug plaatsing kan je denk ik nou nog niks voelen. Wachten meid , helaas kan je niet meer dan dat, hopelijk gaan de wacht weken beetje snel voor je ❤️

één jaar geleden

Reactie op Mariekk

Pas ongeveer 2 weken na mijn positieve test kwamen pas de klachten, maar da ...
Pff ja ieder lichaam is anders hopelijk krijg ik ook een positief test in handen :( 💗 dankje 🍀

één jaar geleden

Reactie op Patricia42

Ahhh nou het blijft ook elke keer schipperen tussen gevoel en verstand. Ben ...
❤️🙏🍀🤞

één jaar geleden

Reactie op Mariekk

Pas ongeveer 2 weken na mijn positieve test kwamen pas de klachten, maar da ...
Altijd fijn om dit soort berichten te lezen. Ondanks dat ik weet dat ik bij mijn zoontje ook niet doorhad dat ik zwanger was (natuurlijk net voor de start van ons icsi traject). Je hoop toch altijd op duidelijke symptomen maar bij mij kwamen die toen ook pas later. Week 5 werd ik wat meer moe en soms ligt misselijk. Maar overgeven pas vanaf week 8/9. We hopen maar op het beste. Heb best wel wat krampjes, beetje menstruatie gevoel. Dus dat zou positief kunnen zijn (ook negatief). En die onzuiverheden heb ik echt altijd voor m’n menstruatie dus dat zit me niet helemaal lekker.

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Patricia42

Hier helaas een (spier witte) negatieve test(mag morgen officieel testen) m ...
He shoot wat balen Patricia42😔

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op FCE.93

Nee nog niet! Woensdag m’n nod en donderdag officiële testdag, dus moet nog ...
Spannend nog even de laatste paar wachtdagen. Ik duim voor je dat je een positieve test in handen mag hebben donderdag 🍀

één jaar geleden

Ik heb vanochtend even getest. Helaas spierwit 😭. Ik snap het gewoon niet, waarom lukt het nou niet gewoon. De weg naar het traject toe is al zo zwaar en als je er dan eenmaal in zit hoop je gewoon dat het lukt. Nog maar 1 cryo en dan zitten we al in icsi 3, kan het niet geloven 😢😫. Vandaag 12dpo dus had zeker iets moeten zien en ik temperatuur mijn cyclus al jaren en die is ook aan het afbuigen, dus oftewel mijn menstruatie komt eraan. Mag ik even heeeeeel hard schreeuwen 😤. Vandaag is het exact 3 jaar geleden dat ik positief testen bij mijn zoontje dus had het zoooo erg gehoopt.

één jaar geleden

Reactie op FCE.93

Ik heb vanochtend even getest. Helaas spierwit 😭. Ik snap het gewoon niet, ...
Pff nee 😞 sterkte meid! Ik snap jou zo hard! Ik heb ook het gevoel dat het niet is gelukt.. hele nacht menstruatiegevoel gehad.. ik hoop dat je laatste cryo wel lukt 🥹🍀 geef nog niet op, onze tijd gaat ook komen hopelijk💗

één jaar geleden

Reactie op FCE.93

Ik heb vanochtend even getest. Helaas spierwit 😭. Ik snap het gewoon niet, ...
Wat frusterend en verdrietig 🤐 Snap dat je even hart wilt schreeuwen, vooral ook doen. Hopelijk test je alsnog positief

één jaar geleden

Pff nee 😞 sterkte meid! Ik snap jou zo hard! Ik heb ook het gevoel dat het ...
Jouw menstruatie klachten kunnen ook vd Ustrogan komen, ik had ook alle klachten die ik heb als ik ongesteld moest worden. Afleiding zoeken dan gaat de tijd wat sneller

één jaar geleden

Reactie op Patricia42

Hier helaas een (spier witte) negatieve test(mag morgen officieel testen) m ...
Wat verdrietig en balen. Snap je angst wel, zou het dan ooit lukken. Sterkte 🍀