1005 Reacties

één jaar geleden

Ik ben deze week gestart, dus ik lees graag mee ☺️

VRIEND

één jaar geleden

Ik ben deze week gestart, dus ik lees graag mee ☺️
Spannend! Veel succes 🍀

één jaar geleden

Hoe is het met iedereen? 🍀 Lissj zijn je testen mooi opgelopen? ❤️ Mijn menstruatie is gisteren doorgebroken, dag 27 dus dat is opzich fijn. Heb altijd een hekel aan lange cyclussen haha! Moet sowieso de komende cyclussen nog rust dus opzich maakt het voor nu niet uit. Ben wel super benieuwd wanneer alle uitslagen van de onderzoeken binnen komen. Ik verwacht nog ongeveer 2 weken, Max. 3 in ieder geval. 🍀🤞🏼

één jaar geleden

Reactie op FCE.93

Hoe is het met iedereen? 🍀 Lissj zijn je testen mooi opgelopen? ❤️ Mijn ...
Tweede test dag erna was nog donkerder. Dus zit vast goed! Ga nu gewoon lekker genieten van vakantie en morgen even ziekenhuis bellen. Fijn dat jouw menstruatie op tijd is doorgebroken. Op naar de onderzoeken!

één jaar geleden

Reactie op FCE.93

Hoe is het met iedereen? 🍀 Lissj zijn je testen mooi opgelopen? ❤️ Mijn ...
Tweede test dag erna was nog donkerder. Dus zit vast goed! Ga nu gewoon lekker genieten van vakantie en morgen even ziekenhuis bellen. Fijn dat jouw menstruatie op tijd is doorgebroken. Op naar de onderzoeken!

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op FCE.93

Hoe is het met iedereen? 🍀 Lissj zijn je testen mooi opgelopen? ❤️ Mijn ...
Ah fijn dat je menstruatie mooi op tijd is doorgebroken, hopelijk de volgende cyclus net zo! Hopelijk heb je snel de resultaten van de onderzoeken binnen. 🍀 Hier gaat het verder wel goed. Dinsdag gaan ze het embryo ontdooien en woensdag wordt hij terug geplaatst, kennelijk is dat beleid in de vakantie. Nu hopen dat hij goed door blijft delen tot de terugplaatsing 🍀

één jaar geleden

Reactie op Loes2311

Ah fijn dat je menstruatie mooi op tijd is doorgebroken, hopelijk de volgen ...
Zo deden ze het bij mij ook. Voordeel is dat ze daardoor wel twee keer een slechte konden weggooien en een nieuwe konden ontdooien in die tijd! En hier geslaagd!

één jaar geleden

Ik heb mijn terugplaatsing gehad voor 2de kindje 1ste poging op 27juli ik mag 10 aug testen maar joh wat duurd dat wachten weer lang. Ondertussen door gaan maar 3 keer daags zumenon en 1 keer daags crinonegel. 🙏🏻

één jaar geleden

Reactie op Loes2311

Ah fijn dat je menstruatie mooi op tijd is doorgebroken, hopelijk de volgen ...
Spannend! Betekend dat dat ze met 3 daagse werken en je dus nu een 4 daagse krijgt of zijn ze al 5 dagen? Ik krijg altijd een 5 daagse terugplaatsing die ontdooien ze dan net voordat je komt. Ga voor je duimen 🍀❤️

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op FCE.93

Spannend! Betekend dat dat ze met 3 daagse werken en je dus nu een 4 daags ...
Ze gaan een 3 daagse ontdooien en als hij wordt terug geplaatst is het als het goed is een 4 daagse embryo.

één jaar geleden

Reactie op Rojaemco

Ik heb mijn terugplaatsing gehad voor 2de kindje 1ste poging op 27juli ik m ...
Vreselijk hè dat wachten, blijft het ergste je eigen ongeduld bedwingen 🍀🤞🏻

één jaar geleden

Reactie op Patricia42

Vreselijk hè dat wachten, blijft het ergste je eigen ongeduld bedwingen 🍀� ...
Mijn vriend hij mij wel in bedwang 😅die houd helemaal vast aan de 10 aug😳😭🤣

één jaar geleden

Reactie op FCE.93

Hoe is het met iedereen? 🍀 Lissj zijn je testen mooi opgelopen? ❤️ Mijn ...
Hier alles goed! Lekker vakantie, en vrijdag op vakantie! Gister ongesteld geworden, de eerste keer weer na de miskraam Hele opluchting gevoel dat ik het nu echt af kan sluiten, emotioneel heb ik er nog wel moeite mee, maar dan huil ik het eruit, en veel steun van me man en familie dus dat is fijn. En spannend meid! Hopelijk snel de uitslagen! En Patricia hoe voel jij je? Wanneer mag je nou testen? ❤️ En spannend loes! Woensdag 🍀 duim weer heel hard met je mee!

één jaar geleden

Reactie op Mariekk

Hier alles goed! Lekker vakantie, en vrijdag op vakantie! Gister ongeste ...
Wat fijn dat je lichaam weer in het ritme komt. Geeft dan toch de bevestiging die je nodig hebt dat het allemaal weer goed gaat. Verwacht vandaag mn menstruatie, deze poging weer mislukt. Het wordt nu wel steeds frustrerender en de beslissing voor nog een punctie komt dan ook weer steeds dichterbij. Nu nog twee cryo’s 🤞🏻 dus hopelijk nog 2 pogingen. De angst dat ze slecht ontdooien wordt nu ook steeds groter. Wat natuurlijk onnodig is. Probeer elke keer maar om te denken dat een nieuwe poging echt weer een nieuwe kans is maar vind het steeds zwaarder worden 😏. Wil gewoon die positieve test 🤞🏻🍀😜

één jaar geleden

Reactie op Mariekk

Hier alles goed! Lekker vakantie, en vrijdag op vakantie! Gister ongeste ...
Ha Mariekk, wat fijn dat je nu wat meer het gevoel hebt het af te kunnen sluiten. Al zal het emotionele gevoel erbij echt nog wel even duren...

één jaar geleden

Reactie op Loes2311

Ah fijn dat je menstruatie mooi op tijd is doorgebroken, hopelijk de volgen ...
Spannend! Veel succes voor morgen en overmorgen! 🍀

één jaar geleden

Reactie op Loes2311

Ze gaan een 3 daagse ontdooien en als hij wordt terug geplaatst is het als ...
Heel veel succes morgen 🍀

VRIEND

één jaar geleden

Mini is weer geplaatst. Hij zit bij het +🍀

één jaar geleden

Lekker rustig aan en genieten van deze nieuwe kans 🍀

één jaar geleden

Reactie op Loes2311

Mini is weer geplaatst. Hij zit bij het +🍀
Ik zie hem zitten inderdaad! Laat hem/haar maar lekker groeien daar ❤️🍀. Ik heb de bloedwaardes terug, nog niet de uitslagen van het biopt (duurt nog 2 weekjes ongeveer). Mijn schildklierwaarde is wat te hoog, dus mijn schildklier werkt iets te traag. In NL moet hij onder de 4 zitten maar in Duitsland zien ze hem het liefst onder de 2 als je zwanger wil worden. Heb nu medicatie gekregen waar ik morgen mee ga beginnen en moet als ik daar 2 september ben weer bloed laten prikken om te kijken of m’n waarde gezakt is. Hij was nu 2,631. Vorig jaar augustus was hij 2,1 dus toen hebben ze ivm mijn voorgeschiedenis (natuurlijke zwangerschap) er niets aan gedaan omdat dat echt randje was. We zullen zien, hopelijk slaat de medicatie direct aan 🤞🏼🤞🏼🤞🏼