1005 Reacties

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op FCE.93

Ik zie hem zitten inderdaad! Laat hem/haar maar lekker groeien daar ❤️🍀. ...
Fijn dat je de eerste uitslagen terug hebt. Wel vervelend van de hoge schildklierwaarde maar wel goed dat je er gelijk wat aan kan doen. Hopelijk is het begin september weer binnen de normale waarde 🍀 Voor de rest is het nog even afwachten dus, spannend.

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Mariekk

Hier alles goed! Lekker vakantie, en vrijdag op vakantie! Gister ongeste ...
Fijn dat je lichaam het zelf weer oppakt en dat je het gevoel hebt dat je het nu echt kan afsluiten. Dat het emotioneel nog moeilijk is is ook niet heel gek he, je hebt ook iets heftigs meegemaakt. Ik hoop dat je lekker ontspannen kan genieten van je vakantie!

VRIEND

één jaar geleden

Spannend! Veel succes voor morgen en overmorgen! 🍀
Hoe gaat her met jou? Je mag straks ook weer beginnen met medicatie toch?

één jaar geleden

Reactie op Loes2311

Hoe gaat her met jou? Je mag straks ook weer beginnen met medicatie toch?
Klopt! Heb gisteren even gebeld met het ziekenhuis en kan morgen mijn medicatie ophalen. 20 augustus weer beginnen met de decapeptyl en 30 augustus de eerste echo. Ben echt blij straks zelf weer actief iets te kunnen doen. Vind deze 3 maanden wachten écht heel pittig.

één jaar geleden

Reactie op FCE.93

Ik zie hem zitten inderdaad! Laat hem/haar maar lekker groeien daar ❤️🍀. ...
Bijzonder hè, dat er zoveel verschil zit tussen nl en dld. Hopelijk gaat de medicatie wat voor je doen!

één jaar geleden

Reactie op Loes2311

Mini is weer geplaatst. Hij zit bij het +🍀
Kleine frummel. Ga voor je duimen!

VRIEND

één jaar geleden

Klopt! Heb gisteren even gebeld met het ziekenhuis en kan morgen mijn medic ...
Fijn dat je straks actief weer wat kunt doen. Nu echt aftellen naar 20 augustus. Die wachtmaanden zijn echt heel vreselijk inderdaad. Een gevoel alsof je stilstaat, dat is echt niet fijn. Hoop voor je dat het snel 20 augustus mag zijn 🍀

één jaar geleden

Bijzonder hè, dat er zoveel verschil zit tussen nl en dld. Hopelijk gaat de ...
Blijft gek hè.. Ze prikken ook vaak met op andere dingen en houden iets strengere waardes aan vaak. Snap dat verschil ook nog niet zo, maar heb liever streng en dan het zekere voor het onzekere dan achteraf twijfels hebben.. Hoop het ook echt! Leest ook wel eens verhalen dat de medicatie niet meteen aanslaat dus ga heel hard duimen. Ook m’n voeding even wat in de gate houden, geen soya enz. (al eet ik dat niet vaak maar soms sushi 😜).

één jaar geleden

Reactie op FCE.93

Blijft gek hè.. Ze prikken ook vaak met op andere dingen en houden iets str ...
Nou inderdaad. Beter te streng en verder onderzoeken doen dan dat sinds lakse gedrag van Nederland hierin. Helemaal eens... Ik ga hard voor je duimen! 🍀

één jaar geleden

Nou inderdaad. Beter te streng en verder onderzoeken doen dan dat sinds lak ...
*soms

één jaar geleden

Nou inderdaad. Beter te streng en verder onderzoeken doen dan dat sinds lak ...
Thanks! ❤️

één jaar geleden

Ik heb gisteren de uitslagen van het biopt gekregen. De NK cellen waren goed, de plasmacellen helaas iets verhoogd (15). Dat duidt op een chronische endometriose vertelde de arts. Daar ga ik nu 2 weken antibiotica voor slikken en dan moet ik opnieuw een biopt af laten nemen. Er zijn ook mensen met een waarde van 40 dus 15 is niet mega maar het is wel iets. Net zoals met m’n schildklier geen mega hoge uitslag maar beide dus wel te behandelen. Ook ben ik gisteren bij de osteopaat geweest. Die voelde dat er wat verklevingen zaten rechts onder in mijn buik en daardoor mijn baarmoeder wat scheef getrokken werd en daardoor minder goed beweeglijk was. Misschien wel door de endometriose dan? Volgens mij zijn dat verklevingen en kunnen die ook aan de buitenkant van de baarmoeder zitten. Maar dat moet ik dus nog even allemaal navragen. Nu eerst starten met de antibiotica maar de apotheek moest die bestellen, irritant 🫠. Hoe is het met jullie?

één jaar geleden

Reactie op FCE.93

Ik heb gisteren de uitslagen van het biopt gekregen. De NK cellen waren goe ...
Maar wel fijn dat er iets zichtbaar is wat je kan verbeteren 👌🏻. Ik heb zelf toevallig ook een afspraak gemaakt bij de Osteopaat, zonder dat ik eigenlijk bewust weet wat ze voor mij kan betekenen. Helaas heeft zij ook een wachttijd waardoor ik pas over een maand terecht kan 🙄.

één jaar geleden

Reactie op FCE.93

Ik heb gisteren de uitslagen van het biopt gekregen. De NK cellen waren goe ...
Wat fijn dat wat er gevonden is niet heel ernstig lijkt qua cijfers en dat het te behandelen is! Dat geeft goede hoop voor de toekomst. 😃

één jaar geleden

Reactie op Patricia42

Maar wel fijn dat er iets zichtbaar is wat je kan verbeteren 👌🏻. Ik heb z ...
Altijd goed om te doen, ik had het ook gepland onder het mom van we zien wel. Ben er ooit in 2018 geweest, weet dat toen mijn baarmoeder gekanteld lag dat hij dag zei dus dacht misschien is het eens verstandig om nog eens terug te gaan. Maand is gelukkig zo voorbij! En vaak kunnen ze direct iets doen dus dat is fijn 🥰

één jaar geleden

Wat fijn dat wat er gevonden is niet heel ernstig lijkt qua cijfers en dat ...
Zeker! Ik zag op het formulier dat een uitslag tussen de 0-4 normaal is, 4-9 licht verhoogd en alles daarboven wel duidelijk verhoogd. Dus vandaar dat ze dan direct spreken van chronische endometriose. Hoop echt dat de antibiotica aanslaat maar dat is dus even afwachten. Met de afname van het nieuwe biopt gaan ze ook meteen een kiemdiagnostiek, dus dan kunnen ze zien welke bacterie het veroorzaakt en gericht een antibiotica kiezen mocht dat nog nodig zijn. 🤞🏼🍀

één jaar geleden

Reactie op FCE.93

Zeker! Ik zag op het formulier dat een uitslag tussen de 0-4 normaal is, 4- ...
Fijn! Hopelijk snel positief resultaat! 🤞🏻

één jaar geleden

Ik kom er net achter dat ik me vergist heb in het woord. Ze hebben chronische endometritis vastgesteld en geen endometriose 🤭. Wist niet dat dat ook bestond maar is wel degelijk iets anders. Dat is dus een ontsteking in de baarmoeder/endometrium. Sorry voor de verwarring 😅. Het is ook allemaal wat al die benamingen..

één jaar geleden

Vrijdag weer een terugplaatsing ( 5e). Hierna nog 1 cryo als ze goed uit de vriezer komen. Merk dat ik het steeds spannender vind, maar dat ik ook steeds hoopvoller word. Deze mag van mij wel lekker blijven plakken. Ben er zooooo klaar voor 🍀🙏

één jaar geleden

Hè meiden! Sorry hele late reactie, heb echt genoten van me vakantie, en merk dat ik deze rust echt even nodig had. Even niet bezig zijn met zwanger worden, even mezelf zijn, en te genieten van het normale leven. Wat spannend allemaal weer!! ❤️ Ik merk dat ik er nog niet klaar voor ben, zit te denken om pas in nieuwe jaar te beginnen of eind dit jaar. Maar voor nu nog even rust en niet met baby’s bezig te zijn. Ik heb wel mee gelezen, en hoop dat alles goed uit pakt voor jullie! Ik duim weer heel hard mee ❤️