1018 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Mommy in 01/'21

Vandaag NOD en een heel licht streepje, zou het? Bij mijn vorige zwangersc ...
Duidelijk!! Gefeliciteerd!!

2 jaar geleden

Reactie op Mommy in 01/'21

Vandaag NOD en een heel licht streepje, zou het? Bij mijn vorige zwangersc ...
Gefeliciteerdd!💙💗

2 jaar geleden

Ohh wat gek. Misschien is het toch een innesteling? Dat je niet zo snel hcg ...
Ik hoop het heel erg maar ik begin de hoop wel een beetje te verliezen. Gisteren dacht ik echt van nu komt de ongesteldheid door maar weer niks. Ik wacht deze week nog af anders bel ik maandag de huisarts even. Zou het überhaupt erg zijn als je te lage HCG aanmaakt? Is dat van invloed op de gezondheid een (eventuele) zwangerschap?

2 jaar geleden

6DPO VANDAAG. Ik heb al 2 dagen flinke steken en erge buikpijn. Vooral aan de onderkant van me buik alsof me menstruatie erop komt. En natuurlijk heel veel rugpijn🥲 Ik ga overmorgen een testje wagen🤷🏻‍♀️ maar wat me opvalt is dat voordat ik ongst word krijg ik altijd puisten op me voorhoofd maar sinds vandaag heb ik dit oppeens naast mn mond.. het kan geen herpesvirus zijn want daar ben ik allergisch voor en kan heel dodelijk voor mij zijn. Iemand die dit herkent?

2 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

6DPO VANDAAG. Ik heb al 2 dagen flinke steken en erge buikpijn. Vooral aan ...
Hoelang ben je al bezig?

2 jaar geleden

Reactie op Sarah23

Hoelang ben je al bezig?
Ronde 7 nu.

2 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

6DPO VANDAAG. Ik heb al 2 dagen flinke steken en erge buikpijn. Vooral aan ...
Menstruatie puisten heb ik ook!

2 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

Ronde 7 nu.
Misschien er iets minder intensief mee bezig zijn? Ik weet dat dat moeilijk is maar als je bij elke klacht denkt oooh dit is het krijg je echt alleen maar stress van. Btw ik zij niet zo vroeg testen, de kans dat je iets ziet is zoooooo klein en een negatieve test maakt enkel verdrietig terwijl dit helemaal niet nodig is.

2 jaar geleden

Reactie op Sarah23

Misschien er iets minder intensief mee bezig zijn? Ik weet dat dat moeilijk ...
Mooi gezegd mop! 😏😍 trots op je!

2 jaar geleden

Ik breek even in en lees even mee. Ik had gisteren ineens een flinke steek laag onderin de buik.. die had ik ook bij mijn dochter. Nu zegt dit natuurlijk niks, maar heel toevallig wel 11 dagen na het spelletje. Waar ik niet bij stil heb gestaan. We waren niet bewust bezig, maar het is natuurlijk wel welkom. We wachten het af!

2 jaar geleden

Ben nog steeds niet ongesteld geworden en testen blijven negatief. Vanochtend ook maar weer een ovulatietest gedaan, geeft hij opeens een knipperende smiley aan. Snap er echt niets van. Hebben jullie dit weleens gehad?

2 jaar geleden

Reactie op s0phie91

Ben nog steeds niet ongesteld geworden en testen blijven negatief. Vanochte ...
Hoeveel dagen ben je overtijd? Heb je de rest van de maand ook ovulatietesten gedaan en toen een smiley gehad? Misschien is je eitje eerder niet gesprongen. Hier ook al 8 dagen over tijd en negatief getest.

2 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

6DPO VANDAAG. Ik heb al 2 dagen flinke steken en erge buikpijn. Vooral aan ...
Ik krijg daar nu ook erg veel puistjes maar dat komt denk ik door de mondkapjes.... Ik moet m op mijn werk op, dus loop er regelmatig mee. Ik kreeg normaal ook vanaf een week voor mijn menstruatie heel erg puisten, maar dit x was het een stuk minder (en snap nu dus ook waarom).

2 jaar geleden

Reactie op iirrssjjee

Ik krijg daar nu ook erg veel puistjes maar dat komt denk ik door de mondka ...
Ohnee k doe nooit mondkapje op. Ik heb er een verklaring voor dus voormij is dat geen probleem😅

2 jaar geleden

Reactie op Sarah23

Misschien er iets minder intensief mee bezig zijn? Ik weet dat dat moeilijk ...
Dit was de enige wat anders was van alle maanden dat ik ongesteld werd. Maar je hebt ook gelijk maar ik zit er niet supererg mee heb alleen hele erge klachten maar kan ook zijn ondat ik al 2 halve maand niet ongesteld ben geworden..

2 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

Dit was de enige wat anders was van alle maanden dat ik ongesteld werd. Maa ...
Als je al zolang niet ongesteld bent geworden dan klopt er iets niet denk ik.. was je naar de huisarts geweest? Ik was er al die tijd ook zo mee bezig met voel ik dit en zal het dan toch enz tot ik t besloot los te laten. Ik kreeg veel afleiding met werken en ben gaan sporten en ineens was ik zwanger na 8 maanden! Heb een kast vol ovulatie testen liggen nog maar niet meer elke dag gebruikt en dat hielp dus blijkbaar

2 jaar geleden

Reactie op kikki☀️

Als je al zolang niet ongesteld bent geworden dan klopt er iets niet denk i ...
Jaa de huisarts die doet helemaal niks.. ik heb elke maand een positieve ovulatie test dus ik weet het ff niet meer..

2 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

Jaa de huisarts die doet helemaal niks.. ik heb elke maand een positieve ov ...
Heel vreemd! Andere huisarts??

2 jaar geleden

Reactie op kikki☀️

Heel vreemd! Andere huisarts??
Overgestapt. Ik wacht nu totdat mijn dossier binnen komt dan gaan ze verder kijken.

2 jaar geleden

Vandaag 6 dagen overtijd. Ik heb vandaag de huisarts weer gesproken. Die geeft aan dat het mogelijk door mijn boostervaccinatie komt (die heb ik twee weken geleden gehad). Zo vervelend die onzekerheid.. ik hoop dat m’n eisprong de volgende cyclus wel weer normaal is. We gaan er voor…