1018 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op AJO96

Vandaag 6 dagen overtijd. Ik heb vandaag de huisarts weer gesproken. Die ge ...
Oh jeetje dat zou idd best kunnen want zag ook zoiets op fb voorbij komen dat vaccinaties de menstruatie in de war maken. Ik ben zelf geen voorstander om te prikken omdat ik meer op mijn eigen immuunsysteem vertrouw dan die snel gemaakte prikken. Maar goed ieder heeft daar z’n eigen mening over. Ik hoop voor je dat alles weer snel normaal voor je zal zijn ..

2 jaar geleden

Vandaag mijn nod geen menstruatie en ook een negatieve test even afwachten wat er gaat komen alleen last van hoofdpijn en al een week lichte krampjes gehad gisteren bij het afvegen licht bruin verlies gehad maar nu alles weer voorbij!

2 jaar geleden

Hier allerlei rare dingen aan de gang in mijn buik. Voel van alles, als ik opsta lijkt het soms gewoon op spanning te staan. Net of ik mijn banden al voel... Zal wel gek zijn zo vroeg denk ik, maar het voelt hetzelfde als de banden pijn bij de eerste 🤔 wacht nog een weekje met testen. Wil niet te vroeg testen en dan een witte test hebben en teleurgesteld raken voor niks.

2 jaar geleden

Reactie op Mommyxtobe

Hoeveel dagen ben je overtijd? Heb je de rest van de maand ook ovulatietest ...
Maandag had ik ongesteld moeten worden. Heb een vaste smiley gehad (piek) zaterdag 11 december. Vorige week woensdag echo gehad bij gynaecoloog, waarbij hij aangaf dat ik een eisprong had gehad. Baarmoederslijmvlies was dikker. Met dat nieuws was ik wel blij, na miskraam te hebben gehad. Vandaag naar de huisarts geweest, maar ze gaan niets doen. Ik moet gewoon afwachten🤔 Bij jou ook veel dagen al. Heb je dat eerder/vaker gehad?

2 jaar geleden

Ik kom me ook melden, wachten gaat me zeer slecht af. 🙈 29 december m’n NOD, nu 5DPO. Ga mijn best doen me in te houden. Eerste 2 zwangerschappen met 10DPO getest. Moet dus nog even geduld hebben.. Wat is dat lastig! Meer dames die hier echt veel moeite mee hebben? 😁

2 jaar geleden

Reactie op s0phie91

Maandag had ik ongesteld moeten worden. Heb een vaste smiley gehad (piek) z ...
Heb je al een zwangerschapstest gedaan? Soms is een ovulatietest positief wanneer je zwanger bent. Wie weet! Ik hoop het voor je. Ik ontdekte net ineens weer vruchtbaar slijm... Zo raar het bungelde er echt uit (sorry voor de vieze omschrijving) en kon er echt zeker 5 cm draden van trekken dus ik dacht laat ik maar een ovulatietest weer doen voor de zekerheid. Helemaal niks. Echt een tuurstreepje. Ik vind het ook zo raar allemaal. Eerste keer dat ik dit meemaak... Bedacht me net wel dat ik ongeveer 7 weken geleden corona heb gehad, maar mijn vorige cyclus die dus 2 weken na coronabesmetting kwam was gewoon prima op tijd. Lijkt me raar dat het nu nog invloed heeft maar is voor mij nu de enige logische verklaring. Als ik maandag nog niet ongesteld ben en geen positieve zwangerschapstest heb dan ga ik de huisarts bellen en vragen hoe of wat. Ongesteld worden is fijner dan in het ongewisse blijven.

2 jaar geleden

Reactie op s0phie91

Maandag had ik ongesteld moeten worden. Heb een vaste smiley gehad (piek) z ...
Sorry ik las het verkeerd ik dacht dat je weer een nieuwe smiley had. Wel fijn om te weten dat je zeker je eisprong hebt gehad. Lijkt me ook spannend na een miskraam, je hoort idd vaak dat je lichaam ook weer op gang moet komen. Ik hoop voor je en iedereen die hier in spanning zit dat het raak is.

2 jaar geleden

Reactie op Mommyxtobe

Sorry ik las het verkeerd ik dacht dat je weer een nieuwe smiley had. Wel f ...
Bij jou is het ook wel apart… Corona (of ziek zijn uberhaupt) kan zeker de boel in de war schoppen. Zulk slijm heb ik nog nooit gehad in ieder geval haha. Mannen hebben het maar makkelijk he zonder al die hormonen😖 Maar helemaal eens hoor, het ongewisse is echt heel vervelend. En ook gewoon irritant dat je dan je cyclus niet meer kunt inschatten! Nee denk dat je het wel goed hebt gelezen. Nu wel opeens weer nieuwe smiley. De 11e een eisprong gehad en nu blijkbaar weer, zonder ongesteldheid ertussen. Maar goed, gaan het zien en afwachten. Ze gaan bij mij niets doen, dus heb er toch geen controle over☹️

2 jaar geleden

Vandaag 8dpo en ik voel helemaal niks meer 😭 alleen een beetje gevoelige tepels. Denk dat de innesteling mis is gegaan.

2 jaar geleden

Reactie op Amber_87

Ik kom me ook melden, wachten gaat me zeer slecht af. 🙈 29 december m’n NO ...
+1, mijn testdrang neemt meestal rond deze tijd echt heel serieuze vormen aan haha. Ik probeer in ieder geval tot na kerst te wachten met testen. Dan ben ik 10DPO, bij mijn vorige twee zwangerschappen had ik toen ook een positieve test.

2 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

Vandaag 8dpo en ik voel helemaal niks meer 😭 alleen een beetje gevoelige t ...
De innesteling vind meestal pas plaats op dag 9

2 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

Vandaag 8dpo en ik voel helemaal niks meer 😭 alleen een beetje gevoelige t ...
Komt vanzelf goed. Je bent er teveel mee bezig! Alles koppel jij aan een eventuele zwangerschap wacht gewoon je menstruatie af meid. Je maakt jezelf echt gek hiermee!

2 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

Vandaag 8dpo en ik voel helemaal niks meer 😭 alleen een beetje gevoelige t ...
Ik heb m'n innesteling 9 dpo gehad. 10 dpo testte ik positief! En al die maanden ook van alles en nog wat gevoeld en was t niet zo. Maar toen ik eenmaal zwanger was wist ik t vanbinnen ook gewoon. Bij mij is het pas gelukt toen ik t los liet!! Dikke tip dus aan jou!

2 jaar geleden

Vandaag alweer 9 dpo.. dit keer een stuk minder mee bezig geweest dus was verbaasd dat het alweer bijna zover is🙈 Nog eventjes geduld.

2 jaar geleden

Reactie op kikki☀️

Ik heb m'n innesteling 9 dpo gehad. 10 dpo testte ik positief! En al die ma ...
Jaa heel moeilijk dit😭 Ook vanwege mijn aanmelding op mijn nieuwe opleiding zit ik echt in een dillemma. Maar ik kon me net niet inhouden en heb net getest met een ovulatietest. Zwangerschapstest heb ik bewust niet gehaald. Ik heb weer ern hele hoge ovulatietest dus snap het ff nietmeer😭

2 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

Jaa heel moeilijk dit😭 Ook vanwege mijn aanmelding op mijn nieuwe opleidin ...
Gewoon aan die opleiding beginnen! Ik begon net met werken na een revalidatie van m'n rug en ook begonnen met een sport fit traject om m'n spieren weer sterker te maken. 1 maand aan de slag en ik bleek zwanger te zijn! Tot nu toe gaat t super goed ben hondsmoe en vanmorgen kotsmisselijk in de sportschool maar tis wel gelukt!

2 jaar geleden

Jaaaaaaaaa!!! We hebben net de eerste echo gehad! 6 weken en 3 dagen geschat! (Dacht zelf 6 weken) en uitwendig was het heel moeilijk te zien, maar inwendig heel duidelijk een mooi sterk kloppend hartje ♥️💙 mooiste kerstavond ooit ♥️ fijne feestdagen allemaal 🎄🌟

2 jaar geleden

Help! Ik ben deze maand weer begonnen met ovulatie testen ivm lange cyclus. Nu zijn onderstaand de 2 van vandaag! Gisteren avond hebben we een gezellige avond gehad en we willen morgen vroeg ook gezellig in bed de kerst beginnen 😊 volgens mijn ovulatie heb ik morgen mijn ei-sprong. Kan het streepje nog donkerder?? Of hadden we juist vanavond vroeg naar bed moeten gaan?

2 jaar geleden

Reactie op kikki☀️

Jaaaaaaaaa!!! We hebben net de eerste echo gehad! 6 weken en 3 dagen gescha ...
Oh wat fijn, dat is een goed begin van de kerst🎄👶🏻 lekker genieten nu!

2 jaar geleden

Had goede hoop deze maand maar nu toch ongesteld geworden 4 dagen te laat... Zucht