144 Reacties

茅茅n jaar geleden

Volgende week vrijdag zou ik mijn menstruatie moeten krijgen, hopelijk niet! Zijn sinds november bezig voor de 2de. Durf het bijna niet hardop te zeggen, maar heb het gevoel dat het deze keer raak is. Compleet nergens op gebaseerd want 0,0 symptomen en innesteling is waarschijnlijk nog niet eens geweest. Vandaag extra gevoelige tests van sensitest in huis gehaald (vanaf 10mg). Deze ga ik vanaf morgenochtend gebruiken. Heb er 12 gehaald (zijn niet zo duur). Zou mooi zijn om een vroege bevestiging van mijn gevoel te krijgen. En anders volgende maand weer nieuwe kansen.

茅茅n jaar geleden

Nu snap ik er niks meer van! 41 dpo.. normaal 35 dagen.. geen positieve zwangerschaps test maar deze is al redelijk verkleurd ( ovulatie )

茅茅n jaar geleden

@annavliering (annevliering?), ik had zondag heel misschien een positieve test, maar echt de schaduw van een schaduw. Daarna deze als eerste weer

茅茅n jaar geleden

Reactie op Ilse_-_

Volgende week vrijdag zou ik mijn menstruatie moeten krijgen, hopelijk niet ...
Ik hoop het voor je! Zou mooi zijn, eindelijk een positieve test. En de bevestiging dat je gevoel klopt, vond ik alleen al erg belangrijk. Ik hoop het voor je!

茅茅n jaar geleden

Mijn NOD is op 24 mei en op 18 mei had ik op 9 DPO een positieve test in handen; nu maar hopen dat alles goed mag gaan.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Ilse_-_

Volgende week vrijdag zou ik mijn menstruatie moeten krijgen, hopelijk niet ...
Ik hoop voor je dat je onderbuikgevoel klopt en het deze ronde raak is!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Ilse_-_

Volgende week vrijdag zou ik mijn menstruatie moeten krijgen, hopelijk niet ...
Zooo spannend! Ik hoop dat het raak is. Heel veel succes馃巰馃挋

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lalala20

Nu snap ik er niks meer van! 41 dpo.. normaal 35 dagen.. geen positieve zw ...
Wat apart! En heb je nog een zwangerschapstest gedaan?

茅茅n jaar geleden

Iemand ervaring met hsg behandeling?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Died23

Wat apart! En heb je nog een zwangerschapstest gedaan?
Ja helaas negatief 馃槶

茅茅n jaar geleden

Ik denk toch dat het raak is 馃槺. De bovenste test is van dinsdagavond en de onderste van vanavond. Ik ben pas 10dpo en vind 'm wel vrij donker! Ik duim zo dat het blijft zitten na m'n MA eind februari.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mara-a

Ik denk toch dat het raak is 馃槺. De bovenste test is van dinsdagavond en de ...
Alvast (voorzichtig) gefeliciteerd!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mara-a

Ik denk toch dat het raak is 馃槺. De bovenste test is van dinsdagavond en de ...
En dat voor een test in de avond! Denk dat als je ochtend urine pakt hij er helemaal uitknalt... gefeliciteerd 馃コ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mara-a

Ik denk toch dat het raak is 馃槺. De bovenste test is van dinsdagavond en de ...
Gefeliciteerd! Die streep is al best donker!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lalala20

Iemand ervaring met hsg behandeling?
Wat een onzekerheid momenteel voor jou. Heel gek! En wat balen van je negatieve test. Ik heb meerdere malen een HSG gehad. Wat wil je weten? 馃槉

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mara-a

Ik denk toch dat het raak is 馃槺. De bovenste test is van dinsdagavond en de ...
Gefeliciteerd! Ziet er goed, ik duim met je mee voor een gezonde zwangerschap deze keer 馃

茅茅n jaar geleden

Reactie op anne-91

Gefeliciteerd! Die streep is al best donker!
Jaa het houdt me enorm bezig hoe dat kan! Ik ben 10dpo, hoogstens 11.. ik ben zo aan het duimen dat het eitje lekker innestelt.

茅茅n jaar geleden

Deze is met ochtendurine, ik ben nu 11 of 12 dpo. 鈾ワ笍

茅茅n jaar geleden

Hallo allemaal , ik heb vandaag 2 dagen na mijn nod een positieve test gedaan . Toch heel bang , aangezien ik in oktober een curretage heb moeten ondergaan wegens een MA . Hopelijk gaat alles goed nu .

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lalala20

Iemand ervaring met hsg behandeling?
Ja ik heb dat 3 maanden geleden gehad. Wat wil je weten?