144 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Mara-a

Deze is met ochtendurine, ik ben nu 11 of 12 dpo. ♥️
Heel duidelijk, gefeliciteerd!

één jaar geleden

Hoi, 24 mei is mijn NOD. Ik denk een heel licht (lichtroze) streepje te zien bij een sensitest na 15 min ongeveer .. wat is jullie ervaring hiermee? Indroogstreepje?

één jaar geleden

Reactie op MamaJD

Hallo allemaal , ik heb vandaag 2 dagen na mijn nod een positieve test geda ...
Gefeliciteerd en ik hoop voor je op een voorspoedige zwangerschap!

één jaar geleden

Wellicht kunnen jullie me hiermee helpen. Gister was mijn NOD, maandag getest en positief! Vandaag toch nog een digitale clear blue gedaan en daar staat dus zwanger 2-3 weken terwijl ik had verwacht 1-2 weken. Hoe kan dit?

één jaar geleden

Morgen NOD en de zenuwen zitten er nu wel echt in 😩😵‍💫

één jaar geleden

Reactie op Eilandmeisje63

Wellicht kunnen jullie me hiermee helpen. Gister was mijn NOD, maandag gete ...
Of hoge hcg aanmaak, of echt net in de 2e week na conceptie? Soms kunnen ze er ook naast zitten met het aantal weken dacht ik

één jaar geleden

Reactie op Yaraismamax

Of hoge hcg aanmaak, of echt net in de 2e week na conceptie? Soms kunnen ze ...
Ik dacht inderdaad misschien ook hoge hcg, heb ovulatie test gebruikt dus dat weet ik ongeveer wel precies. Bedankt voor je reactie! Ik ben in ieder geval super blij dat hij positief is 😃 Hopelijk deze keer wel een goed zwangerschap 😊

één jaar geleden

Reactie op Eilandmeisje63

Ik dacht inderdaad misschien ook hoge hcg, heb ovulatie test gebruikt dus d ...
Jaa! Helemaal vergeten erbij te zetten. Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! 💕

één jaar geleden

Hoi, 24 mei is mijn NOD. Ik denk een heel licht (lichtroze) streepje te zie ...
Zou een indroogstreepje kunnen zijn inderdaad. Mijn advies zou zijn overmorgen nogmaals testen en na 10 minuten foto maken en daarna de test weggooien.

één jaar geleden

Reactie op Tarabloem

Zooo spannend! Ik hoop dat het raak is. Heel veel succes🎀💙
Ga nu toch overal wat achterzoeken.. gister moe geweest (kan ook door het weer komen, ben ik gevoelig voor), vandaag wat slijmafscheiding en vaag wat ligt kramp gevoel (wat ik ook wel voel voor ik ongesteld word).. wachten kan soms zooooo lang duren

één jaar geleden

Reactie op Eilandmeisje63

Wellicht kunnen jullie me hiermee helpen. Gister was mijn NOD, maandag gete ...
Ik had dit ook bij mijn eerste zwangerschap. 3 dagen voor nod getest en gaf al 2-3 weken aan. Ik wist mn eisprong dmv ovulatietesten. Mijn lichaam maakte inderdaad gwn snel hcg aan. Was ook echt een knal test op de early. Soms heb je het overigens ook bij een meerling zwangerschap 😉

één jaar geleden

Reactie op Eilandmeisje63

Wellicht kunnen jullie me hiermee helpen. Gister was mijn NOD, maandag gete ...
Ik heb vanochtend op 11 DPO ook een CB-test gedaan met wekenindicator en de test gaf + en 2-3 aan, dus het kan prima dat je na je NOD datzelfde resultaat hebt.

één jaar geleden

Middag urine en best veel gedronken. Dus ik denk dat ie mooi oploopt 🤗 kon me niet beheersen haha, wilde eigenlijk morgenochtend pas weer testen, ook de weken indicator. Hoe gaat het met de anderen die 19-20 mei hun nod hadden?

één jaar geleden

En voor de grap ook een ovulatietest gedaan, had er nog 1 over. En had gelezen dat die dan ook dik positief konden reageren. 🤷‍♀️ nieuwsgierig. Was inderdaad duidelijk positief. Maar niet meer dan met m'n echte ovulatie.

één jaar geleden

Reactie op Cirche

Middag urine en best veel gedronken. Dus ik denk dat ie mooi oploopt 🤗 kon ...
Aaaaah wat een mooie test!!! 💗

één jaar geleden

Reactie op anne-91

Gefeliciteerd! Die streep is al best donker!
Hoe ga jij? Bijna NOD ook toch?

één jaar geleden

Reactie op Mara-a

Hoe ga jij? Bijna NOD ook toch?
Ik had 13 mei pas een positieve ovulatietest, dus 14 mei een ovulatie. Mijn cyclus was vast nog een beetje ontregeld. Dus ik denk NOD pas 27 of 28 mei. Duurt nog even!

één jaar geleden

Reactie op Mara-a

Hoe ga jij? Bijna NOD ook toch?
Had jij al veel symptomen? Ben vandaag wel misselijk en heb steekjes rechts in m’n baarmoeder. Maar straks beeld ik het me gewoon in..

één jaar geleden

Helaas gaat het bij mij vroeg mis. Had positieve early testen van verschillende merken maar de kruidvat en clear blue geven niet zwanger aan. Vandaag is mijn NOD op naar de volgende ronde maar weer🙏🏻

één jaar geleden

Reactie op anne-91

Ik had 13 mei pas een positieve ovulatietest, dus 14 mei een ovulatie. Mijn ...
Oeh wat spannend! Ik duim met je mee hoor. Ik heb alleen een opgeblazen buik, verder niets.