332 Reacties

één jaar geleden

Ivy Chloë is geboren op 13 maart om 10:01. Met 3316 gram. 37 weken, inleiding wegens zwangerschap vergiftiging. Enorm snelle bevalling gehad. we maken het beide goed.

één jaar geleden

Destan is geboren op 13 maart om 03:01 uur. Met 3115 gram en 37+1 weken. Ingeleid op precies 37 weken maar duurde helaas iets te lang. Bevalling zelf super verlopen, behalve het loslaten van de placenta waardoor ik door moest naar de ok. We blijven even in het ziekenhuis om aan te sterken en genieten al volop met zijn drietjes ♡

één jaar geleden

Olivier Fabian Heijligers is op 16 maart om 12:08 geboren. Ingeleid met 34 weken en geboren op 34+1 met 2220 gram. De bevalling zelf ging bizar vlot, vanaf het moment dat mijn vliezen braken nog geen 3,5 uur! Hij doet het ontzettend goed en genieten met volle teugen van hem 💙

één jaar geleden

Jayden is geboren op 16 maart om 17:30 uur. Met 3150 gram, 49cm. 35+1, met keizersnede vanwege ernstige griep. We maken het beide goed!

één jaar geleden

Ons kleine meisje heeft ons op 18 maart om 03:43 verrast met haar komst. Ze is geboren met 34+6 weken zwangerschap, en ze weegt 2370 gram. Er is geen duidelijke reden waarom ze te vroeg is gekomen, maar desondanks doet ze het super goed en zijn we natuurlijk super trots op onze lieve Alisha Mila 🥰

één jaar geleden

Vandaag mochten wij ons zoontje verwelkomen Eliáno op 18-03-23 vervroegde keizersnede ivm zwangerschapsvergiftiging en stuitligging. En weegt ruim 3800 gram

één jaar geleden

Vandaag 19-03-23 met 36.1 week. mochten wij onze tweeling welkom heten in ons gezin. Joff is om 11:30 geboren via een natuurlijke bevalling en weegt 2700 gram. Vinz is om 12:05 geboren en woog 2500 gram, hij was wel een beetje eigenwijs en dacht ik lig hierboven best en is met een spoedkeizersnede ter wereld gekomen. Ik heb bijna 2 liter bloed verloren maar het gaat goed met ons. Vinz heeft wat opstart problemen. Joff doet het echt super.

één jaar geleden

12-03-2023 werd onze dochter Louise Romee met 37+2 geboren. 3520gram en 49cm. Na een hele snelle thuis bevalling van 5uur. Omdat ik veel bloed was verloren moesten we naar het ziekenhuis. Gelukkig wel pas een uur na haar geboorte waardoor zij een uur huid op huid bij mij heeft gelegen. Eenmaal in de ambulante was het bloeden gestopt en was ik stabiel. Omdat onze dochter voor de aantal weken zwangerschap wat aan de zware kant was moest ze geprikt worden op glucose. Deze was te laag waardoor we helaas in het ziekenhuis moesten blijven. Na 2 nachten mochten we gelukkig naar huis. Zij doet het super goed en is vandaag al weer een week oud. Ik herstel heel snel en had eigenlijk al snel geen klachten van de bevalling. Wij genieten enorm van haar !!

één jaar geleden

Welkom me liefste diego , vandaag de geplande keizersnede gekregen met 38 weken je bent al 3826 gr 💙💙 wat ben je een makkelijk. Ventje 💯❤️

één jaar geleden

Met precies 37 weken is op zaterdag 18 maart om 00:23 onze lieve kleine Jonas geboren.

één jaar geleden

Merel is geboren 21/3! 3685 gram en 49cm. 39+1 na inleiding. Bevalling was vlot en heftig. Veel naweeën. Nu lekker wennen en herstellen. We zijn heel trots en blij.

één jaar geleden

Op 21 maart om 23.45 uur is onze Jasper geboren🥰 Hij weegt 3325 gram en geboren met 37+3 weken. Bevalling ging opeens heel snel! Van 3 cm om 21 uur, naar vliezen vanzelf gebroken om 22.30 uur. Wou om 23.10 uur in bad gaan omdat de weeën heftiger werden en om 23.30 uur opeens persdrang dat ik niet kon tegen houden. En daar was hij opeens! Heel bijzonder hoe snel zo iets kan gaan, niet te bevatten. Bad hebben ze maar weer leeg laten lopen🙈

één jaar geleden

22 maart zijn onze Sem en Ties via een keizersnede geboren met 37+6! 🥰 Sem weegt 2945 gr, en Ties 2775 gr

één jaar geleden

Onze tweeling mannen zijn 21 maart geboren met 37+2 via een geplande keizersnede. Ze lagen beiden in stuit. Felipe en Rafael doen het super goed! De gewichten van beide waren 2708 en 2748 gram en 49 lang.💙

één jaar geleden

Djessey Loïs Pater. Iets te vroeg geboren met 36+4 om 07.46. Ze weegt 2785 gram. Vanacht braken m'n vliezen in bed en moesten we naar het ziekenhuis. Omdat ze overdwars lag werd het een geplande keizersnede, alleen diende ons meisje zich iets eerder aan🤭 ze drinkt goed en heeft al 2 x gepoept en geplast! Met mama en papa gaat het ook goed.

één jaar geleden

Onze dochter Olivia is op 11 maart met een termijn van 34w3d geboren. 2454gr en 44cm lang. Ze doet het super en mag als alles goed blijft gaan dit weekend naar huis 🤞🏼

één jaar geleden

Zoontje Willem geboren op 18/03 na inleiding en spoedkeizersnede uiteindelijk! Hij doet het super❤️

één jaar geleden

Jort Harmen geboren met 36+2 op 11 maart om 2.59 uur. Ingeleid ivm ernstige zwangerschapsvergiftiging Hij woog 2990 gram bij de geboorte met 51 cm. Na 8 spannende dagen op de Neonatologie doet hij het goed en zijn we heerlijk thuis met zijn 3e

één jaar geleden

Onze zoon Frenkie is geboren met 37+2. Op 23-3-2023 om 14:41. Hij weegt 3150gr en is 47cm. De bevalling duurde 6 uur, goeie begeleiding gehad. Nu heerlijke op een roze wolk.

één jaar geleden

Onze zoontje en broertje Adriano Geboren op 21-03-2023 Tijd 20:16 Geboorte gewicht 3305 gram Bevallen met 38+1 Bevalling duurde 6 uur en 59 min Wij genieten super veel van hem en Trotse zus is ook dol op broertje 💙