163 Reacties

4 maanden geleden

Wat trekken jullie je baby aan ‘s nachts en welke temperatuur is de slaapkamer dan?

4 maanden geleden

Wat trekken jullie je baby aan ‘s nachts en welke temperatuur is de slaapka ...
Een korte romper, een katoenen pyjama (geen dikke) en een winterslaapzak met mouwen. Het is zo'n 19 graden op de slaapkamer.

4 maanden geleden

Iemand die hier iets van snapt? Ik heb een bedrag gekregen van het uwv, voor mijn ouderschapsverlof.. Maar dat gaat toch allemaal via het werk? 😅

4 maanden geleden

Reactie op Inge1992

Iemand die hier iets van snapt? Ik heb een bedrag gekregen van het uwv, voo ...
Kan, maar hoeft niet. Denk het beste even contact opnemen met je werkgever.

4 maanden geleden

Wat trekken jullie je baby aan ‘s nachts en welke temperatuur is de slaapka ...
Vannacht heeft ze bij ons in bed geslapen en eindelijk een keer geen ondertemperatuur! Ze had precies hetzelfde aan als altijd, apart hoor.

4 maanden geleden

Wat trekken jullie je baby aan ‘s nachts en welke temperatuur is de slaapka ...
Lange mouwen romper, slaapzakje zonder mouwen. 18.5 graden op de slaapkamer.

MOD

4 maanden geleden

Wat trekken jullie je baby aan ‘s nachts en welke temperatuur is de slaapka ...
Romper, pyjama, winterslaapzak en een dekentje erover. Kamer is gok ik rond de 18 graden

4 maanden geleden

Reactie op Inge1992

Iemand die hier iets van snapt? Ik heb een bedrag gekregen van het uwv, voo ...
Hoeft niet. Tis net hoe je werk het heeft aangevraagd. Ik kreeg het gewoon 3x van het uwv uitbetaald. Zou het even navragen bij het uwv en je werkgever

4 maanden geleden

Iemand een kleine met het Kiss syndroom en ervaring met een Manueel Therapeut?

4 maanden geleden

Tips voor een goede water/thee beker voor onze kleine meid? Ze wil uit een flesje geen water drinken, maar uit een beker met oortje wel. Echter kan ze dat nog niet en knoeit ze alles eronder..dus ben een beetje zoekende🤗

4 maanden geleden

Heeft iemand tips voor rompers die heel smal vallen? Onze dochter heeft een lang bovenlijf waardoor 74/80 niet lekker meer past. 86/92 past in de lengte prima maar is eigenlijk veel te wijd. Ik heb hema, zeeman, wibra, prenatal en c&a al geprobeerd. O, het is een plus als ze betaalbaar zijn. 15 euro voor een romper vind ik teveel voor de hoeveelheid derrie ze zien 😂

4 maanden geleden

Wat doen jullie met wisselende slapers? Hier slaapt ze nu nog, waardoor ze nooit om half 10/10 uur weer gaat. Maar daardoor hele ritme ontregeld…

4 maanden geleden

Reactie op lsje88

Wat doen jullie met wisselende slapers? Hier slaapt ze nu nog, waardoor ze ...
Ik laat hem tot Max 7:30 slapen. (Hij gaat tussen 18:00 en 19:00 slapen). Anders komen de dutjes inderdaad nooit lekker uit. Ik denk dat ik pas aan ‘uitslapen’ begin wanneer hij nog op 1 dutje zit. Al moet ik zeggen dat dit de afgelopen maanden maar 1x is voorgekomen 🤣🙈

4 maanden geleden

Reactie op Kaastosti

Heeft iemand tips voor rompers die heel smal vallen? Onze dochter heeft een ...
Ik heb toevallig 2 rompers van Name It gekregen, die vallen heel lang en smal. Geen idee of ze duur zijn

4 maanden geleden

Reactie op EllieB

Ik heb toevallig 2 rompers van Name It gekregen, die vallen heel lang en sm ...
Oh goeie, dank!

4 maanden geleden

Reactie op IngeV1994

Ik laat hem tot Max 7:30 slapen. (Hij gaat tussen 18:00 en 19:00 slapen). A ...
Haha ja hier altijd vroege vogels, maar door de kerstdagen een beetje ontregeld denk ik 😥 komt wel weer goed denk. Ze is vandaag 1 keer geweest en volgehouden,

3 maanden geleden

Mijn zoontje eet met de pot mee. Nu heb ik peultjes in huis voor vanavond, maar hoe geef ik dit hem het beste? Ik pureer niks meer en hij is gewend om alle groente en vlees in stukjes te krijgen

3 maanden geleden

Reactie op lies5678

Mijn zoontje eet met de pot mee. Nu heb ik peultjes in huis voor vanavond, ...
Gewoon stukjes inderdaad, mijn dochter eet gewoon boontjes als het patatjes zeg maar 🤣

3 maanden geleden

Vraagje: mijn dochter overstrekte als baby’tje heel erg. Nu was dat Over maar als ze boos wordt overstrekt ze enorm. Is dit gewoon boosheid of moet ik er wat mee? Volgende week wel weer fysio dus ga het wel vragen, maar iemand adviseerde ook al osteopaat…

3 maanden geleden

Reactie op lsje88

Vraagje: mijn dochter overstrekte als baby’tje heel erg. Nu was dat Over ma ...
Mijn zoontje doet het ook af en toe. Mij is verteld dat het normaal is als kindjes dit doen als ze teveel prikkels krijgen, boos zijn of last van hun oren etc. hebben. Het is niet normaal als ze dit te vaak doen, maar het is in ieder wel geval een goed idee dan om je fysio te vragen en als je het echt niet vertrouwd kun je verder vragen